Л25 Ларіна, Ярослава Степанівна. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 275, [4] с. : рис., табл. - Літ.: с. 214-234. - Дод.: с. 235-275. - ISBN 978-611-01-1686-2 : 225.00 грн
Рубрики: Агропромислові комплекси--Наукові видання Маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: розробка маркетингових стратегій -- сутність маркетингових стратегій -- чинники вибору маркетингових стратегій -- виробничо-збутова діяльність -- кореляційно-регресійне моделювання -- механізми реалізації маркетингових стратегій -- фактори економічного зростання Аннотация: Сутність та класифікація маркетингових стратегій зростання, основні методи та етапи їх формування. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Завальнюк, Катерина Сергіївна; Міністерство освіти і науки України Національний університет біоресурсів і природокористування України Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |