> Шифр: umil/2009/2 Журнал 2009г. N 2 Мамчур, Л. Лінгвістичні основи формування комунікативних умінь текстотворення / Л. Мамчур. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст. Пилищук, О. Використання народознавчого матеріалу на уроках розвитку мовлення в гуманітарних класах ліцею / О. Пилищук. - С.6-9. - Бібліогр. в кінці ст. Цінько, С. Цикл уроків із лінгвістики тексту / С. Цінько, С. Ковальова. - С.9-14 Бондаренко, Н. Засвоєння якостей досконалого мовлення як передумова вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників / Н. Бондаренко. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст. Дяченко, С. До проблеми вивчення творчості Олеся Гончара у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Дяченко. - С.18-21. - Бібліогр. в кінці ст. Лілік, О. "Самотній на землі, як сонце на небі...": Урок-дослідження імпресіоністичних і екзистенціальних рис у новелі Михайла Коцюбинського "INTERMEZZO" / О. Лілік. - С.22-25. - Бібліогр. в кінці ст. Хорошковська, О. Теоретичні підходи до підручників з української мови для шкіл з мовами навчання національних меншин України / О. Хорошковська. - С.26-29 Яновицька, Н. Типи та види вправ під час вивчення граматичного матеріалу з української мови як другої / Н. Яновицька. - С.29-31. - Бібліогр. в кінці ст. Шелехова, Г. Розвиток умінь учнів створювати усні тексти за картиною на уроках читання в 4 класі / Г. Шелехова. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст. Голуб, Н. Інтерактивні методи у навчанні риторики майбутніх учителів / Н. Голуб. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Бабійчук, Т. Аматорська кінотворчість як ефективний шлях до професійної компетентності майбутнього педагога / Т. Бабійчук. - С.44-45. - Бібліогр. в кінці ст. Климова, К. Використання контрольно-навчальних тестів у процесі проведення моніторінгу якостей мовлення майбутніх учителів-нефілологів / К. Климова. - С.46-50. - Бібліогр. в кінці ст. Бацевич, Ф. Прагматика винятковості: комунікативні смисли частки аж у сучасній українській мові / Ф. Бацевич. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст. Пилипенко, О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції / О. Пилипенко, Т. Матвійчук. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Кузнецова, Г. Формування готовності студентів-словесників до проведення виховної позакласної роботи у процесі педагогічної практики : На прикладі навчально-виховного заходу "Ораторами стають!" / Г. Кузнецова. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Пилипенко, О. Дейксис і анафора як основні займенникові функції [] / О. Пилипенко, Т. Матвійчук> // Українська мова і література в школі. - 2009. - N 2. - С. 54-58. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Методика викладання української мови Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Матвійчук, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Ю52 Юніцька, Наталія Миколаївна. Теорія літератури в школі [] / Н. М. Юніцька. - Х. : Основа, 2012. - 128 с. - (Бібліотека журналу "Вивчаємо українську мову та літературу" ; вип. 2 (99) ). - Л-ра: с. 128. - ISBN 978-617-00-1229-6 : 10.00 грн
Рубрики: Українська література--Методика викладання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання фывфывфыв: система тропів -- система тропов -- стилістичні фігури -- стилистические фигуры -- епітет -- эпитет -- порівняння -- сравнение -- метафора -- метонімія -- метоминия -- синекдоха -- гіпербола -- гипербола -- літота -- литота -- алегорія -- алегория -- іронія -- ирония -- інверсія -- инверсия -- символ -- оксиморон -- антитеза -- риторичні фігури -- риторические фигуры -- синтаксичні повтори -- синтаксические повторы -- анафора -- епіфора -- эпифора -- кільце -- кольцо -- рефрен -- фонетичні повтори -- фонетические повторы Аннотация: Посібник містить відомості про тропи та окремі фігури. Теоретичні поняття ілюстровано прикладами з художніх творів та народного фольклору. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р13 Рабош, Галина Михайлівна. Теорія і практика перекладу (французька мова) для факультетів міжнародних відносин [] = Theorie et pratique de la traduction le francais : посібник / Галина Рабош ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Вінниця : Нова Кн., 2018. - 247, [1] с. - Лексич. покажч.: с. 244-245. - Предм. покажч.: с. 246. - Літ.: с. 247. - ISBN 978-966-382-681-3 : 140.00 грн
Рубрики: Французська мова--Переклад--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: французька мова -- курс перекладу -- фаховий переклад -- засоби перекладу -- визначення перекладу -- еквівалентність при перекладі -- рівні еквівалентності -- граматичні перетворення -- морфологічні розходження -- стилістичні розходження -- лексичні особливості -- синтаксичні фігури -- анафора -- епіфора Аннотация: Посібник передбачає розвиток навичок усного та письмового перекладів, вивчення стилістичних особливостей французької публіцистики, а також ознайомлення та засвоєння суспільно-політичної, економічної та правової термінології французької мови, вивчення зворотів газетної та офіційно-ділової мови. Посібник являє собою систематичний курс перекладу, в якому текстовий матеріал супроводжується коментарями та вправами. У посібнику подаються численні еквіваленти найвживаніших термінів, притаманні фаховій літературі. Кожний урок включає зразки офіційно-ділового стилю, інформаційні статті, а також коментарі, вправи і глосарій. Посібник призначений для студентів факультетів міжнародних відносин. Може бути використаний для широкого загалу читачів, які мають базові знання з французької мови. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |