Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств [] / В. Шумейко> // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 36-39. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732 Рубрики: Економіка харчової промисловості фывфывфыв: олійна культура -- виробництво соняшнику -- товарна політика Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1) |
Талавиря, Микола Петрович. Формування та функіонування ринку соняшнику в Україні [] / М. П. Талавиря, С. О Шарковська> // Економіка АПК. - 2018. - N 8. - С. 76-81 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Соняшник--Ринок (екон.)--Україна фывфывфыв: виробництво соняшнику -- обсяги продажу соняшнику Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Шарковська, Світлана Олександрівна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |