Ж91 Журавльова, Лариса Петрівна. Психологія емпатії [] : монографія / Л. П. Журавльова. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2007. - 327, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 300-327. - ISBN 978-966-485-009-1 : 25.00 грн
Рубрики: Емоційно-вольові процеси--Наукові видання Емпатія--Психологія--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- емпатія -- эмпатия -- трансфінітна емпатія -- трансфинитная эмпатия -- емпатія людини -- эмпатия человека -- емпатійні відносини -- эмпатийные отношения -- особистісно-смислова емпатія -- личностно-смысловая эмпатия Аннотация: Книга є першим у вітчизняній науці розгорнутим монографічним дослідженням психології емпатії. Розглянуто методологічні підходи до вивчення емпатії, представлено її авторську теорію. Досліджено природу, розвиток, структуру, механізми, форми, типи емпатії, а також систему детермінуючих факторів цього феномена. Читач зможе зрозуміти, яку роль відіграє емпатія в ситуації морального вибору, пошуку сенсу життя, гармонізації стосунків з оточуючими, вихованні дітей, професійному успіху. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 КР (1), ФОНД (1) Свободны: КР (1), ФОНД (1) |
П 86 Психологія [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / [Ю. Л. Трофімов та ін.] ; за ред. Ю. Л. Трофімова. - 6-те вид., стер. - К. : Либідь, 2008. - 558, [2] с. : рис., табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-06-0533-6 : 45.00 грн
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: психіка -- психика -- методи психології -- методы психологии -- особистість -- личность -- теорії особистості -- теории личности -- пам'ять -- память -- увага -- внимание -- мислення -- мышление -- інтелект -- интелект -- уява -- воображение -- творчість -- творчество -- діяльність особистості -- деятельность личности -- поведінка особистості -- поведение личности -- соціалізація особистості -- социализация личности -- соціальні групи -- социальные группы -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- спілкування -- общение -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- міжособистісне розуміння -- межличностное понимание -- конфлікти -- конфликты -- інженерна психологія -- инженерная психология -- екологічна психологія -- экологическая психология -- психологія сімї -- психология семьи -- психологія менеджменту -- психология менеджмента -- неофрейдизм -- свідомість -- сознание -- самосвідомість -- самосознание -- психічний розвиток -- психическое развитие -- відчуття -- ощущения -- сприймання -- восприятие -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- потреби -- потребности -- мотивація -- мотивация -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- навички -- навычки -- прийняття рішень -- принятие решений -- саморегуляція діяльності -- саморегуляция деятельности -- профпридатність -- профпригодность -- соціально-спихологічний клімат -- социально - психологический климат -- ідентифікація -- идентификация -- рефлексія -- рефлексия -- ергономічні властивості -- эргономические свойства -- ергономіка -- эргономика -- фрейдизм -- мотиви поведінки -- мотивы поведения -- вербальна комунікація -- вербальная коммуникация -- емпатії -- эмпатии -- ергономічні вимоги -- эргономические требования Аннотация: Базові поняття психологічної науки, і насамперед ті, що пов'язані з психологією особистості, її діяльністю та поведінкою, розвитком психіки, соціальними та біологічними передумовами формування психічних властивостей індивіда, психічних процесів, функцій та станів. Окремий розділ присвячено провідним напрямам науково - прикладної та практичної психології. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Трофімов, Ю. Л.; Алексєєва, М. І.; Кириленко, Т. С.; Гончарук, П. А.; Трофімов, Ю. Л. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Д44 Диагностика эмоционально-нравственного развития [] / сост. и ред. И. Б. Дерманова. - С.Пб. : Речь, 2002. - 174 с. : табл. - (Практикум по психодиагностике). - ISBN 5-9268-0103-6 : 15.00 грн
Рубрики: Емоції--Методи досліджень--Практичні посібники Психодіагностика--Практичні посібники фывфывфыв: эмоционально-нравственная сфера -- емоційно-моральна сфера -- емоційна сфера дошкільника -- эмоциональная сфера дошкольника -- малюнкові проби -- рисуночные пробы -- эмоции ребенка -- емоції дитини -- психическое напряжение -- психічне напруження -- тест тривожності -- тест тревожности -- "Веселый - грустный", методика -- "Веселий - сумний", методика -- "Беседа", метод -- "Бесіда", метод -- "Закончи историю", методика -- "Закінчи історію", методика -- "Сюжетные картинки", методика -- "Сюжетні малюнки", методика -- дослідження емоційної сфери -- исследования эмоциональной сферы -- исследования нравственной сферы -- дослідження моральної сфери -- "Цветовой тест отношений", методика -- "Кольоровий тест відношень", методика -- "Сделаем вместе", методика -- "Зробимо разом", методика -- "Подели игрушки", методика -- "Поділи іграшки", методика -- "Проигрышная лотерея", методика -- "Програшна лотерея", методика -- метод незакінчених речень -- метод неоконченных предложений -- диагностика школьной тревожности -- діагностика шкільної тривожності -- шкала личностной тревожности -- шкала особистісної тривожності -- исследование тревожности -- дослідження тривожності -- опитувальник Басса-Даркі -- опросник Басса-Дарки -- тест Розенцвейга -- социально-психологическая адаптированность -- соціально-психологічна адаптованість -- "Что такое хорошо и что такое плохо", методика -- "Що добре і що погано", методика -- "Что мы ценим в людях", методика -- "Що ми цінуємо в людях", методика -- "Как поступать", методика -- "Як чинити", методика -- експрес-діагностика емпатії -- экспресс-диагностика эмпатии -- "Закончи предложение", методика -- "Закінчі речення", методика -- опросник САН -- опитувальник САН -- самооцінка психічних станів -- самооценка психических состояний -- самооценка тревожности -- самооцінка тривожності -- "Емоційна спрямованість", тест-анкета -- "Эмоциональная направленность", тест-анкета -- определение уровня депрессии -- визначення рівня депресії -- нервно-психическая устойчивость -- нервово-психічна стійкість -- "Прогноз", методика -- "Личностная агрессивность и конфликтность", методика -- "Особистісна агресивність і конфліктність", методика -- "Діагностика агресивності", методика -- "Диагностика агрессивности", методика -- "Диагностика уровня социальной фрустрированности", методика -- "Діагностика рівня соціальної фрустрації", методика Аннотация: Сборник психодиагностических методик для определения особенностей эмоционально-нравственной сферы всех возрастных категорий. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Дерманова, И. Б. \сост., ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Туркова, Д. М. Емпатія як "спосіб буття" професійного психолога [] / Д. М. Туркова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 8. - С. 69-77. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Психологічне консультування та психотерапія--Техніка емпатії Психологія міжособистісних стосунків--Емпатія Професійне становлення практичного психолога--Професійні риси особистості психолога--Емпатія Психологія емоцій--Емпатія фывфывфыв: емпатія -- эмпатия -- форми емпатії -- формы эмпатии -- конгруентність -- конгруэнтность -- емпатійна взаємодія -- эмпатийное взаимодействие Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
> Шифр: posh/2015/6 Журнал 2015г. N 6 Поліщук, В. Молодший шкільний вік як життєвий феномен / В. Поліщук. - С.1-6. - Л-ра в кінці ст. Мартинюк, І. Вивчення особливостей характеру молодшого школяра як передумова успішного навчання / І. Мартинюк. - С.7-9. - Л-ра в кінці ст. Третяк, О. Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів / О. Третяк. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.15-18 Дмитрук, З. Дидактичні та інтелектуальні ігри під час опрацювання казок Івана Франка / З. Дмитрук. - С.19-20 Петрик, М. Урок літературного читання / М. Петрик. - С.20-23 Янович, Н. Історичні скарби України / Н. Янович. - С.23-27 Формуємо національну свідомість молодших школярів. - С.28-29 Прихожай, С. Урок розвитку мислення / С. Прихожай. - С.30-31 Прихожай, С. Урок образотворчого мистецтва. 1 клас / С. Прихожай. - С.31-32 Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи / С. Мартиненко. - С.33-35. - Л-ра в кінці ст. Скрипник, Т. Система занять корекційно-розвивального напряму для дітей з аутизмом в початковій школі / Т. Скрипник. - С.35-37. - Л-ра в кінці ст. Таранушенко, Т. Індивідуалізація пізнавальної діяльності школярів / Т. Таранушенко. - С.38-40 Гажала, О. Крок у світ професій / О. Гажала. - С.40-41 Бужанська, А. Формування постави на уроках фізичної культури / А. Бужанська. - С.42 Гламбер, Н. Для людини здоров'я є найбільшим благом / Н. Гламбер. - С.43-44. - Л-ра в кінці ст. Ігнатенко, Г. Графічна підготовка як складник професійної компетентності вчителя / Г. Ігнатенко, О. Ігнатенко. - С.45-49 Саєнко, Г. Робота над словниковими словами у 3 класі / Г. Саєнко. - С.50-51 Петрічко, І. Музейна справа у закладі освіти як фактор особистісно зорієнтованого розвитку і навчання підростаючого покоління / І. Петрічко. - С.51-52. - Л-ра в кінці ст. Марченко, Н. Ключ до читання / Н. Марченко. - С.53-55 Самсоненко, Л. Мотивація до навчання : (ділова гра на семінарі методоб'єднання) / Л. Самсоненко. - С.56-58 Янович, Н. Подорож до країни Здоров'я : (виховний захід) / Н. Янович. - С.59-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Мартиненко, С. Діагностична методика визначення розвитку емпатії вчителів початкової школи [] / С. Мартиненко> // Початкова школа. - 2015. - N 6. - С. 33-35. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Соціальна психологія Вища педагогічна освіта Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Данилевська, Галина. What animals think about us? Level - intermediate [] : language workshop / Г. Данилевська, K. Nierman> // English Languge & Culture. Шкільний світ : Weekly. - 2018. - N 10(May). - С. 4-7 Рубрики: Англійська мова--Уроки--Загальноосвітні школи фывфывфыв: англійська мова -- уроки англійської мови -- уроки рівня intermediate -- розвиток емпатії -- тварини Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Nierman, Katherine Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |
> Шифр: shsv/2019/3 Газета 2019г. N 3 Харченко, Н. 12 уроків емпатії. Як зрозуміти себе та інших / Н. Харченко. - С.5-9 Харченко, Н. Інри та вправи на емпатію. Як розвивати емпатію в дітей і дорослих / Н. Харченко. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст. Журба, К. Ключ до скрині козацьких скарбів : методика проведення козацької гри-квесту для учнів 6 - 8-х класів / К. Журба, І. Шкільна. - С.16-27. - Бібліогр. в кінці ст. Галкіна, Л. Музика протесту, який живе всередині вас : історія виникнення, витоки та стилі рок-музики / Л. Галкіна. - С.1-3 Новікова, В. Один інструмент - це багато чи мало? : урок музичного мистецтва в 4-му класі / В. Новікова. - С.4-6 Власик, Н. Патріотичні мотиви у творчості Т. Шевченка : план-конспект інтегрованого уроку української літератури та музичного мистецтва. 6 клас / Н. Власик, О. Вдовенко. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст. Демків, М. Музичний квест : сценарій позакласного заходу у формі гри / М. Демків. - С.11-16 Голенко, З. Твій голос душу окриля : літературно-музична композиція / З. Голенко. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст. Кизименко, О. Лялька-Масляна - оберіг наших душ : виховний захід для учнів 5 - 7-х класів / О. Кизименко. - С.32-37 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Харченко, Н. 12 уроків емпатії. Як зрозуміти себе та інших [] / Н. Харченко> // Шкільний світ. - 2019. - N 3. - С. 5-9 Рубрики: Гуманістична психологія Когнітивна психологія фывфывфыв: емпатія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
> Шифр: shsv/2019/9 Газета 2019г. N 9 Харченко, Н. Світ без емпатії або емоційний дальтонізм / Н. Харченко. - С.5-14 Лемешенко, Н. 17 запитань про псевдоніми : вікторина / Н. Лемешенко. - С.15-20 Яриновська, О. Значення темпо- та метроритміки на заняттях із вокалу / О. Яриновська. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст. Степанова, Н. Білосніжка і сім нотних гномів : музична казка / Н. Степанова, Г. Тимченко. - С.7-10 Петруненко, Л. Основні музичні жанри : урок із музичного мистецтва для учнів 2-х класів / Л. Петруненко, Л. Незвиська. - С.11-12 Косупа, М. Казкові фантазії в музичних жанрах : урок музичного мистецтва, 6-й клас / М. Косупа. - С.13-22. - Бібліогр. в кінці ст. Кубська, Н. Наука - це круто! : сценарій наукового пікніка / Н. Кубська. - С.23-25 Котисько, О. Чистота - запорука здоров'я : заняття для учнів 5-х класів / О. Котисько. - С.26-27 Щербина, Л. Збережемо нашу планету : година спілкування для учнів 7-го класу / Л. Щербина, А. Павлик. - С.28-35 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Харченко, Н. Світ без емпатії або емоційний дальтонізм [] / Н. Харченко> // Шкільний світ. - 2019. - N 9. - С. 5-14 Рубрики: Дитяча психологія--Емоції фывфывфыв: емпатія -- співпереживання Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Швень, Ярослава. Вчитися треба весело. Уплив емоційного освітнього середовища на пізнавальні процеси [] : methodology / Я. Швень> // English Language & Culture. Шкільний світ : Weekly. - 2019. - N 9. - С. 50-57 Рубрики: Англійська мова--Навчання фывфывфыв: англійська мова -- емоційне середовище -- емоції -- емоційна ефективність -- види емпатії -- емоційні прийоми -- навчальний процес Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1) Свободны: ІН (1) |