021:004](075)
П32


    Пилко, И. С.
    Информационные и библиотечные технологии [] : учеб. пособие / И. С. Пилко. - СПб. : Профессия, 2006. - 341 с. : табл. - (Библиотека). - Библиогр.: с. 273-279 . - Алф.-предм. указ.: с. 280-285, 337-342. - ISBN 593913-098-4 : 81.20 грн
УДК
ББК 78.34я73
Рубрики: Бібліотечна справа--інформаційні технологии--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
інформаційні технології -- информационные технологии -- технологія -- технология -- бібліотечні технології -- нормативна документація -- нормативная документация -- інформація -- информация -- организационная документация -- організаційна документація -- поиск информации -- пошук информации -- информационные процессы -- інформаційні процеси -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- кадрові ресурси -- кадровые ресурсы -- стандарты -- стандарти -- технологическая документация -- технологічна документація -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- бібліотеки -- библиотеки -- бібліотечна діяльність -- библиотечная деятельность
Аннотация: Создание, внедрение и использование информационных и библиотечных технологий в повседневной практике библиотек.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 5
МЕТ (1), БГ (1), ЧЗ (1), ВНБТ (2)
Свободны: МЕТ (1), БГ (1), ЧЗ (1), ВНБТ (2)

025
Д73


    Дрешер, Юлия Николаевна.
    Организация информационного производства [] : учеб. пособие / Ю. Н. Дрешер. - М. : Фаир-Пресс, 2005. - 248 с. - (Специальный издательский проект для библиотек). - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-8183-0898-7 : 49.80 грн
УДК
ББК 78.3ф
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання для вищої школи
   Організація інформаційного виробництва--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
информационная индустрия -- інформаційна індустрія -- інформаційне виробництво -- інформація -- информация -- информационные продукты -- інформаційні продукти -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- информационные ресурсы -- інформаційні ресурси -- кадровая структура -- кадрова структура -- библиотечно-библиографические кадры -- бібліотечно-бібліографічні кадри -- інформаційне право -- информационное право
Аннотация: Основные положения, принципы и методы организации информационного производства, методика подготовки и переподготовки информационных и библиотечных работников.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 7
ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1)
Свободны: ВНБТ (1), БГ (1), МЕТ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1), КОМПЛ (1)

004.422.63(075)
Ш32


    Шаховська, Наталя Богданівна.
    Програмне та алгоритмічне забезпечення сховищ та просторів даних [] : монографія / Н. Б. Шаховська ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 194, [2] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 189-194. - ISBN 978-617-607-023-8 : 136.00 грн
УДК
ББК 32.973.2-018я73
Рубрики: Сервери баз даних--Наукові видання
   
фывфывфыв:
опрацювання розрізненої інформації -- обработка разрозненной информации -- об'єкти простору даних -- объекты пространства данных -- методи інтеграції -- методы интеграции -- простори даних -- пространства данных -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- Web-інтеграція -- Web-интеграция -- сховища даних -- хранилища данных -- засоби інтеграції даних -- средства интеграции данных -- автоматизація навчального процесу -- автоматизация учебного процесса -- дані туристичної фірми -- данные туристической фирмы -- усунення невизначеності даних -- устранение неопределенности данных -- аналіз якості методів інтеграції -- анализ качества методов интеграции
Аннотация: Стан ринку програмного забезпечення для сховищ та просторів даних, а також розроблено алгоритми опрацювання інформації у просторах даних.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

004.738.5:339.138(075)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Інформаційний бізнес [] : підручник / Ю. І. Палеха, Ю. І. Горбань ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - К. : Ліра-К, 2015. - 492 с. : мал., табл. - Л-ра: с. 471. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 165.00 грн, 220.00 грн
УДК
ББК 65.09я73
Рубрики: Інформаційний бізнес--Електронна торгівля--Навчальні видання для вищої школи
   Інформаційний ринок--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
модель інформаційного бізнесу -- модель информационного бизнеса -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- обробка маркетингової інформації -- обработка маркетинговой информации -- конкурентне середовище -- конкурентная среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- інформаційно-консультативна діяльність -- информационно-консультативная деятельность -- інформаційний консалтинг -- информационный консалтинг -- міжнародна електронна комерція -- международная элетронная коммерция
Аннотация: Категорії інформаційного бізнесу, його модель, побудова та функції, особливості і механізм функціонування інформаційного ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Горбань, Юрій Іванович; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський національний університет культури і мистецтв
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)

658.8(075.8)
П14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [] : навч. посібник / Ю. І. Палеха, О. Ю. Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : Ліра-К, 2013. - 478[2] с. : граф., табл. - Л-ра: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : 165.00 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Інформаційний маркетинг--Прийняття рішень--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
інформаційні продукти -- информационные продукты -- інформаційні послуги -- информационные услуги -- маркетингове середовище підприємства -- маркетинговая среда предприятия -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові рішення -- маркетинговые решения -- управління рекламною діяльністю -- управление рекламной деятельностью -- рекламна компанія -- рекламная компания -- рекламна політика -- рекламная политика -- бенчмаркетинг -- консультативна діяльність -- консультативная деятельность -- консалтінгова діяльність -- консалтинговая деятельность -- електронна комерція -- электронная коммерция
Аннотация: Категорії маркетингу інформаційних продуктів і послуг, їх особливості, побудова ефективно діючої організації на їх основі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)