> Шифр: obdy/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Деменко, О. І. Інтервю Ольги Іванівни Деменко, заступника директора департаменту з гуманітарних питань - начальника управління освіти Харківської міської Ради/ бесіду провела О.Рибальченко / О. І. Деменко. - С.2 - 8 фывфыв: ОБДАРОВАНА ДИТИНА, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ Про проведення міських турнірів з базових дисциплін для учнів загальноосвітніх шкіл м.Харкова у 2006 році. - С.9 - 11 фывфыв: ОБДАРОВАНІ ДІТИ, ПРЕДМЕТНІ ТУРНІРИ Про хід організаційних заходів щодо відновлення роботи міської організації учнівського самоврядування. - С.12 - 16 фывфыв: МОЛОДІЖНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ДИТЯЧІ ОРГАНІЗАЦІЇ, САМОВРЯДУВАННЯ Балова, Г. А. Науково-методичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії / Г. А. Балова. - С.17 - 18 фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС Балкашина, О. Ю. Практичність комунікативних технологій у вивчені іноземних мов / О. Ю. Балкашина. - С.19 - 20 фывфыв: ІНШОМОВНЕ СПІЛКУВАННЯ, МОВЛЕННЄВІ УМІННЯ Лісовенко, Г. В. Початкова школа - основа подальшого успішного навчання в гімназії / Г. В. Лісовенко. - С.20 - 22 фывфыв: ПОЧАТКОВІ КЛАСИ, РОЗВИНУТА ОСОБИСТІСТЬ Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОШКІЛЬНИК, ЕМОЦІЙНА УЯВА Кабиш-Рибалка, А. В. Дослідження сенсу життя інтелектуально обдарованих десятикласників з різною життєвою орієнтацією та успішністю навчання / А. В. Кабиш-Рибалка. - С.38 - 51. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО ОБДАРОВАНІ УЧНІ, СЕНС ЖИТТЯ, СМИСЛО-ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ Митник, О. Я. Творчі ситуації у навчально-виховному процесі закладу освіти як засіб формування інтелектуальної культури особистості / О. Я. Митник. - С.52 - 58 фывфыв: ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КУЛЬТУРА, ТВОРЧА СИТУАЦІЯ, САМОПІЗНАННЯ Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого потенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.59 - 63 фывфыв: ПЕРСПЕКТИВНЕ ЗАВДАННЯ, ГУРТКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Вовчик-Блакитна, О. О. Сучасний дошкольник: особливості емоційного розвитку [Текстььь] / О. О. Вовчик-Блакитна> // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 4. - С. 23 - 37. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Дошкільне виховання фывфывфыв: дошкільник -- емоційна уява Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
П 58 Популярная психология для родителей [] / под ред. А. А. Бодалевой. - М. : Педагогика, 1988. - 254 с. : портр. - (Библиотека для родителей). - ISBN 5-7155-0166-0 : 2.00 р.
Рубрики: Сім'я--Психологія--Популярні видання фывфывфыв: счастливая семья -- щаслива родина -- дошкольник -- дошкільник -- родители -- батьки -- супружеские связи -- подружні зв'язки -- развитие ребенка -- розвиток дитини Аннотация: Мир психологических знаний, без которых сегодня трудно ответь на такие вопросы, как строить семью и укреплять супружеские связи, как вести себя будущей матери, как помочь ребенку в его развитии, как научить ребенка общаться со сверстниками, справляться со школьными трудностями и, наконец, выбрать свой жизненный путь, профессию. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бодалева, А. А. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (2) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2) |
М92 Мухина, Валерия Сергеевна. Возрастная психология: феноменология развития, детство, отрочество [] : учеб. для студ. вузов / В. С. Мухина. - 5-е изд., стер. - М. : Академия, 2000. - 456 с. - (Высшее образование). - Лит.: с. 450-451. - ISBN 5-7695-0408-0 : 9.34 грн
Рубрики: Вікова психологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психічний розвиток дитини -- психическое развитие человека -- особистість -- личность -- ранній вік -- ранний возраст -- дошкільник -- дошкольник -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- підліток -- подросток -- спілкування підлітків -- общение подростков -- самосвідомість -- самосознание -- юность -- юність -- криза особистості -- кризис личности Аннотация: Вопросы феноменологии общего развития и онтогенеза с рождения до юношеского возраста. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
К29 Катаева, Александра Абрамовна. Дошкольная олигофренопедагогика [] : учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. "Дефектология" / А. А. Катаева, Е. А. Стребелева. - М. : Просвещение, 1988. - 144 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - Лит.: с. 140. - ISBN 5-09-000755-1 : 0.35 р. Рубрики: Олігофренопедагогіка--Дошкільники--Навчальні видання для вищої школи Дошкільна педагогіка--Діти з розумовими вадами--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: умственно отсталый дошкольник -- дошкільна олігофренопедагогіка -- спеціальні дошкільні установи -- специальный дошкольные учреждения -- розумово відсталий дошкільник -- корекційно-виховна робота -- коррекционно-воспитательная работа Аннотация: Излагаются вопросы теории и практики дошкольной олигофренопедагогики, раскрываются особенности психического и физического развития умственно отсталых дошкольников, а также методы коррекционно-воспитательной работы с ними. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Стребелева, Елена Антоновна Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |