А47 Алексеев, Александр Дмитриевич. Методика обучения игры на фортепиано [] : учеб. пособие для муз. вузов и училищ / А. Д. Алексеев. - Изд. 3-е, доп. - М. : Музыка, 1978. - 288 с. : ил. - Библиогр.: с. 283-286. - 1.00 р.
Рубрики: Фортепіано--Методика і техніка гри--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: игра на фортепиано -- гра на фортепіано -- фортепиано -- фортепіано Аннотация: Методика и техника обучения игре на фортепиано. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 2 МИСТ (2) Свободны: МИСТ (2) |
Ц96 Цыпин, Геннадий Моисеевич. Обучение игре на фортепиано [] : учеб. пособие для студ. пед. ин-тов / Г. М. Цыпин. - М. : Просвещение, 1984. - 176 с. - Лит.: с. 175. - 0.60 р.
Рубрики: Фортепіано--Методика гри--Навчальні видання фывфывфыв: фортепиано -- фортепіано -- клавирно-фортепианная педагогика -- клавірно-фортепіанна педагогіка -- игра на фортепиано -- uра на фортепіано -- музыкальный слух -- музичний слух -- ритм -- музыкальная память -- музична пам'ять -- музыкальное мышление -- музичне мислення Аннотация: Теория и методика преподавания фортепиано. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 МИСТ (1) Свободны: МИСТ (1) |
Х 87 Хочу грати на роялі [Ноти] / [Н. Амедов та ін.] ; авт.-упоряд. Н. Гриднєва ; авт. текстів М. Храпачова ; худож. К. Лавро. - К. : Музична Україна, 2012. - 193, [7] с. : кольор.іл. - ISMN 979-0-707527-23-8 : 149.00 грн, 100.00 грн
Рубрики: Фортепіанна музика, 20 - 21 ст.--Нотне видання Діти--Фортепіано--Методика викладання, 20 - 21 ст.--Нотне видання фывфывфыв: фортепианная музыка -- дети -- фортепиано -- методика преподавания -- гра на фортепіані -- игра на фортепиано Аннотация: Видання охоплює перші два роки навчання грі на фортепіано і розраховано на всіх дітей, незалежно від їхніх здібностей. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Амедов, Н.; Антонюк, В.; Барвінський, В.; Беркович, І.; Гриднєва, Наталія \упоряд.\; Храпачова, Марія \авт. текстів.\; Лавро, Кость \худож.\ Экземпляры всего: 3 МИСТ (2), ФОНД (1) Свободны: МИСТ (2), ФОНД (1) |