316.273:159.922.4](075.8)
М36


    Махній, Микола Михайлович.
    Етнічна психологія [] : навч. посіб. / М. М. Махній ; [наук. ред. М. А. Скок]. - Київ : Слово, 2016. - 270, [2] с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-194-221-8 : 95.00 грн
УДК
ББК 88.542.5я73
Рубрики: Етнопсихологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
психологія народів -- етноцентричність світобачення -- культурний релятивізм -- ксенофобія -- етнофобії -- ойкофобія -- ксенофілія -- патріотизм -- націоналізм -- етнокультурна толерантність -- етнокультурна стереотипізація -- українські автостереотипи -- національний імідж країни -- бренд країни -- етнокультурна ідентифікація -- міжкультурна комунікація
Аннотация: Психологічні особливості різних народів і культур вивчає особлива галузь психологічної науки - етнопсихологія, важливим завданням якої є дослідження взаємодії людини як носія етнічної свідомості та суспільства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Скок, М. А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Мельник, Тетяна.
    Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2018. - N 5. - С. 32-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Торгові марки--Імідж
фывфывфыв:
бренд країни -- національний брендинг -- міжнародний імідж країни

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Варібрусова, Анна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Мельник, Тетяна.
    Стратегії національного бренду в умовах глобалізації [] / Т. Мельник, А. Варібрусова // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 34-50. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Держава--Імідж--Україна
фывфывфыв:
бренд країни -- глобальна конкурентоспроможність -- стратегії національного брендінгу

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Варібрусова, Анна

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Кудирко, Л.
    Стратегії "М'якої сили" в умовах глобальної конкуренції [] / Л. Кудирко // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2020. - N 6. - С. 47-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Міжнародна торгівля--Конкуренція (екон.)
фывфывфыв:
бренд країни -- імпортозаміщення

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)