> Шифр: apek/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Тарнавська, Н. П. Ціннісноорієнтований підхід до управління ланцюговими процесами в нових конкурентних умовах / Н. П. Тарнавська, Р. Б. Сивак. - С.3-12. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСТЬ, АКУМУЛЯТИВНА ЦІННІСТЬ, КОНКУРЕНТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Назарчук, Л. М. Опыт формирования стратегии инновационного развития энергетики в странах Евросоюза / Л. М. Назарчук. - С.13-19. - Библиогр. в конце ст. фывфыв: НЕФТЕГАЗОВЫЙ КОМПЛЕКС , ЭНЕРГЕТИЧЕСКАЯ ПОЛИТИКА, ПРОТОКОЛ КИОТО Хамініч, С. Ю. Конкурентоспроможність національної економіки: особливості, пріоритети та проблеми / С. Ю. Хамініч. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КОНКУРЕНЦІЯ, ВВП, ЕКОНОМІКА Шубравська, О. В. Перспективи реалізації експортного агропродовольчого потенціалу України / О. В. Шубравська. - С.27-32. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: АГРОПРОДОВОЛЬЧИЙ КОМПЛЕКС, ЕКСПОРТНИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ЕКСПОРТНА ПОЛІТИКА ДЕРЖАВИ, КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНІСТЬ, ГЛОБАЛІЗАЦІЯ Клименко, Г. А. Шляхи підвищення ефективності використання парку вантажних літаків авіатранспортних підприємств України / Г. А. Клименко. - С.33-37. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ, ВАНТАЖНІ ЛІТАКИ, МІЖНАРОДНІ СТАНДАРТИ Коноваленко, В. М. Бюджетування закупівельної діяльності / В. М. Коноваленко. - С.38-47. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЕЛЬ, ПЛАТІЖНИЙ КАЛЕНДАР БЮДЖЕТУ ЗАКУПІВЕЛЬ, ПОКАЗНИКИ БЮДЖЕТУ ЗАКУПІВЕЛЬ Корінько, М. Д. Диверсифікація як економічний процес / М. Д. Корінько. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДИВЕРСИФІКАЦІЯ, ЕКОНОМІКА, ПІДПРИЄМСТВО Щербань, І. О. Теоретичні основи механізму антикризового управління діяльністю посередницьких підприємств / І. О. Щербань. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КРИЗОВИЙ СТАН ПІДПРИЄМСТВА, АНТИКРИЗОВЕ УПРАВЛІННЯ, АНТИКРИЗОВИЙ МЕХАНІЗМ Чвертко, Л. А. Сучасні тенденції міграційного руху населення Східного Поділля та Центрального Придніпров"я / Л. А. Чвертко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МІГРАЦІЯ НАСЕЛЕННЯ, МІГРАЦІЙНІ ПОТОКИ, МІГРАЦІЙНА РУХЛИВІСТЬ Бурденко, І. М. Аналіз стану й напрямки розвитку податкової системи України та її вплив на зростання економіки / І. М. Бурденко, О. В. Кравченко. - С.67-74. - Податкова система фывфыв: ВАЛОВИЙ ВНУТРІШНІЙ ПРОДУКТ, ПОДАТКОВІ НАДХОДЖЕННЯ Гончаренко, О. В. Механізм організації міжбюджетних відносин в Україні / О. В. Гончаренко. - С.75-85. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ, МІСЦЕВІ БЮДЖЕТИ, МІЖБЮДЖЕТНІ ВІДНОСИНИ Іващук, Н. Л. Особливості застосування одинарних опціонів / Н. Л. Іващук. - С.86-96. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТАНДАРТНИЙ ОПЦІОН , ЕКЗОТИЧНИЙ ОПЦІОН, ДЕРИВАТИВИ Корнєєв, В. В. Фінансові послуги на ринку платіжних карток / В. В. Корнєєв, О. О. Бадзим. - С.97-101. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПЛАТІЖНІ КАРТКИ, БАНКІВСЬКІ І ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ, ФІНАНСОВЕ ШАХРАЙСТВО Мещеряков, А. А. Внутрішня економіка комерційного банку: теоретичні аспекти та напрямки практичного впровадження / А. А. Мещеряков. - С.102-106. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ВНУТРІШНЯ ЕКОНОМІКА БАНКУ, ВЗАЄМОДІЯ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ, ДОХОДИ ТА ВИДАТКИ ПІДРОЗДІЛІВ БАНКУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ПРОДАЖУ ПОСЛУГ Павлов, Р. А. Рання діагностика банкрутства в системі антикризового регулювання банківського сектору національної економіки / Р. А. Павлов. - С.107-111. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РАННЯ ДІАГНОСТИКА БАНКРУТСТВА, БАНКІВСЬКИЙ СЕКТОР, АНТИКРИЗОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ Охрамович, О. Р. Бухгалтерський облік нематеріальних активів у пострадянських країнах / О. Р. Охрамович. - С.112--117. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ГУДВІЛ (ДІЛОВА РЕПУТАЦІЯ), КЛАСИФІКАЦІЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ, УМОВИ ВИЗНАННЯ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ Петруха, С. В. Методологія аналізу фінансових результатів роботи хлібопекарської підгалузі харчової промисловості України / С. В. Петруха, М. М. Колотуша. - С.118-137. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ХАРЧОВА ПРОМИСЛОВІСТЬ, ХЛІБОПЕКАРСЬКА ПІДГАЛУЗЬ, ПРИБУТОК, ЗБИТОК Федорова, Я. Б. Доцільність впровадження стратегічного аудиту діяльності суб"єктів страхового бізнесу / Я. Б. Федорова. - С.138-143. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТРАТЕГІЧНИЙ АУДИТ, СУБ"ЄКТИ СТРАХОВОГО БІЗНЕСУ, КЛЮЧОВІ АКТИВИ КОМПАНІЇ Погорелова, М. В. Имитационное моделирование инновационных процессов научно- производственного предприятия / М. В. Погорелова. - С.144-150. - Библиогр. в конце ст. фывфыв: ИМИТАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ, ВНЕШНЯЯ СРЕДА, ИННОВАЦИОННЫЙ ПРОЦЕСС Харламова, Г. О. Дослідження та моделювання впливу прямого іноземного інвестування на зниження рівня бідності приймаючої країни / Г. О. Харламова. - С.150-160. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ, БІДНІСТЬ, МОДЕЛЮВАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Тарнавська, Н. П. Ціннісноорієнтований підхід до управління ланцюговими процесами в нових конкурентних умовах [Текстььь] / Н. П. Тарнавська, Р. Б. Сивак> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 4. - С. 3-12. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Економічна теорія та історія економічної думки фывфывфыв: Цінність -- Акумулятивна цінність -- Конкурентне середовище Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Сивак, Р.Б. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
К 49 Клівець, Павло Григорович. Стратегія підприємства [] : навч. посіб. / П. Г. Клівець. - Київ : Академвидав, 2007. - 320 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Літ.: с. 318-320. - ISBN 978-966-8226-42-7 : 28.00 грн
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: стратегічне управління -- конкурентні переваги -- концепція підприємства -- конкурентне середовище -- стратегічний потенціал -- корпоративні стратегії -- диверсифікація -- операційні стратегії -- матричний аналіз -- стратегічні альтернативи Аннотация: Сутність, основні концепції, етапи розвитку, особливості стратегій підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Г 44 Гетьман, Оксана Олександрівна. Економічна діагностика [] : навч. посібник / О. О. Гетьман, В. М. Шаповал. - Київ : Центр навч. л-ри, 2007. - 307 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 287. - Дод.: с. 288-306. - ISBN 966-364-361-7 : 036.70 грн, 36.70 грн
Рубрики: Економіка підприємств--Діагностика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: конкурентне середовище -- SWOT- аналіз -- PIMS- аналіз -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентоспроможність продукції -- діагностика майна -- управлінська діагностика -- виробничий потенціал -- фінансова діагностика -- економічна безпека -- корпоративна культура Аннотация: Особливості здійснення економічної діагностики підприємства в конкурентному ринковому середовищі. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Шаповал, Валентина Михайлівна Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (2) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2) |
Т 77 Трухан, Олександр Леонідович. Стратегічний менеджмент в туризмі [] : навч. посібник / О. Л. Трухан ; за ред. І. Г. Грабара, Ю. С. Цал-Цалка. - Житомир : ЖДТУ, 2006. - 237 с. - Бібліогр.: с. 235-237. - 42.50 грн
Рубрики: Туризм--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічне управління -- стратегическое планирование -- організаційна культура підприємства -- организационная культура предприятия -- туристична індустрія -- туристическая индустрия -- мікросередовище підприємства -- мікросреда предприятия -- макросередовище підприємства -- макросреда предприятия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристичский продукт Аннотация: Загальнотеоретичні основи стратегічного управління, місце стратегічного планування в системі управління туристичним підприємством, розробка та реалізація стратегії підприємства у сфері туристичного бізнесу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Біляк, Тетяна Олександрівна; Грабар, І.Г. \ред.\; Цал-Цалко, Ю.С. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |
У67 Управління конкурентоспроможністю підприємства [] : навч. посібник / С. М. Клименко [та ін.]. - Київ : КНЕУ, 2008. - 520 с. : граф., табл. - Л-ра: с. 494-511. - Дод.: с. 512-515. - ISBN 978-966-483-036-9 : 109.00 грн
Рубрики: Економіка підприємста--Навчальні видання для вищої школи Конкуренція--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: конкурентне середовище -- конкурентні переваги -- конкурентні стратегії -- конкурентоспроможність товару -- економічна конкуренція -- менеджмент якості Аннотация: Питання сутності конкуреноспроможності як категорії і як властивості підприємства ринкової економіки. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Клименко, С. М.; Омельяненко, Т. В.; Барабась, Д. О.; Дуброва, О. С.; Вакуленко, А. В. Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
П 27 Перехідна економіка [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / В. М. Геєць [та ін.], за ред. В. М. Гейця. - К. : Вища школа, 2003. - 192 с. : табл. - Бібліогр.: с.505-508. - Дод.: с.509-582. - ISBN 966-642-166-6 : 055.00 грн.
Рубрики: Економіка перехідного періоду--Навчальні видання для вищої школи Мікроекономіка--Навчальні видання для вищої школи Макроекономіка--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: радянська економіка -- советская экономика -- ринкова трансформація -- рыночная трансформация -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- ринок капіталу -- рынок капитала -- рынок земли -- ринок землі -- ринок нерухомості -- рынок недвижимости -- рынок труда -- ринок праці -- кооперація -- кооперция -- кризовий менеджмент -- кризисный менеджмент -- рыночная инфраструктура -- ринкова інфраструктура -- фіскальна політика -- фискальная политика -- монетарная политика -- монетарна політика -- безробіття -- безработица -- глобалізація -- глобализация -- макроекономічна стабілізація -- макроэкономическая стабилизация -- структурно-інвестиційна політика -- структурно-инвестиионная политика -- економічне зростання -- экономический рост -- открытая экономика -- відкрита економіка -- світове господарство -- мировое хозяйство -- економічна безпека України -- экономическая безопасность Украины Аннотация: Ключові питання трансформаційних процесів, внаслідок яких економіка переходить в істотно інший стан, наближаючись до відкритої ринкової економіки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Геєць, Валерій Михайлович; Панченко, Євген Григорович; Лібанова, Елла Марленівна; Варналій, З. С.; Геєць, Валерій Михайлович \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Ф57 Филюк, Галина Михайлівна. Конкуренція і монополія в епоху глобалізації [] : монографія / Филюк Г. М. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2009. - 403, [1] с. : табл., граф. - Літ.: с. 368-397. - Дод.: с. 398-403. - ISBN 978-966-485-038-1 : 40.00 грн
Рубрики: Конкуренція (екон.)--Теорія--Наукові видання Монополізм--Теорія--Наукові видання Глобальна економіка--Наукові видання Політекономія--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- ринкова економіка -- рыночная экономика -- монопольна влада -- монопольная власть -- монопольні ринки -- монопольные рынки -- захист конкуренції -- защита конкуренции -- глобалізація -- глобализация Аннотация: У монографії висвітлено генезис теоретичних концепцій конкуренції та монополії. Розкрито сутність та суперечності прояву гіперконкуренції в умовах глобалізації. Досліджено особливості трансформації конкуренції і монополії в умовах сучасних соціально-економічних процесів. Охарактеризовано сучасні конкурентно-монопольні тенденції в різних епкономічних системах. Висвітлено причини та перешкоди для розвитку конкуренції в Україні. Запропоновано нові концептуальні підходи до розробки і реалізації конкурентної політики держави в умовах глобалізації, які враховують як сучасні світові тенденції, так і національну специфіку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |
М27 Маркетинг турпродукту [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци ; Нац. акад. наук України, Рада із вивч. продуктивних сил України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Європ. ун-т. - Київ : Кондор, 2009. - 392, [4] с. : табл. - Дод.: с. 329-370. - Літ.: с. 371-374. - ISBN 978-966-351-224-2 : 75.00 грн, 89.60 грн, 80.00 грн
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: туристичний продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетингова інформація в туризмі -- конкурентне середовище -- туристичні компанії -- поведінка споживачів -- туроператор -- посередницька діяльність -- реклама туристичного продукту -- туристичний бізнес -- франчайзинг в туристичному бізнесі -- договір франчайзингу -- комерційна концесія -- франчайзингові відносини Аннотация: Практичні та теоретичні питання маркетингової діяльності, створення та формування туристичного продукту на основі маркетингової теорії і практики сучасного господарювання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Карягін, Юрій Олегович; Тимошенко, Зоя Іванівна; Демура, Тарас Олександрович; Мунін, Георгій Благоєвич; Мунін, Георгій Благоєвич \ред.\; Гаца, Олексій Олександрович \ред.\; Національна академія наук України; Рада із вивчення продуктивних сил України; Київський національний університет культури і мистецтв; Європейський університет Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1) |
Ш 66 Шканова, Олена Миколаївна. Маркетинг послуг [] : навч. посібник / О. М. Шканова. - Київ : Кондор, 2008. - 304 с. : табл., рис. - Тести: с. 263-265. - Дод.: с. 266-290. - Термін. слов.: с. 291-297. - Літ.: с. 298-299. - ISBN 966-7982-23-8 : 036.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: просування послуги -- ринок послуг -- ринок послуг -- конкурентне середовище -- маркетингова стратегія підприємства -- бренд-стратегії -- торговельний маркетинг -- сервіс технічно складних товарів -- маркетинг послуг громадського харчування -- готельні послуги -- туристичний ринок -- туристичний маркетинг -- маркетинг транспортних послуг -- побутові послуги -- консалтингові послуги Аннотация: Основні поняття, складові та специфіка маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг, прогнозування попиту. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ФОНД (1), ВВ (2) Свободны: ФОНД (1), ВВ (2) |
Ф27 Фатхутдінов, Раїс Ахметович. Управління конкурентоздатністю організації [] : підруч. / Фатхутдінов Р. А., Осовська Г. В. ; за заг. ред. Осовської Г. В. - Київ : Кондор, 2009. - 470 с. : граф., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-351-227-3 : 80.00 грн
Рубрики: Управління --Конкуренція (екон.)--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: конкурентне середовище -- закони ринкових відносин -- закони організації -- управління конкурентоздатністю -- принципи управління економікою -- конкурентні переваги -- функції управління -- методи прогнозування -- методи планування -- оцінка конкурентоздатності -- конкурентоздатність персоналу -- конкурентоздатність товару -- якість продукції -- управління якістю -- ресурсозбереження -- стратегії підвищення конкурентоздатності -- реалізація стратегії Аннотация: [Теоретичні основи, методи управління та методика розробки і реалізації стратегії підвищення конкурентоздатності організації.] Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Осовська, Галина Володимирівна; Осовська, Галина Володимирівна \ред.\ Экземпляры всего: 5 ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (2), ЧЗ (1), ФОНД (2) |
Ш74 Шморгун, Леонід Григорович. Менеджмент організацій [] : навч. посібник / Л. Г. Шморгун. - Київ : Знання, 2010. - 452 с. : рис. - (Вища освіта XXI століття). - Літ.: с. 446-452. - ISBN 978-966-346-754-2 : 77.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Організації--Навчальні видання для вищої школи Організації--Управління--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: зовнішнє середовище організації -- реінжиніринг -- імідж організації -- корпоративна культура -- віртуальні організації -- механістична організація -- кризовий стан організації -- маркетинговий менеджмент -- сегменти ринку -- ринкові ніші -- структура організації -- конкурентне середовище -- маркетингові дослідження -- навчальна організація -- операційний менеджмент -- навчальний тренінг -- стратегічне управління -- соціально-психологічна підсистема -- стилі керівництва -- організаційні структури організації -- менеджмент персоналу -- галузь, підгалузь -- кадрова політика організації Аннотация: Основні аспекти та функції управління організацією і сучасним бізнесом, новітні форми організації, таких як навчальна організація, нове робоче місце, віртуальна організація та ін. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
П68 Правик, Юлія Миколаївна. Маркетинг туризму [] : підручник / Ю. М. Правик. - К. : Знання, 2008. - 303 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Л-ра: с. 300-303. - ISBN 978-966-346-490-9 : 38.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг туризму -- маркетинг туризма -- туристична діяльність -- туристическая деятельность -- туристи -- туристы -- туристичні послуги -- туристические услуги -- туристичний продукт -- туристический продукт -- маркетингові дослідження у сфері туризму -- маркетинговые исследования в сфере туризма -- стратегічний маркетинг послуг -- стратигический маркетинг услуг -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- міжнародний туристичний ринок -- международный туристический рынок -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- туристична реклама -- туристическая реклама -- конкурентоспроможність туристичної фірми -- конкурентоспособность туристической фирмы -- міжнародний туризм -- международный туризм -- туристичні маршрути -- туристические маршруты -- туристичний пакет -- туристический пакет -- ціноутворення на туристичні послуги -- ценообразование на туристические услуги Аннотация: Розглядаються теоретичні та методичні основи маркетингу туризму, особливості маркетингової політики туристичної компанії, сучасні тенденції розвитку міжнародного туризму. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
З98 Зюкова, І. О. Технології маркетингових досліджень [] : навч. посібник / Зюкова І. О. - Л. : Магнолія 2006, 2010. - 386 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Дод.: с. 366-378. - Л-ра: с. 379-385. - ISBN 987-617-574-010-1 : 78.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Технології--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: система маркетингових досліджень -- система маркетинговых исследований -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- постачальники маркетингової інформації -- поставщики маркетинговой информации -- вибіркове спостереження -- избирательное наблюдение -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- структура маркетингових досліджень -- структура маркетинговых исследований -- дослідницькі техніки -- исследовательские техники -- місткість ринку -- емкость рынка -- кон'юнктура ринку -- конъюнктура рынка -- прогнозні дослідження збуту -- прогнозные исследования сбыта -- конкурентне середовище -- конкурентная cреда -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- маркетингові дослідження підприємств -- маркетинговые исследования предприятий -- бренди -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- методологія маркетингових досліджень -- методология маркетинговых исследований -- шкалювання данних -- шкалирование даных Аннотация: Технологія проведення, особливості розробки та використання інструментів маркетингових досліджень. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
Бєлова, Т. Г. Методичні підходи до аналізу конкурентів [] / Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - N 6. - С. 22-24. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Компанії--Конкуренція--Україна фывфывфыв: конкурентне середовище -- конкурентна боротьба Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шаповал, О. Ф. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Яценко, О. М. Конкурентноспроможність галузей сільського господарства в умовах глобалізації [] / О. М. Яценко> // Економіка АПК. - 2013. - N 1. - С. 31-38. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Конкуренція (екон.)--Україна Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження--Житомир, місто Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Наукові дослідження фывфывфыв: конкурентне середовище -- конкурентная среда -- агропродовольча продукція -- агропродовольственная продукция Аннотация: О. М. Яценко - доктор економічних наук, доцент, Житомирський національний агроекологіний університет. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вища освіта. Вищі учбові заклади 12.05 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ФП (1) Свободны: ПЧЗ (1), ФП (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция Аннотация: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
Е45 Економічний потенціал підприємства [] : навч. посібник / [О. Ф. Балацький та ін.] ; за заг. ред. О. Ф. Балацького, О. М. Теліженка . - Суми : Унів. книга, 2014. - 724[1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-680-706-2 : 243.00 грн
Рубрики: Підприємства--Економічний потенціал--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: адміністративні системи -- административные системы -- виробничі системи -- производственные системы -- управління економічним потенціалом -- управление экономическим потенциалом -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- прогнозування економічного потенціалу -- прогнозирование экономического потенциала -- кадровий потенціал підприємства -- кадровый потенциал предприятия -- інноваційний розвиток підприємства -- инновационное развитие предприятия -- инвестиційний потенціал підприємства -- инвестиционный потенциал предприятия -- аналіз економічного потенціалу -- анализ экономического потенциала -- оцінка потенціалу підприємства -- зовнішні втрати підприємства -- внешние затраты предприятия -- екологізація виробництва -- экологизация производства -- митне регулювання -- таможенное регулирование Аннотация: Розкривається сутність економічного потенціалу, питання управління та використання його елементів, охарактеризовано організаційні фактори оптимізації управління. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Балацький, О. Ф.; Теліженко, О. М.; Лапін, Є. В.; Жулавський, А. Ю.; Балацький, О. Ф. \ред., .\; Теліженко, О. М. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Щербакова, Т. А. Модифікація конкурентної політики за умови трансформації економічних відносин [] / Т. А. Щербакова> // Економіка України. - 2016. - N 4. - С. 45-56. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Економічна теорія--Україна Конкуренція--Україна фывфывфыв: конкуренція -- конкуренция -- монополія -- монополия -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- адвокатування конкуренції -- адвокатирование конкуренции -- культура конкуренції -- культура конкуренции Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |