Б 43 Бєлявцев, М. І. Маркетингова цінова політика [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, І. В. Петенко, І. В. Прозорова. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 332 с. : граф. - Бібліогр.: с. 274-275. - Термінол. слов.: с. 269-273 . - ISBN 966-364-037-5 : 033.00 грн
Рубрики: Ціноутворення маркетингове фывфывфыв: ціни -- цены -- ценообразование -- цінова стратегія -- ценовая стратегия -- ціновий ризик -- ценовой риск -- попит -- спрос -- пропозиція -- предложение -- витрати -- расходы -- інфляція -- инфляция -- позиковий капитал -- заемный капитал -- дифференциация цен -- диференціація цін -- податки -- налоги -- політика ціноутворення -- политика ценообразования -- вихідна ціна -- исходная цена -- державне ціноутворення -- государственное ценообразование Аннотация: Теоретичні й практичні аспекти методології визначення цін з погляду маркетингового підходу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Петенко, І.В.; Прозорова, І.В. Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |