> Шифр: posh/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Пєтухова, Л. Новітні підходи до формування професійних компетенцій майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти / Л. Пєтухова. - С.1 - 3 фывфыв: ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ Резнік, Н. Колективна творча діяльність молодших школярів як вид суспільної діяльності / Н. Резнік. - С.4 - 5. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОЗАУРОЧНА РОБОТА, КОЛЕКТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ Воронова, Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів / Н. Воронова. - С.5 - 6. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОТИВАЦІЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ, МОТИВИ НАВЧАННЯ Денисенко, В. Реалізація принципу ціннісної орієнтації у роботі педагога з молодшими школярами / В. Денисенко. - С.7 - 8. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ, УЯВЛЕННЯ ПРО ЦІННОСТІ, ПОНЯТТЯ ЦІННОСТІ Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів / О. Казаннікова. - С.9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК, АДАПТАЦІЯ ДО ШКОЛИ, ШКІЛЬНА ТРИВОЖНІСТЬ Горлова, А. Інструменти розвитку творчого потенціалу дитини / А. Горлова. - С.10 - 11 фывфыв: САМОРОЗВИТОК, ТВОРЧА АКТИВНІСТЬ, КАРТИ ПАМ'ЯТІ Нагрибельна, І. Використання проблемних ситуацій на уроках української мови / І. Нагрибельна, о. Мала. - С.12 - 13. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПОНЯТТЯ ПРО ІМЕННИК, ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ЗНАНЬ Сугейко, Л. Вивчення елементів стилістики у 4 класі / Л. Сугейко. - С.14 - 17 фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, СТИЛІСТИКА, СТИЛІ МОВЛЕННЯ Полєвікова, О. Мотиваційні аспекти позакласної роботи з української мови / О. Полєвікова. - С.17 - 21 фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, ВИХОВНИЙ ЗАХІД Манько, Н. Підготовка ліворуких дітей до оволодіння графічною навичкою письма / Н. Манько. - С.21 - 24. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ЛІВОРУКІ ДІТИ, НАВИКИ ПИСЬМА Федорова, О. Особливості розуміння та використання прийменників просторового значення учнями з мовленнєвими вадами / О. Федорова. - С.24 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ВАДИ, РІДНА МОВА Кузьміна, Н. Проблема підвищення рівня мотивації на уроках читання в умовах шкіл з поглибленим вивченням української мови / Н. Кузьміна, Т. Коршун. - С.26 - 27. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: УРОКИ-ІНСЦЕНІЗАЦІЇ, УРОКИ ЧИТАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ Сорока, О. Іноземна мова як аспект підготовки дитини до школи / О. Сорока. - С.28 фывфыв: ІНОЗЕМНА МОВА, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ІНШОМОВНА ГРАМОТА Ізотова, Л. Формування і розвиток прийому порівняння на уроках математики / Л. Ізотова. - С.29 - 30. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ПРИЙОМ ПОРІВНЯННЯ, ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ, МАТЕМАТИКА Сухіна, Л. Використання методу різнокольорових капелюхів Едварда де Боно під час вивчення величин / Л. Сухіна, О. Малєєва. - С.30 - 31. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: МЕТОД ЕДВАРДА ДЕ БОНО, МІРИ ДОВЖИНИ, МІРИ МАСИ Борисенко, Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи / Н. Борисенко. - С.32 - 33. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ДОВКІЛЛЯ, ПОВІТРЯ, ВОДА Микитюк, С. Діагностично-корекційна робота щодо формування обчислювальних умінь учнів початкової школи / С. Микитюк, О. Саган. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ, БАГАТОЦИФРОВІ ЧИСЛА, ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ Сидоренко, Н. Урок з курсу "Я і Україна" в 2 класі / Н. Сидоренко, Л. Веснянко. - С.36 - 37 фывфыв: УЯВЛЕННЯ ПРО УКРАЇНУ, СТОЛИЦЯ ДЕРЖАВИ Гриценко, І. У світі казок : Сценарій уроку образотворчого мистецтва інтегрованого характеру / І. Гриценко. - С.38 - 39 фывфыв: МОВИ МИСТЕЦТВА, ОБРАЗНІ СТИМУЛИ Владимирова, А. Інтонація і виразність у співі на основі народної пісні : Урок музики, 3 клас / А. Владимирова. - С.39 - 40 фывфыв: ЛАНЦЮЖКОВИЙ СПІВ, ДВОГОЛОССЯ Голінська, Т. Інтегрований урок як засіб синтезу різних видів мистецтва / Т. Голінська. - С.41 - 42 фывфыв: ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО, БАГАТООБРАЗНІСТЬ ФОРМ Пономарьова, К. Перевірка навчальних досягнень учнів з української мови в II семестрі / К. Пономарьова. - С.43 - 49 фывфыв: АУДІЮВАННЯ, ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, СПИСУВАННЯ Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.50 - 54 фывфыв: ПРОСТІ СУДЖЕННЯ, УМОВИВОДИ Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.55 - 57 фывфыв: СЕНС ЖИТТЯ, СОЦІАЛЬНІ КРИЗИ, СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ Корнієнко, С. Батьківські збори "Режим дня молодшого школяра" / С. Корнієнко. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: РЕЖИМ ДНЯ, РУХЛИВІ ІГРИ Гуменко, Є. Птахи / Є. Гуменко. - С.61 - 63. - жайворонки : папуги фывфыв: ЛАСТІВКИ-БЕРЕГОВИЧКИ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
Казаннікова, О. Тривожність молодших школярів [Текстььь] / О. Казаннікова> // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 3. - С. 9 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Початкова школа Психологія мотивації фывфывфыв: емоційний розвиток -- адаптація до школи -- шкільна тривожність Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Литовченко, О. В. Соціальне становище особистості: соціально-педагогічний потенціал позашкільних навчальних закладів [] / О. В. Литовченко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 12. - С. 50-56. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Соціальна педагогіка Соціально-педагогічна діяльність Особистість--Соціальне становище фывфывфыв: позашкільний навчальний заклад -- внешкольное учебное заведение -- емоційний розвиток -- эммоциональное развитие Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Б94 Буше, Франсуаза. Книжка, яка нарешті пояснить тобі геть усе про дівчаток і хлопчиків [] : (більше жодних таємниць) : [для серед. шк. віку] / Франсуаза Буше ; іл. Франсуази Буше ; [пер. з фр. Л. Дяченко]. - [Вид. 3-тє]. - Київ : АРТБУКС, 2019. - 112 с. : іл. - (Читати - класно!). - ISBN 978-617-7688-23-4 : 245.00 грн
Рубрики: Статева психологія--Діти--Науково-популярні видання фывфывфыв: статі -- статеве дозрівання -- емоційний розвиток Аннотация: Ця книжка допоможе тобі зрозуміти, про що думають хлопці та дівчата, як легко і просто налагодити стосунки з протилежною статею, а також, що бути дівчинкою — не краще й не легше, ніж бути хлопчиком, і навпаки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Буше, Франсуаза \худож.\; Дяченко, Людмила \пер.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М93 Муше, Надін. Хлопчики та дівчатка [] / Надін Муше, Валері Комб ; іл. Вйолен Леруа ; [пер. з фр. Н. Сліпенко]. - Київ : Каламар, 2022. - 29, [1] с. : іл. - (Поговоримо про любов). - ISBN 978-617-8076-02-3 : 250.00 грн
Рубрики: Дитяча психологія--Статеве виховання--Науково-популярні видання фывфывфыв: сором -- приватність -- особистісні межі -- сім'ї -- емоційний розвиток Аннотация: Книга на зрозумілому для молодших школярів рівні піднімає теми сорому, приватності, особистісних меж, дружніх та сексуальних стосунків. З її допомогою Ви закладете міцне підґрунтя безпечної поведінки. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Комб, Валері; Леруа, Вйолен \худож.\; Сліпенко, Наталія \пер.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |