М36 Махній, Микола Михайлович. Етнічна психологія [] : навч. посіб. / М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - Київ : Слово, 2016. - 270, [2] с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-221-8 : 95.00 грн
Рубрики: Етнопсихологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психологія народів -- етноцентричність світобачення -- культурний релятивізм -- ксенофобія -- етнофобії -- ойкофобія -- ксенофілія -- патріотизм -- націоналізм -- етнокультурна толерантність -- етнокультурна стереотипізація -- українські автостереотипи -- національний імідж країни -- бренд країни -- етнокультурна ідентифікація -- міжкультурна комунікація Аннотация: Психологічні особливості різних народів і культур вивчає особлива галузь психологічної науки - етнопсихологія, важливим завданням якої є дослідження взаємодії людини як носія етнічної свідомості та суспільства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Скок, М. А. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Мельник, Тетяна. Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Торгові марки--Імідж фывфывфыв: бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Варібрусова, Анна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Мельник, Тетяна. Стратегії національного бренду в умовах глобалізації [] / Т. Мельник, А. Варібрусова> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 34-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Держава--Імідж--Україна фывфывфыв: бренд країни -- глобальна конкурентоспроможність -- стратегії національного брендінгу Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Варібрусова, Анна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Кудирко, Л. Стратегії "М'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [] / Л. Кудирко> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 6. - С. 47-66. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція (екон.) фывфывфыв: бренд країни -- імпортозаміщення Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |