159.922.6(075)
З-12


    Заброцький, Михайло Михайлович.
    Основи вікової психології [] : навч. посібник / М. М. Заброцький. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2009. - 110, [2] с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Дод.: с. 107-110. - ISBN 966-7924-07-6 : 9.60 грн
УДК
ББК 88.374я73
Рубрики: Вікова психологія--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
вікова психологія -- возрастная психология -- психічний розвиток -- психическое развитие -- психологічні особливості -- психологические особенности -- дошкільний вік -- дошкольный возраст -- емоційний розвиток дитини -- эмоциональное развитие ребёнка -- сенсорний розвиток дошкільників -- сенсорное развитие дошкольников -- інтелектуальний розвиток -- интелектуальное развитие -- молодші школяри -- младшие школьники -- навчальна діяльність -- учебная деятельность -- підлітковий вік -- подростковый возраст -- стосунки -- отношения -- психологія юнацького віку -- психология юношеского возраста -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- розумовий розвиток -- умственное развитие -- шестирічні діти -- шестилетние дети -- розвиток особистості -- развитие личности -- розвиток немовляти -- развитие младенца
Аннотация: Розглянуто основні теоретичні концепції провідних вітчизняних та зарубіжних вчених у сфері індивідуального розвитку людської психіки, охарактеризовано закономірності її формування від народження до зрілості.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)

159.98
А64


    Анастази, Анна.
    Психологическое тестирование [] = Psychological testing. Кн. 1 / А. Анастази ; [науч. ред. и предисл. К. М. Гуревича и В. И. Лубовского]. - М. : Педагогика, 1982. - 320 с. - 2.10 р.
УДК
ББК 88
Рубрики: Тестування--Наукові видання
   Психодіагностика--Наукові видання

   
фывфывфыв:
психологическое тестирование -- психологічне тестування -- психологические тесты -- психологічні тести -- надежность тестов -- надійність тестів -- валидность тестов -- валідність тестів -- интелектуальное развитие -- інтелектуальний розвиток -- групповое тестирование -- групове тестування -- тестирование интеллекта -- тестування інтелекту -- тестирование способностей -- тестування здібностей -- тесты достижений -- тести досягнень -- этика тестирования -- етика тестування -- индивидуальные тесты -- індивідуальні тести -- шкала интеллекта -- шкала інтелекту
Аннотация: В доступной форме излагаются основные принципы построения тестов, способы их оценки и правила применения, описываются все важнейшие современные системы тестов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гуревич, К. М. \авт. предисл., ред.\; Лубовский, В. И. \авт. предисл., ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Ілляшенко, Т. Д.
    Чому їм важко вчитися? Причини виникнення труднощів у навчанні дітей [] / Т. Д. Ілляшенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 9. - С. 68-78. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Діти--Навчальна діяльність
   Діти із затримкою психічного розвитку--Навчання

фывфывфыв:
діти -- дети -- труднощі в навчанні -- трудности в обучении -- інтелектуальний розвиток -- интелектуальное развитие -- гіперактивність та дефіцит уваги -- гиперактивность и дефицит внимания -- гіпоактивність -- гипоактивность -- занижена научуваність -- сниженная обучаемость

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ФП (1), ВСМЛ (1)
Свободны: ФП (1), ВСМЛ (1)