Ткачук, С. В.
    Специфіка формування продуктової політики підприємств сфери послуг [] / С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 4. - С. 220-228. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Підприємства--Управління--Україна
фывфывфыв:
продуктова політика -- продуктовая политика -- послуга -- услуга -- задоволеність споживача -- удовлетворенность потребителя


Доп.точки доступа:
Стахурська, С. А.; Стахурський, В. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Лабурцева, Олена.
    Інструменти оцінювання задоволеності споживачів [] / О. Лабурцева // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 5. - С. 71-83. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Підприємництво--Маркетинг
фывфывфыв:
задоволеність споживача -- способи оцінки -- інструменти комплексу маркетингу -- ризик -- прийняття рішень

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)