Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Шумейко, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Шумейко, В.
    Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств [] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості
   
Кл.слова (ненормовані):
олійна культура -- виробництво соняшнику -- товарна політика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2009/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2009р. N 1
Зміст:
Сокол, М. Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнозі на 2010-2017 рр. / М. Сокол. - С.4-12
Луценко, О. Автоексперт - 2009 : результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній / О. Луценко. - С.13-14
Сафоненко, А. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача / А. Сафоненко. - С.15-18. - Л-ра в кінці ст.
Сокол, А. Війна "цінників". Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року / А. Сокол. - С.19-22
Соколовський, І. Вивчення задоволеності споживачів : важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері / І. Соколовський. - С.23-27. - Л-ра в кінці ст.
Кракович, Д. Застосування методу онлайн - опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти / Д. Кракович. - С.28-30
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні - 2008 : експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.31-35
Соскіна-Матвійчук, Н. Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації / Н. Соскіна-Матвійчук. - С.37-41. - Л-ра в кінці ст.
Іртлач, М. Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблеми регіональної економіки / М. Іртлач. - С.42-45. - Л-ра в кінці ст.
Шумейко, В. Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах / В. Шумейко. - С.46-48. - Л-ра в кінці ст.
Лівшиц, В. Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи / В. Лівшиц. - С.49-54. - Л-ра в кінці ст.
Кудирко, О. Форми дослідницьких організацій : світовий досвід / О. Кудирко. - С.55-58. - Л-ра в кінці ст.
Кальченко, А. Проблеми логістичного ринку послуг / А. Кальченко. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст.
Ліпіхіна, Т. Удосконалення системи митного контролю аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД / Т. Ліпіхіна. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Шумейко, В.
    Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [] / В. Шумейко // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 1. - С. 46-48. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Економіка підприємств



Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)