М56 Мещеряков, Андрій Адольфович. Організація діяльності комерційного банку [] : навч. посібник / А. А. Мещеряков. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 608 с. : табл. - Бібліогр.: с. 582-605. - ISBN 966-364-398-6 : 50.50 грн, 58.00 грн
Рубрики: Комерційні банки--Навчальні видання фывфывфыв: коммерческие банки -- банківська система -- банковская система -- управління банком -- управление банком -- аналіз діяльності банку -- анализ деятельности банка -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- банківський бізнес -- банковский бизнес -- фінансово-промислові групи -- финансово-промышленные группы -- банківський продукт -- банковский продукт Аннотация: Базові підходи до організації діяльності комерційного банку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
К71 Косова, Тетяна Дмитрівна. Банківські операції [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / Т. Д. Косова, О. Р. Циганов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 372 с. : табл. - Глосарій: с. 261-271. - Л-ра: с. 272-275. - Дод.: с. 276-367. - ISBN 978-966-364-686-2 : 58.50 грн
Рубрики: Банківські операції--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: пасивні операції -- пасивные операции -- банківські операції -- банковские операции -- банківський продукт -- банковский продукт -- нетрадиційні банківські послуги -- нетрадиционные банковские услуги -- страхування банківських операцій -- страхование банковских операций -- пасивні операції банків -- пассивные операции банков -- банковские ресурси -- банківські ресурси -- комерційні банки -- комерческие банки -- безготівковий розрахунок -- безналичный расчет -- організація банківського кредитування -- организация банковского кредитования Аннотация: Сутність і класифікація банківських операцій. Розкрито організацію пасивних операцій комерційного банку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Циганов, Олександр Рувімович Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р69 Романенко, Лариса Федорівна. Банківський маркетинг [] : підручник / Л. Ф. Романенко ; М-во освіти і науки України, Відкр. міжнар. ун-т розвитку людини "Україна". - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 344 с. - Л-ра: с. 331-343. - ISBN 966-8365-56-9 : 27.50 грн, 33.00 грн
Рубрики: Банківський маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- банківський продукт -- банковский продукт -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- комунікаційна політика банку -- комуникационная политика банка -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- аудиторський контроль -- аудиторский контроль Аннотация: Методологія банкіського маркетингу, класифікація банківських продуктів, особливості проведення маркетингових дослідженьв банківській сфері, стратегії розвитку комерційного банку та контролю маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |