338.43:339.138
Л25


    Ларіна, Ярослава Степанівна.
    Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань [] : монографія / Я. С. Ларіна, К. С. Завальнюк ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - Київ : Центр учб. літ., 2020. - 275, [4] с. : рис., табл. - Літ.: с. 214-234. - Дод.: с. 235-275. - ISBN 978-611-01-1686-2 : 225.00 грн
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Агропромислові комплекси--Наукові видання
   Маркетинг--Наукові видання

   
фывфывфыв:
розробка маркетингових стратегій -- сутність маркетингових стратегій -- чинники вибору маркетингових стратегій -- виробничо-збутова діяльність -- кореляційно-регресійне моделювання -- механізми реалізації маркетингових стратегій -- фактори економічного зростання
Аннотация: Сутність та класифікація маркетингових стратегій зростання, основні методи та етапи їх формування.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Завальнюк, Катерина Сергіївна; Міністерство освіти і науки України Національний університет біоресурсів і природокористування України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)