Мазаракі, Анатолій. Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна Держава--Імідж--Україна фывфывфыв: національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Романенко, Євгенія. Будемо здоровими, будучи справжніми українцями [] / Євгенія Романенко> // Світло спілкування. - 2022. - N 31. - С. 21-22 : фот. - Содержание: Не матюкаймося, ми - не орки / Євгенія Романенко. . - (Прагніть до високого!) Рубрики: Патріотизм--Психологія, 21 ст. фывфывфыв: психологія патріотизму -- бренд держави Аннотация: [Тема публікації практикуючого психолога з Житомирщини - зміст бренду "українець", бо після 24 лютого 2022-го року Україна, українець, українське стало світовим брендом]. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : КР (1), ФП (1) Свободны: КР (1), ФП (1) |