Шифр: posh/2007/3
   Журнал

Початкова школа [Текстььь]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2007г. N 3
Содержание:
Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3
фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ
Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ
Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ
Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11
фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ
Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ
Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17
фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ
Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21
фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД
Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА
Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА
Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28
фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА
Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА
Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ
Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА
Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ
Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37
фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ
Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39
фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ
Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40
фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ
Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42
фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ
Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49
фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54
фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ
Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57
фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ
Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги
фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Казаннікова, О.
    Тривожність молодших школярів [Текстььь] / О. Казаннікова // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Початкова школа
   Психологія мотивації

   
фывфывфыв:
емоційний розвиток -- адаптація до школи -- шкільна тривожність

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


364-787.522
В84


   
    Все про адаптацію... [] : спецвипуск / Благодійний фонд "Перше вересня" ; ред. Тетяна Шаповал. - К. : Шатохін О. А., 2004. - 119 с. : ил., табл. - (Психолог - газета для освітян ; № 25-26 (121-122), липень 2004). - Бібліогр. в кінці ст. - 5.00 грн
УДК
ББК 88.52
Рубрики: Діти--Суспільна адаптація--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
шкільна дезадаптація -- школьная дезадаптация -- психологічна адаптація -- психологическая адаптация -- адаптація дітей -- адаптация детей -- адаптація до дитячого садка -- адаптация к детскому садику -- готовність до школи -- готовность к школе -- адаптація до школи -- адаптация к школе -- адаптація першокласників -- адаптация первоклассников -- соціальна рефлексія -- социальная рефлексия -- адаптація учнів -- адаптация учеников
Аннотация: [В даному посібнику простежується проблема психологічної адаптації дитини до різних сфер життя].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шаповал, Тетяна \ред.\; Благодійний фонд "Перше вересня"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

159.922.7
Б40


    Безруких, М. М.
    Почему учиться трудно? Об истоках школьных проблем ребенка, о том, чему и как учить до школы, и о способах справиться с трудностями учения, если уж они возникли [] / М. М. Безруких, С. Ефимова, Б. Круглов. - М. : Семья и школа, 1995. - 205 с. : ил. - (Школа для родителей). - ISBN 5-88539-030-4 : 4.19 грн
УДК
ББК 88.834.021
Рубрики: Педагогічна психологія--Популярні видання
фывфывфыв:
готовность к школе -- готовність до школи -- адаптация к школе -- адаптація до школи -- школьники младших классов -- школяри молодших класів -- леворукость -- ліворукість -- почерк -- родители и дети -- батьки і діти -- семья и школа -- сім'я і школа -- здоровье школьников -- здоров'я школярів
Аннотация: О трудностях обучения в начальной школе, связанных с особенностями раннего развития ребенка и состоянием его здоровья. Даются советы и консультации педагогов и психологов, как помочь ребенку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ефимов, С.; Круглов, Б.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

51.28
Ш67


   
    Школа и психическое здоровье учащихся [] : [монография / Э. М. Александровская и др.] ; под ред. С. М. Громбаха. - Москва : Медицина, 1988. - 272 с. : ил. - Авт. зазначено у змісті. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 262-272. - ISBN 5-225-00234-Х :
ББК 51.28
Рубрики: Школярі--Психогігієна--Наукові видання
   Шкільна гігієна--Наукові видання

   
фывфывфыв:
психічне здоров'я учнів -- психическое здоровье учащихся -- адаптація до школи -- адаптация к школе -- гигиена урока -- гігієна уроку -- екзаменаційний стрес -- экзаменационный стресс -- личностные особенности школьников -- шкільна неуспішність -- школьная неуспеваемость -- нервово-психічні порушення -- нервно-психические нарушения
Аннотация: В монографии представлены результаты исследований по проблеме "школа и здоровье". Рассмотрены вопросы психического здоровья школьников.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Александровская, Э. М.; Глушкова, Е. К.; Громбах, С. М.; Доскин, В. А.; Громбах, С. М. \ред.\
Свободных экз. нет

159.922.8:316.61](072)
Н64


    Никоненко, Ю. П.
    Основи психологічної просвіти та профілактики [] : навч.-метод. посіб. / Никоненко Ю. П. ; Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Київ : КНТ, 2017. - 191, [1] с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 157-191. - ISBN 978-966-373-831-4 : 180.00 грн
УДК
ББК 88.8
Рубрики: Індивідуальна психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
соціалізація -- соціальна адаптація -- соціалізація особистості -- стрес -- шкільні фактори ризику -- адаптація до школи -- адаптація у студентів -- дезаптація студентів -- профілактика стресових станів -- психологічна просвіта -- емоційне вигорання -- психічне здоров'я підлітків -- психічне здоров'я педагогів -- "професійне вигорання"
Аннотация: Представлені основні поняття та теоретико-методологічні концепції первинної, вторинної, третинної психологічної профілактики порушень психологічного здоров'я учнівської молоді та педагогів. Проаналізовані найбільш поширені порушення адаптації учнів та студентів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Даниленко, Г. М.
    Особливості фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку під час адаптації до навчальної діяльності [] / Г. М. Даниленко, Г. І. Голубнича // Український журнал дитячої ендокринології : спец. наук.-практ. видання. - 2019. - N 2. - С. 39-44 . - ISSN 2304-005X
Рубрики: Діти--Фізичний розвиток--Початкова школа
фывфывфыв:
адаптація до школи -- здоров'я

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Голубнича, Г. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВСМЛ (1)
Свободны: ВСМЛ (1)