С44 Скопень, Микола Максимович. Інформаційні системи і технології маркетингу в туризмі [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. М. Скопень, М. К. Сукач. - К. : Каравела, 2010. - 336 с. : граф., табл. - (Українська книга). - Глосарій: с. 330-332. - Тести: с. 333-335. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2229-06-6 : 56.00 грн
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: автоматизація маркетингових досліджень -- автоматизация маркетинговых исследований -- використання Інтернету -- использование Интернета -- дистриб'юторні системи -- дистрибьюторские системы -- сайти туристичних послуг -- сайты туристических услуг -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- аналіз споживачів -- анализ потребителей -- дослідження туристичних послуг -- исследование туристических услуг -- дослідження ринку -- исследовангие рынка -- розрахунок еластичності попиту -- расчет эластичности рынка -- реалізація туристичних послуг -- реализация туристических услуг -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- контроль маркетингової діяльності -- контроль маркетинговой деятельности Аннотация: Сутність та характеристика інформаційних систем і технологій маркетингу, практика розв'язання задач. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сукач, Михайло Кузьмич Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
Сохацька, Олена. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх> // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х Рубрики: Торгівля--Цифрові технології Соціальні мережі--Маркетинг Споживачі--Поведінка фывфывфыв: поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Сідхарх Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |