Н12 На допомогу батькам, що мають дітей з особливими потребами [] : метод. рекомендації / Л. В. Борщевська [та ін.] ; ред. Т. М. Тележенко ; Укр. ін-т соц. досліджень. - К. : Укр. ін-т соц. дослідж., 1999. - 79 с. - ISBN 966-95717-0-7 : 2.00 грн Рубрики: Діти з особливими потребами--Спеціальна педагогіка--Навчальні видання фывфывфыв: діти із затримкою психічного розвитку -- дети с задержкой психического развития -- діти з порушення слуху -- дети с нарушениями слуха -- діти з розумовою відсталістю -- дети с умственной отсталостью -- діти з вадами зору -- дети с нарушениями зрения -- діти хворі на церебральний параліч -- дети больные церебральным параличом -- дети-инвалиды -- діти-інваліди Аннотация: У збірнику містяться поради педагогів, психологів, як працювати з дітьми з особливими потребами, а також рекомендації лікарів і юристів, як правильно поводитися з такими дітьми й використовувати законодавчу базу для надання їм допомоги. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Борщевська, Л. В.; Зіборова, Л. В.; Іванова, З. Б.; Куценко, Т. О.; Тележенко, Т. М. \ред.\; Український інститут соціальних досліджень Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
К14 Казачінер, Олена Семенівна. Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами [] : [посібник] / О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. - Харків : Основа, 2018. - 94, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 12 (192)). - Літ.: с. 88-89. - Дод.: с. 90-94. - ISBN 978-617-00-3529-5 : 15.72 грн
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти--Навчальні видання Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання фывфывфыв: інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- ІКТ у навчанні -- комп'ютерні технології -- SMART-технології -- англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- діти з вадами зору -- програми для незрячих -- цифрові книги -- книги, що "розмовляють" -- логопедичні тренажери Аннотация: Використання інформаційно-комунікаційних технологій може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Мета посібника — огляд й упорядкування сформованих напрямів та підходів до корекційної роботи із застосуванням ІКТ, висвітлення основних переваг використання ІКТ в інклюзивній освіті, а також викладення власного бачення щодо необхідності пошуку ефективних шляхів надання психолого-педагогічної допомоги та інтеграції дітей з обмеженими можливостями до системи суспільних взаємовідносин. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Вірич, Юлія Олександрівна Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |