A25 Afuah, Allan. Internet Business Models and Strategies [Текст] : text and Cases / Allan Afuah, Christopher L. Tucci. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XIII, 358 p. - Ind.: p. 345-358. - ISBN 0-07-239724-1 (alk. paper) : 028.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Перевод заглавия: Інтернет бізнес-моделі та стратегії
Рубрики: Бізнес--Інтернет-технології--Використання--Навчальні видання фывфывфыв: бізнес-моделі -- бизнес-модели -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інтернет -- интернет -- бізнес -- бизнес Аннотация: The book explores Internet business models and straregies and what it takes for them to allow to make money. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Tucci, Christopher L. Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
A64 Applegate, Lynda M.. Creating Business Advantage in the Information Age [Текст] / Lynda M. Applegate, Robert D. Austin, F. Warren McFarlan. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2002. - 412 p. - Ind.: p. 400-412. - ISBN 0-07-252367-0 (alk. paper) : 026.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Бізнес--Інтернет-технології--Використання фывфывфыв: бізнес -- бизнес -- бізнес-моделі -- бизнес-модели -- інтернет -- интернет Аннотация: The book examines how contemporary information technology (IT) enables organizations to conduct business in radically different and more effective ways. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Austin, Robert D.; McFarlan, F. Warren Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
R52 Richardson, Paul. Internet Marketing [Текст] : readings and Online Resources / Paul Richardson. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XII, 350 p. - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-07-242793-0 (softcover : alk. paper) : 015.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання Електронна торгівля--Навчальні видання фывфывфыв: економіка -- экономика -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- реклама в інтернеті -- реклама в интернете -- реклама -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- бізнес-моделі -- бизнес-модели Аннотация: This is an interactive learning system that leverages the best of offline and online material to deliver a dynamic, high-impact learning experience. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |