В57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології Аннотация: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Владимирський, Петро Олександрович Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Р55 Ромат, Евгений Викторович. Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія Аннотация: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1) |
А23 Агєєв, Євген Якович. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 : 250.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Практичні методи навчання--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: концепція маркетингу -- система маркетингу -- навколишнє середовище маркетингу -- товарна політика -- політика комунікацій -- Паблік Рилейшнз -- розподіл товарів -- планування маркетингом -- керування маркетингом -- управління -- товарорух -- матеріальні потоки -- супутні потоки -- ситуаційні вправи -- товарознавство -- інфраструктура товарного ринку -- маркетинг послуг -- міжнародний маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства Аннотация: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |