Бойко, М. Ефект мультиплікації у туризмі: обмеження та можливості [] / М. Бойко> // Зовніш. торгівля: економіка, фінанси, право : наук. журнал. - 2016. - N 4. - С. 23-32. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Туризм--Україна фывфывфыв: туризм -- туризм -- туристична привабливість країн -- туристическая привлекательность стран -- світові туристські потоки -- мировые туристические потоки -- додана вартість -- добавленная стоимость -- мультиплікативний ефект -- мультипликативный эффект -- кумулятивний ефект -- кумулятивный эффект Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Мельник, Т. Національні підприємства у глобальних ланцюгах створення вартості [] / Т. Мельник, Ю. Конрад> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 3. - С. 49-66. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Україна Товари--Ціни--Україна фывфывфыв: глобальні ланцюги -- глобальные цепочки -- створення вартості -- создание стоимости -- додана вартість -- добавленная стоимость -- міжнародні виробничі мережі -- международные производственные сети -- виробнича залежність від імпорту -- производственная зависимость от импорта -- міжнародна фрагментація виробництва -- международная фрагментация производства -- експортоорієнтованість виробництва -- экспортоориентированность производства Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Конрад, Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |