Ч49 Черномаз, Петро Олексійович. Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) |
Карабаза, І. А. Бенчмаркінг-аналіз міжнародних маркетингових стратегій рітейлів при виході на зарубіжні ринки [] / І. А. Карабаза, І. Г. Єгорова> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 2. - С. 41-49. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Міжнародні економічні відносини Міжнародний маркетинг фывфывфыв: міжнародна маркетингова стратегія -- международная маркетинговая стратегия -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- власні торгові марки -- собственные торговые марки -- рітейлер -- ритейлер Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Єгорова, І. Г. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Бойко, О. О. Розробка вітчизняними підприємствами стратегії виходу на нові зарубіжні ринки [] / О. О. Бойко> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 7. - С. 31-40. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Міжнародні економічні відносини--Україна Зовнішня торгівля--Україна фывфывфыв: стратегія виходу на новий ринок -- стратегия выхода на новый рынок -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- географічна віддаленість -- географическая отдаленность -- політичні ризики -- политические риски Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Джурук, Н. І. Конкурентоспроможність українських кондитерських підприємств на західноєвропейському ринку [] / Н. І. Джурук> // Економіка та держава. - 2020. - N 7. - С. 171-176. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Кондитерські підприємства--Конкуренція (екон.)--Україна фывфывфыв: кондитерська галузь -- зарубіжні ринки -- експортна діяльність Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |