Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Коронкевич, Марта$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: mvuk/2020/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2020р. N 2 (берез.-квіт.)
Зміст:
Мальчик, Мар'яна. Сучасні тренди переробки сироватки операторами ринку молока та молочної продукції: світовий досвід / М. Мальчик, О. Попко. - С.10-19. - Джерела: с. 18-19 : рис.
Коронкевич, Марта. Два или три слова, которые сразят клиента / М. Коронкевич. - С.20-25 : рис.
Окландер, Михайло. Розвиток проектів неформальної маркетинг-освіти в умовах цифровізації суспільства / М. Окландер, Р. Шемчук. - С.4971. - Джерела: с.71 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Коронкевич, Марта.
    Два или три слова, которые сразят клиента [] / М. Коронкевич // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 2(берез.-квіт.). - С. 20-25 : рис. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Товарна політика--Брендинг--Дослідження
Кл.слова (ненормовані):
стратегии позиционирования -- товарная политика -- глобальная система позиционирования -- глобальна система позиціонування -- информация о бренде -- інформація про бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)