Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій Аннотация: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мельник, Юлія Миколаївна Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (2) Свободны: ВВ (1), ФОНД (2) |
І-29 Потятиник, Борис. Шагренева шкіра українських медій [] / Б. Потятиник> // Ідентичність і пам'ять у пострадянській Україні : [монографія] / Укр. Фулбрайтівське т-во. - К. : Дух і літера, 2009 = Identity and Memory in Post-Soviet Ukraine. - С. 367-383. - Прим.: с. 382 . - ISBN 978-966-378-132-7
Рубрики: Мас-медіа як складова інформаційного суспільства фывфывфыв: вплив кризи на пресу -- влияние кризиса на прессу -- погіршення якості програмного продукту -- ухудшение качества программного продукта -- медіа-ландшафт -- медиа-ландшафт -- медіа-ринок -- медиа-рынок -- єдиний медійний сектор -- общий медйный сектор -- інтернет-ресурси -- интернет-ресурсы -- рекламна лібералізація -- рекламная либерализация -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- журналістська освіта -- журналистское образование Аннотация: В статті іде мова про те, якою буде журналістика після кризи; і що допоможе українській журналістиці вижити. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Антонович, Мирослава \ред.\; Українське Фулбрайтівське товариство Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М93 Мхитарян, Сергей Владимирович. Маркетинговая информационная система [] / С. В. Мхитарян ; Ин-т менеджмента МЭСИ. - Москва : Эксмо, 2006. - 332, [4] с. : рис., табл. - (Профессиональные издания для бизнеса). - Сл.: с. 325-330. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 5-699-15048-Х : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Інформаційні системи--Практичні посібники фывфывфыв: интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- маркетинговый анализ -- маркетинговий аналіз -- прогнозирование товарооборота -- прогнозування товарообігу -- отрасли потребителей -- галузі замовників -- классификация товаров -- класифікація товарів -- эффективность рекламы -- ефективність реклами Аннотация: Управление маркетингом на предприятиях невозможно без оптимизации внешней и внутренней маркетинг7овой информации, без построения маркетинговой информационной системы. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Институт менеджмента МЭСИ Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Крючко, Л. С. Управління рекламною діяльністю та напрями її вдосконалення [] / Л. С. Крючко, Ю. В. Кравченко, А. І. Локотькова> // Економіка та держава. - 2019. - N 11. - С. 92-95. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Реклама--Діяльність--Управління--Україна фывфывфыв: оперативний контроль -- ефективність реклами Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кравченко, Ю. В.; Локотькова, А. І. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |