33(075)
A25


    Afuah, Allan.
    Internet Business Models and Strategies [Текст] : text and Cases / Allan Afuah, Christopher L. Tucci. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XIII, 358 p. - Ind.: p. 345-358. - ISBN 0-07-239724-1 (alk. paper) : 028.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Перевод заглавия: Інтернет бізнес-моделі та стратегії
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Бізнес--Інтернет-технології--Використання--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
бізнес-моделі -- бизнес-модели -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- інтернет -- интернет -- бізнес -- бизнес
Аннотация: The book explores Internet business models and straregies and what it takes for them to allow to make money.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Tucci, Christopher L.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

33
A64


    Applegate, Lynda M..
    Creating Business Advantage in the Information Age [Текст] / Lynda M. Applegate, Robert D. Austin, F. Warren McFarlan. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2002. - 412 p. - Ind.: p. 400-412. - ISBN 0-07-252367-0 (alk. paper) : 026.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Бізнес--Інтернет-технології--Використання
   
фывфывфыв:
бізнес -- бизнес -- бізнес-моделі -- бизнес-модели -- інтернет -- интернет
Аннотация: The book examines how contemporary information technology (IT) enables organizations to conduct business in radically different and more effective ways.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Austin, Robert D.; McFarlan, F. Warren
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

339.138(075)
R52


    Richardson, Paul.
    Internet Marketing [Текст] : readings and Online Resources / Paul Richardson. - Boston, Mass. [etc.] : McGraw-Hill : Irwin, 2001. - XII, 350 p. - (The McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - ISBN 0-07-242793-0 (softcover : alk. paper) : 015.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Електронна торгівля--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- електронна комерція -- электронная коммерция -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- реклама в інтернеті -- реклама в интернете -- реклама -- інтернет-магазини -- интернет-магазины -- поведінка споживача -- поведение потребителя -- бізнес-моделі -- бизнес-модели
Аннотация: This is an interactive learning system that leverages the best of offline and online material to deliver a dynamic, high-impact learning experience.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)