Н 32 Настольная книга педагога-дефектолога [] / Т. Б. Епифанцева [и др.]. - 4-е изд. - Ростов н/Д : Феникс, 2008. - 565 с. - (Серия "Сердце отдаю детям"). - Лит.: с. 557-560. - ISBN 978-5-222-13574-7 : 056.00 грн
Рубрики: Дефектологія--Навчальні видання Спеціальна педагогіка--Навчальні видання Корекційна педагогіка--Навчальні видання фывфывфыв: дефектология -- специальная педагогика -- коррекционная педагогика -- олігофренія -- олигофрения -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням зору -- дети с нарушением зрения -- діти з порушенням мови -- дети с нарушением речи -- затримка психічного розвитку -- задержка психического развития -- аутизм -- діти з порушенням апарату руху та опори -- дети с нарушением опорно-двигательного аппарата -- медико-психолого-педагогічна комісія -- медико-психолого-педагогическая комиссия Аннотация: Рассмотрены основные направления, содержание, задачи, методы и принципы дефектологии. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Епифанцева, Т.Б.; Кисиленко, Т.Е.; Могилева, И.А.; Соловьева, И.Г.; Титкова, Т.В. Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
H43 Hearing Impairment and Language Disorders [Текст] : assessment and Intervention. - Gaithersburg, Md. : Aspen Publ., 1994. - XI, 231 p. - (Topics in Language Disorders Series). - Ind.: p. 219-231. - ISBN 0-8342-0588-2 : 020.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Діти з порушенням слуху--Мовлення--Збірники Діти з порушенням слуху--Педагогіка--Збірники Діти з порушенням мовлення--Збірники фывфывфыв: педагогіка -- педагогика -- сурдопедагогіка -- сурдопедагогика -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням мовлення -- дети с нарушением речи -- спеціальна педагогіка -- специальная педагогика Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
К 68 Коррекционное обучение как основа личностного развития аномальных дошкольников [] : [монография] / Л. П. Носкова [и др.] ; под ред. Н. П. Носковой ; Акад. пед. наук СССР; Науч.-исслед. ин-т дефектологии. - М. : Педагогика, 1989. - 173 с. - (Образование. Педагогические науки. Дефектология). - Лит.: с. 169-174. - ISBN 5-7155-0110-5 : 0.65 р. Рубрики: Корекційна педагогіка--Діти з вадами розвитку--Діти з обмеженими можливостями--Наукові видання фывфывфыв: коррекционная педагогика -- аномальный ребенок -- аномальна дитина -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением речи -- діти з порушенням мовлення -- дети с ограниченными возможностями -- діти з обмеженими можливостями -- дети с задержкой психического развития -- діти з затримкою психічного розвитку -- дети с ограниченными возможностями -- діти з обмеженими можливостями -- дети с особенными потребностями -- діти з особливими потребами -- дошкольники -- дошкільники -- умственно отсталые дети -- розумово відсталі діти Аннотация: Обобщены результаты исследований, направленных на разработку важнейших путей, условий и форм корреляционного обучения дошкольников с недостатками слуха и интеллекта. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Носкова, Л. П.; Гаврилушкина, О. П.; Головчиц, Л. А.; Соколова, Н. Д.; Носкова, Н. П. \ред.\; Академия педагогических наук СССР; Научно-исследовательский институт дефектологии Экземпляры всего: 2 ФОНД (2) Свободны: ФОНД (2) |
П86 Психологічний супровід школярів [] / [ред. рада: М. Мосієнко та ін.] ; упоряд. Т. Гончаренко. - К. : Ред. загальнопед. газет, 2005. - 128 с. : табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 966-8651-25-1 : 4.42 грн.
Рубрики: Школярі--Педагогічна психологія--Навчальні видання фывфывфыв: психологічний супровід -- психологическое сопровождение -- психологізація навчально-виховного процесу -- психологизация учебно-воспитательного процесса -- обдаровані діти -- одаренные дети -- розвивальне навчання -- развивающая учеба -- діти з порушенням мовлення -- дети с нарушением речи -- дислалія учнів молодших класів -- дислалия учеников младших классов Аннотация: У збірнику зроблено спробу зібрати й узагальнити досвід роботи психологічних служб різних типів шкіл. У першому розділі розглянуто кілька концепцій системного підходу до психологічного супроводу педагогічного процесу з 1-го по 11-й клас. У другому розділі подано модель взаємодії психологів дитячих закладів і школи в період підготовки до школи і адаптації до навчання в початковій школі. Третій розділ книжки - психофізичний розвиток дітей та обдарованих дітей. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мосієнко, М. \ред.\; Кузьменко, Г. \ред.\; Шатохіна, О. \ред.\; Бишова, Т. \ред.\; Гончаренко, Т. \упоряд.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |