Л64 Литовченко, Ірина Львівна. Інтернет- маркетинг [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. Л. Литовченко, В. П. Пилипчук. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 184 с. : табл. - Глосарій: с. 165-173. - Дод.: с. 174-179. - Л-ра: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 : 50.00 грн, 20.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: віртуальна економіка -- виртуальная экономика -- пошукові системи -- поисковые системы -- аудиторія інтернет -- аудитория интернет -- українська аудиторія інтернет -- украинская аудитория интернет -- бенчмаркінг -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- доменне ім'я -- доменное имя -- інтернет-марки -- интернет-марки -- ціноутворення -- ценообразование -- онлайновий аукціон -- онлайновый аукцион -- реклама -- банерна реклама -- спам -- веб-сайт Аннотация: Концепція та методологія Інтернет-маркетингу, досвід впровадження ефективних бізнес-моделей. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пилипчук, Володимир Петрович Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
Б 77 Бойчук, Інна Володимирівна. Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К44 Киселев, Юрий Николаевич. Электронная коммерция: практическое руководство [] / Ю. Н. Киселев ; [ред. Ю. Н. Артеменко]. - М. ; СПб. ; Киев : DiaSoft, 2001. - 224 с. : рис., табл. - Прил.: с. 184-193. - Слов. терминов: с. 194-207. - Предм. указ.: с. 208-214. - ISBN 5-93772-011-3 : 10.45 грн
Рубрики: Електронна торгівля--Комерційна діяльність--Наукові видання фывфывфыв: сети Интернет -- мережі Інтернет -- размещение сайта -- розміщення сайту -- регистрация сайта -- реєстрація сайту -- прием платежей -- прийом платежів -- регистрация предприятия -- реєстрація підприємства -- Интернет-проект -- Інтернет-проект -- реклама продуктов -- реклама продуктів -- банерная реклама -- банерна реклама -- рекламные сообщения -- рекламні повідомлення -- методы непрямой рекламы -- методи непрямої реклами -- прокси-серверы -- проксі-сервери -- файлы Cookie -- файли Cookie -- анонимность электронной почты -- анонимність електронної пошти -- анонимный банкинг -- анонімний банкінг -- Интернет-право -- Інтернет-право Аннотация: Электронная коммерция и информация, касающая минимизации налогов при веденнии бизнеса в Интернет и регистрации предприятий в офшорных зонах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Артеменко, Ю. Н. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
К66 Кордзая, Натела Ревазівна Основи інтернет-маркетингу [Текстььь] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018. Ч. 2. - 163, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 158-161. - ISBN 978-966-289-209-3 : 160.00 грн
Рубрики: Мережеві технології--Мережевий маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: Інтернет-маркетинг -- месенджер-маркетинг -- sSype -- QQ -- WeChat -- WhatsApp -- Viber -- Telegram -- геолокаційні мережі -- геолокаційні сервіси -- вірусний маркетинг -- ADVERGAMING -- контекстна реклама -- банерна реклама -- партнерський маркетинг -- ремаркетинг Аннотация: Інтернет-маркетинг; риси та алгоритми проведення маркетингової кампанії у месенджерах, методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах, ведення вірусного маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |