К 89 Кузнецов, Б. А. Экономика и организация издательской деятельности [Текстььь] : учебник / Б. А. Кузнецов. - М. : АСТ : Астрель, 2006. - 320 с. - (Высшая школа). - Алф.-предм. указ.: с. 313-316 . - Бібліогр.: с. 317-319. - ISBN 5-17-035425-8. - ISBN 5-271-13663-9 : 056.00 грн
Рубрики: Видавнича справа фывфывфыв: видавництво -- издательство -- поліграфія -- полиграфия -- книжные ярмарки -- книжкові ярмарки -- книжкова торгівля -- книжная торговля -- издательский портфель -- видавничий портфель -- издательский маркетинг -- видавничий маркетинг -- авторський гонорар -- авторский гонорар -- рецензирование -- рецензування -- коректура -- корректура -- редагування -- редактирование -- видавнича собівартість -- издательская себестоимость -- авторський договір -- авторский договор -- видавнича реклама -- издательская реклама -- издательская цена -- видавнича ціна -- авторське право -- авторское право -- печать -- друк -- книжная продукция -- книжкова продукція -- книжный рынок -- книжковий ринок -- издательское законодательство Аннотация: Процессы издательской деятельности, распространение и продажа изданий на книжном рынке. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
В42 Видавець майбутнього: маркетинг і менджмент у видавництві [] / Гольгер Бем та ін.; пер. з нім. Г. Лозинська, К. Шахова. - К. : Основи, 1994. - Дод.: с. 140-171. - Бібліогр.: с.172. - ISBN 5-86248-250-4 : 70000.00 крб
Рубрики: Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації Маркетинг--Видавнича справа--Навчальні видання для підвищення кваліфікації фывфывфыв: видавничий маркетинг -- издательский маркетинг -- видавничий менеджмент -- издательский менеджмент -- книжковий ринок -- книжный рынок -- організація видавництва -- организация издательства -- робота видавництва -- работа издательства -- розробка програм -- разработка программ -- політика програм -- политика программ -- калькуляція -- калькуляция -- визначення цін і тиражів -- определение цен и тиражей -- кризовий стан видавництва -- кризисное состояние издательства Аннотация: Як функціонує книжковий ринок? Який вигляд мають організаційні й структурні форми сучасного видавництва? Що таке маркетинг?. На всі ці запитання хочуть дати відповіді автори цього видання. Водночас вони гостро критикують традиційні уявлення про роботу видавництва. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Бем, Гольгер; Вернер, Йохен; Гардт, Габріела; Шульц, Герман; Лозинська, Галина \пер.\; Шахова, Кіра \пер.\ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |