Шифр: spti/2007/2
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текстььь]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Выходит ежеквартально
2007г. N 2
Содержание:
Пахомова, О. Методологічні підходи до проблеми розвитку соціальності дітей підліткового віку / О. Пахомова. - С.4 - 13. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
Омельченко, С. Науково-методичне обгрунтування концептуальної моделі системи взаємодії соціальних інститутів селища / С. Омельченко. - С.14 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛЬНІ ІНСТИТУТИ, ВАЛЕОЛОГІЯ, СОЦІАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО
Тесленко, В. Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки / В. Тесленко. - С.22 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ДІТИ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВИЙ ЗАХИСТ
Аніщенко, А. Соціалізація юнацтва в умовах територіальної громади як складова громадянського виховання / А. Аніщенко. - С.30 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ ЮНАЦТВА
Філіппов, Ю. Підготовка молоді до вступу в трудову діяльність / Ю. Філіппов. - С.37 - 41. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ, ВУЗІВСЬКА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНІЙ ПОТЕНЦІАЛ
Потопа, К. Студентське самоврядування як умова соціалізації молоді / К. Потопа. - С.41 - 45. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СТУДЕНСТВО, САМОВРЯДУВАННЯ, СОЦІАЛІЗАЦІЯ МОЛОДІ
Терницкая, С. Теоретические основы профилактики ВИЧ/СПИДА среди учащейся молодежи / С. Терницкая. - С.46 - 52. - Библиогр. в конце ст.
фывфыв: ВИЧ/СПИД, ПРОБЛЕМНОЕ ПОВЕДЕНИЕ
Долинний, Ю. Проблеми соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку в сучасній педагогічній літературі / Ю. Долинний. - С.53 - 58. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, ПСИХОФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК
Юрків, Я. Арттерапевтичні методики як засіб реабілітації розумово відсталих дітей / Я. Юрків. - С.59 - 65. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІМАГОТЕРАПІЯ, КАЗКОТЕРАПІЯ, АРТТЕРАПІЯ
Болотська, О. Особливості й зміст гендерного виховання жінок-лідерів у діяльності громадських організацій та рухів / О. Болотська. - С.66 - 72. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ГЕНДЕР, ЖІНКА-ЛІДЕР, ЖІНОЧИЙ РУХ
Лебеденко, Ю. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів / Ю. Лебеденко. - С.73 - 79. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КОМПЕТЕНЦІЯ
Мацько, Д. Соціальний контекст формування ціннісних орієнтацій майбутніх учителів / Д. Мацько. - С.80 - 87. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ
Дєдов, Є. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до менеджменту соціальної роботи як педагогічна проблема / Є. Дєдов. - С.88 - 94. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛЬНА РОБОТА, МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Добрянський, І. Громадська та приватна ініціатива в освіті дорослих: історико-педагогічний аспект / І. Добрянський. - С.95 - 98. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ШКОЛИ ДОРОСЛИХ, НЕДІЛЬНА ШКОЛА
Курліщук, І. Історико-педагогічний аспект дослідження процесу соціалізації особистості у вітчизняній літературі / І. Курліщук. - С.99 - 104. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛІЗАЦІЯ ШКІЛЬНИЦТВА, ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ПЕРІОДИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
Антоняк, Н. Зовнішня трудова міграція батьків як причина соціального сирітства дітей / Н. Антоняк. - С.105 - 110. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТРУДОВА МІГРАЦІЯ, СОЦІАЛЬНЕ СИРІТСТВО, ДЕВІАНТНА ПОВЕДІНКА
Цукренко, В. Региональный аспект социально-педагогической работы с детьми с особыми потребностями / В. Цукренко. - С.111 - 114. - Библиогр. в конце ст.
фывфыв: ІНВАЛІДНІСТЬ, РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ-ІНВАЛІДІВ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Тесленко, В.
    Соціалізація дітей з обмеженими можливостями в умовах виконання регіональної програми соціально-педагогічної підтримки [Текстььь] / В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - N 2. - С. 22 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Соціальна допомога--Україна--2007
   
фывфывфыв:
діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- соціально-правовий захист -- социально-правовая защита

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича


364(477)
С69


   
    Соціальна політика, соціальна робота й охорона здоров'я: як Україні досягти європейського рівня якості послуг? [] : збірка тез конференції / за ред. Тетяни Семигіної. - К. : Сфера, 2007. - 252 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8782-39-9 : 008.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)27я431 + 51.2(4УКР)я431
Рубрики: Соціальна робота--Україна--Тези доповідей
   Соціальна політика--Україна--Тези доповідей

   Медична соціологія--Україна--Тези доповідей

   
фывфывфыв:
соціально-медичні послуги -- социально-медицинские услуги -- соціальні послуги -- социальные услуги -- соціальне страхування -- социальное страхование -- фінансування охорони здоров'я -- финансирование охраны здоровья -- медична допомога -- медицинская помощь -- центр громадського здоров'я -- центр общественного здоровья -- здоровий спосіб життя -- здоровый образ жизни -- торгівля людьми -- торговля людьми -- соціальна робота -- социальная работа -- медичні стандарти -- медицинские стандарты -- соціальні служби -- социальные службы -- права дитини -- права ребенка -- соціальне забезпечення -- социальное обеспечение -- якість життя -- качество жизни -- медичне управління -- медицинское управление -- реабіталіційні послуги -- реабиталиционные услуги -- інваліди -- инвалиды -- діти-інваліди -- дети-инвалиды -- профілактика тютюнокуріння -- профилактика табакокурения -- працевлаштування -- трудоустройство -- особи з інтелектуальною недостатністю -- лица с интеллектуальной недостаточностью -- тимчасове проживання -- временное проживание -- первинна медико-санітарна допомога -- первичная медико-санитарная помощь -- сімейна медицина -- семейная медицина -- перинатальні послуги -- перинатальные услуги -- смертність -- смертность -- насильство в сім'ї -- насилие в семье -- адвокаційні послуги -- адвокатские услуги -- комп'ютерна залежність -- компьютерная зависимость -- ВІЛ-інфекція -- ВИЧ-инфекция -- діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- хвороба Альцгеймера -- болезнь Альцгеймера -- ВІЛ/СНІД -- ВИЧ/СПИД -- охорона здоров'я -- охрана здоровья -- здоров'я жінок -- здоровье женщин -- бездоглядні діти -- беспризорные дети -- притулки для неповнолітніх -- приюты для несовершеннолетних -- Я-концепция диабетика -- Я-концепція діабетика -- прийомні сім'ї -- приемные семьи -- мотивація працівників -- мотивация сотрудников
Аннотация: Актуальні проблеми реформування соціальної сфери в Україні, зокрема впровадження стандартів якості соціальних і медичних послуг.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Семигіна, Т. В. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

88.840
M49


    Meece, Judith L..
    Child and Adolescent Development for Educators [Текст] / Judith L. Meece. - New York [etc.] : The McGraw-Hill Co., 1997. - XVI, 479 p. : ill. - Name ind.: p.457-466. - Subj. ind.: p. 467-479. - ISBN 0-07-041297-9 : 22.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальні видання
   Діти--Мова--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
педагогічна психологія -- педагогическая психология -- дитяча психологія -- детская психология -- психологічні вчення -- психологические учения -- гендерні відносини -- гендерные отношения -- діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

74.30
К 68


   
    Коррекционное обучение как основа личностного развития аномальных дошкольников [] : [монография] / Л. П. Носкова [и др.] ; под ред. Н. П. Носковой ; Акад. пед. наук СССР; Науч.-исслед. ин-т дефектологии. - М. : Педагогика, 1989. - 173 с. - (Образование. Педагогические науки. Дефектология). - Лит.: с. 169-174. - ISBN 5-7155-0110-5 : 0.65 р.
ББК 74.30
Рубрики: Корекційна педагогіка--Діти з вадами розвитку--Діти з обмеженими можливостями--Наукові видання
фывфывфыв:
коррекционная педагогика -- аномальный ребенок -- аномальна дитина -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением речи -- діти з порушенням мовлення -- дети с ограниченными возможностями -- діти з обмеженими можливостями -- дети с задержкой психического развития -- діти з затримкою психічного розвитку -- дети с ограниченными возможностями -- діти з обмеженими можливостями -- дети с особенными потребностями -- діти з особливими потребами -- дошкольники -- дошкільники -- умственно отсталые дети -- розумово відсталі діти
Аннотация: Обобщены результаты исследований, направленных на разработку важнейших путей, условий и форм корреляционного обучения дошкольников с недостатками слуха и интеллекта.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Носкова, Л. П.; Гаврилушкина, О. П.; Головчиц, Л. А.; Соколова, Н. Д.; Носкова, Н. П. \ред.\; Академия педагогических наук СССР; Научно-исследовательский институт дефектологии
Экземпляры всего: 2
ФОНД (2)
Свободны: ФОНД (2)

37
O-79


   Oryshkewych, Ostap E.

    Education [Текст] : in 7 vols. / Ostap E. Oryshkewych. - [USA] : Library of Congress, 1982. Vol. 2 : The general principles of education ; Vol. 3 : The principles of modern curriculum in the classroom / with a forew. by Ronald M. Patterson. - 2nd ed. - Washington, D. C. : St. Josaphat's ped. inst. and seminary, 1982. - XX, 413 p. - Bibliogr.: p. 387-408. - Ind.: p. 409-413. - ISBN 0-9601414-1-3 : 2.00 грн
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта--Наукові видання
   Педагогіка--Навчальні процеси--Наукові видання

   
фывфывфыв:
образование -- педагогіка -- педагогика -- професія вчителя -- профессия учителя -- естетичне виховання -- эстетическое воспитание -- естетична педагогіка -- эстетическая педагогика -- куррикулум -- агресивні діти -- агрессивные дети -- інтелектуально відсталі діти -- интеллектуально отсталые дети -- діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- навчальні програми -- учебные программы -- планування уроків -- планирование уроков
Аннотация: The important pedagogical work in two volumes which includes an impressive number of pedagogic principles with excellent interpretation and in-depth motivation.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Patterson, Ronald M. \forew.\
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

37.018(075.8)
B85


    Brisbane, Holly E..
    The developing child [Текст] : understanding children and parenting : teacher's wraparound ed. / Holly E. Brisbane. - 6th ed. - New York, N. Y. [etc.] : Glencoe, 1994. - TM-30, 608, [2] p. : ill. - Gloss.: p. 588-594. - Ind.: p. 595-608. - ISBN 0-02-642672-2 : 7.00 грн
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 74.9я73
Рубрики: Діти--Розвиток--Навчальні видання
   Сімейне виховання--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
розвиток дитини -- развитие ребенка -- виховання дітей -- воспитание детей -- сімейне виховання -- семейное воспитание -- сім'я -- семья -- діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- діти з розумовими вадами -- дети с умственными недостатками -- діти з особливими потребами -- дети с особенными потребностями
Аннотация: This revised component provides complete lesson plans, teaching suggestions, supplemental information, cross-references, and more - conveniently "wrapped" around every page of the student text.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)



    Любавина, Н. В.
    Инклюзивное и интегрированное обучение детей с ограниченными возможностями: проблемы и условия эффективности [] / Н. В. Любавина // Социологические исследования : науч.-полит. журн. - 2013. - N 9. - С. 64-69. - Лит. в конце ст. . - ISSN 0132-1625
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Інклюзивна освіта--Росіійська Федерація
фывфывфыв:
діти з обмеженими можливостями -- інклюзивне навчання

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича


373.5.016:811.111
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Інклюзивний підхід до навчання іноземної мови [] : [посібник] / О. С. Казачінер. - Х. : Основа, 2016. - 93, [1] с. : рис., табл. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 1 (157)). - Дод.: с. 82-93. - Л-ра: с. 94-95. - ISBN 978-617-00-2581-4 : 8.33 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Освіта--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- діти з особливими потребами -- дети с особенными потребностями -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- інклюзивне навчання -- инклюзивное образование
Аннотация: Посібник знайомить із основними завданнями та напрямками роботи з організації психологічного супроводу процесу навчання іноземної мови дітей з особливостями розвитку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

376(075.8)
Ш37


    Шевців, Зоя Михайлівна.
    Основи інклюзивної педагогіки [] : підручник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбов. літ., 2016. - 247, [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 220-228. - Дод.: с. 229-236. - Літ.: с. 237-247. - ISBN 978-617-673-466-6 : 126.00 грн, 160.00 грн
УДК
ББК 74.3я73
Рубрики: Інклюзивна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інклюзивна педагогіка -- инклюзивная педагогика -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- інклюзивне навчання -- инклюзивное обучение -- інклюзивне виховання -- инклюзивное воспитание -- діти з обмеженими можливостями -- дети с ограниченными возможностями -- курикулум -- діти з особливими освітніми потребами -- дети с особыми образовательными потребностями -- педагогічна діагностика -- педагогическая диагностика -- інклюзивні класи -- инклюзивные классы -- емоційна сфера дітей -- эмоциональная сфера детей -- корекція емоційної сфери -- коррекция эмоциональной сферы -- соціально-педагогічна діяльність -- социально-педагогическая деятельность -- корекція конативної сфери -- коррекция конативной сферы -- портфоліо учнів -- портфолио учеников
Аннотация: У підручнику узагальнено і систематизовано різні підходи до визначення педагогіки інклюзивної освіти. У ньому відображається особиста позиція автора на обґрунтування методології інклюзивної педагогіки як науки, висвітлюються категорії інклюзивної педагогіки: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, інклюзивне виховання, форми, методи навчання і виховання квазіпрофесійної соціально-педагогічної діяльності, розглянуто ефективні методичні прийоми інклюзивної діяльності, котрі спрямовані на задоволення індивідуальних освітніх потреб усіх учнів. Матеріали підручника, перш за все, адресовані студентам напряму підготовки "Початкова освіта" та вчителям початкових класів загальноосвітніх шкіл, але будуть корисні асистентам учителів, психологам, соціальним педагогам і соціальним працівникам, психологам, дефектологам, а також і тим, хто зацікавлений проблемою навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами у масовій загальноосвітній школі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ІЧЗ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ІЧЗ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)

376.016:811.111](07)
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Навчання учнів з особливими потребами [Текст] : [посібник : англ. мовою] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2017. - 92, [4] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 10 (178)). - Текст: англ. - Літ.: с. 93. - ISBN 978-617-00-3201-0 : 10.00 грн
УДК
ББК 74.268.1(4АНГЛ)
Рубрики: Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
англійська мова -- діти з особливими потребами -- діти з обмеженими можливостями
Аннотация: У посібнику представлено матеріал з методики та практики організації навчання учнів з особливими потребами під час викладання іноземної мови, який систематизовано згідно з досвідом закордоних колег.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

376-056(4/9)
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Інклюзивна освіта в англомовних країнах [] : [посібник] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2018. - 79, [1] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 4 (184)). - Літ.: с. 79. - ISBN 978-617-00-3302-4 : 15.72 грн
УДК
ББК 74.3(2/8)
Рубрики: Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
діти з обмеженими можливостями -- інклюзивна освіта -- інклюзивна освіта в Україні
Аннотация: Посібник пропонує інформацію щодо впровадження інклюзивної освіти в системи освіти різних країн світу. Аналізуються нормативні акти, організаційні та методичні питання відносно рганізації процесу навчання учнів з особливими потребами в загальноосвітніх навчальних закладах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)

376.091:316.422](07)
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Інноваційні педагогічні технології навчання дітей з особливостями розвитку [] : [навч.-метод. посіб.] / О. С. Казачінер. - Харків : Основа, 2018. - 96 с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 11 (191)). - Літ.: с. 95-96. - ISBN 978-617-00-3514-1 : 15.72 грн
УДК
ББК 74.3-26
Рубрики: Спеціальна освіта--Інновації--Навчальні видання
   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

   
фывфывфыв:
діти з особливостями розвитку -- діти з обмеженими можливостями -- інноваційні педагогічні технології -- логопедичні технології
Аннотация: У цьому навчально-методичному посібнику представлено огляд найбільш поширених сучасних інноваційних педагогічних технологій, що використовуються під час навчання дітей, які мають різноманітні особливості психофізичного розвитку. У посібнику здійснено спробу систематизувати наявні технології й навести конкретні їх приклади.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)



    Грубізна, І. Ф.
    English as a foreign language for children with special educational needs (sens) [] : інклюзивна освіта / І. Ф. Грубізна // Англійська мова та література. - 2018. - N 34/36. - С. 17-20
Рубрики: Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання
фывфывфыв:
англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- інклюзивна освіта

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1)
Свободны: ІН (1)


376-056.24(07)
М91


    Мур-Маллінос, Дженніфер.
    Я все зможу [] : [для дітей мол. та серед. шк. віку] / Дженніфер Мур-Маллінос ; іл. Марти Фабрега. - Харків : Ранок : Кенгуру, 2018. - 35, [2] с. : кольор. іл. - (Живи та вчись). - ISBN 978-617-09-4254-8 : 60.00 грн
УДК
ББК 74.39я7
Рубрики: Діти з фізичними вадами--Навчальні видання
   Інклюзивна освіта--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
діти на візку -- діти з обмеженими можливостями -- фізіологічні проблеми
Аннотация: Автор цієї книжки мала на меті розказати про проблеми, з якими стикаються діти, прикуті до інвалідного візка, та допомогти дорослим усвідомити гаряче бажання їхньої дитини бути прийнятою своїми однолітками.Тут говориться про те, що наполегливість, рішучість та важка праця є основними факторами успіху, незважаючи на ту чи іншу проблему.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Фабрега, Марта \худож.\
Экземпляры всего: 1
ІЧЗ (1)
Свободны: ІЧЗ (1)

376.016:004](07)
К14


    Казачінер, Олена Семенівна.
    Інформаційно-освітній простір для навчання дітей з особливими потребами [] : [посібник] / О. С. Казачінер, Ю. О. Вірич. - Харків : Основа, 2018. - 94, [2] с. - (Бібліотека журналу "Англійська мова та література" ; вип. 12 (192)). - Літ.: с. 88-89. - Дод.: с. 90-94. - ISBN 978-617-00-3529-5 : 15.72 грн
УДК
ББК 74.3 + 32.97
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти--Навчальні видання
   Англійська мова--Діти з обмеженими можливостями--Навчання--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- ІКТ у навчанні -- комп'ютерні технології -- SMART-технології -- англійська мова -- діти з обмеженими можливостями -- діти з вадами зору -- програми для незрячих -- цифрові книги -- книги, що "розмовляють" -- логопедичні тренажери
Аннотация: Використання інформаційно-комунікаційних технологій може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з особливими потребами, адже вони відкривають широкі можливості для покращення якості освіти, її доступності. Мета посібника — огляд й упорядкування сформованих напрямів та підходів до корекційної роботи із застосуванням ІКТ, висвітлення основних переваг використання ІКТ в інклюзивній освіті, а також викладення власного бачення щодо необхідності пошуку ефективних шляхів надання психолого-педагогічної допомоги та інтеграції дітей з обмеженими можливостями до системи суспільних взаємовідносин.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вірич, Юлія Олександрівна
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)