Д73 Дрешер, Юлия Николаевна. Организация информационного производства [] : учеб. пособие / Ю. Н. Дрешер. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 248 с. - (Специальный издательский проект для библиотек). - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-8183-0898-7 : 49.80 грн
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання для вищої школи Організація інформаційного виробництва--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: информационная индустрия -- інформаційна індустрія -- інформаційне виробництво -- інформація -- информация -- информационные продукты -- інформаційні продукти -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- кадровая структура -- кадрова структура -- библиотечно-библиографические кадры -- бібліотечно-бібліографічні кадри -- інформаційне право -- информационное право Аннотация: Основные положения, принципы и методы организации информационного производства, методика подготовки и переподготовки информационных и библиотечных работников. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 7 ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1) Свободны: ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1) |
Ш32 Шаховська, Наталя Богданівна. Програмне та алгоритмічне забезпечення сховищ та просторів даних [] : монографія / Н. Б. Шаховська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 194, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 189-194. - ISBN 978-617-607-023-8 : 136.00 грн
Рубрики: Сервери баз даних--Наукові видання фывфывфыв: опрацювання розрізненої інформації -- обработка разрозненной информации -- об'єкти простору даних -- объекты пространства данных -- методи інтеграції -- методы интеграции -- простори даних -- пространства данных -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- Web-інтеграція -- Web-интеграция -- сховища даних -- хранилища данных -- засоби інтеграції даних -- средства интеграции данных -- автоматизація навчального процесу -- автоматизация учебного процесса -- дані туристичної фірми -- данные туристической фирмы -- усунення невизначеності даних -- устранение неопределенности данных -- аналіз якості методів інтеграції -- анализ качества методов интеграции Аннотация: Стан ринку програмного забезпечення для сховищ та просторів даних, а також розроблено алгоритми опрацювання інформації у просторах даних. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция Аннотация: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1) |
П14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |