658.8(075.8)
Л61


    Липчук, Василь Васильович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. В. Липчук, Л. В. Погребняк. - Л. : Магнолія 2006, 2012. - 352 с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Слов. термін.: с. 315-321. - Бібліогр.: с. 340-341. - Дод.: с. 342-347. - ISBN 978-617-574-037-8 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- процес маркетингових досліджень -- процесс маркетинговых исследований -- методи опитування -- методы опроса -- види маркетингових досліджень -- виды маркетинговых исследований -- анкети -- анкеты -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- аналіз маркетингової інформації -- анализ маркетинговой информации -- дослідження зовнішнього середовища -- иссследования внешней среды -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження ціни -- исследования цены -- дослідження дистрибуції -- исследования дистрибуции -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- дослідження конкурентів -- исследования конкурентов -- класифікація методів маркетингового дослідження -- классификация методов маркетингового исследования
Аннотация: Складається з трьох розділів, в яких у логічній послідовності розглядаються питання сутності, особливостей, процесу та організації маркетингових досліджень, методології їх проведення та практичні аспекти їх здійсненя.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Погребняк, Людмила Володимирівна
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)

658.8
Б14


    Багиев, Георгий Леонидович.
    Основы маркетинговых исследований [] : учеб. пособие / Г. Л. Багиев, И. А. Аренков. - СПб. : Изд-во СПбУЄФ, 1996. - 93 с. - Лит.: с. 92. - ISBN 5 -7310 -0555 -9 :
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
виды маркетинговых исследований -- види маркетингових досліджень -- маркетинговая информация -- маркетингова інформація -- анализ рыночной сегментации -- аналіз ринкової сегментації -- методы прогнозирования рынка -- методи прогнозування ринку -- особенности исследования цен -- особливості дослідження цін -- консалтинг -- консалтінг
Аннотация: Теоретические и методологические основы проведения маркетинговых исследований. Проведена им классификация, раскрыта сфера использования и назначения. Особое внимание уделяется методам маркетинговых исследований.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Аренков, Игорь Анатольевич
Свободных экз. нет