Г 61 Головаха, Евгений Иванович. Психологическое время личности [] : (монография) / Е. И. Головаха, А. А. Кроник ; Акад. наук УССР, Ин-т философии. - К. : Наукова думка, 1984. - 206 с. : рис. - Лит.: с. 191-199. - Предм. указ.: с. 200-203. - Указ. имен: с. 204-206. - 01.00 р. Рубрики: Психологія особистості--Наукові видання фывфывфыв: психологическое время -- психологічний час -- психология личности -- психологія особистості -- каузометрия -- каузометрія -- свойства времени -- властивості часу -- психологический возраст -- психологічний вік Аннотация: Предложена причинно-целевая концепция психологического времени, на основе которой исследуются различные формы переживания прошлого, настоящего и будущего, психологический возраст, механизм временной саморегуляции общества. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Кроник, А. А.; Академия наук Украинской ССРИнститут философии Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К 49 Климчук, Віталій Олександрович. Внутрішня мотивація учбової діяльності молоді [] : теорія, методика, програма розвитку : монографія / В. О. Климчук, В. В. Горбунова ; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка, Держ. фонд фундамент. дослідж. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 108, [2] с. : портр., рис., табл. - Бібліогр.: с. 102-108. - ISBN 978-966-485-154-8 : 28.00 грн
Рубрики: Молодь--Навчальні процеси--Мотивація--Наукові видання Молодь--Особистісно орієнтоване навчання--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- модульно-розвивальне навчання -- модульно-развивающее обучение -- учбово-пізнавальна діяльність -- обдарована особистість -- одаренная личность -- метод фіксованих ролей -- метод фиксированных ролей -- мотиваційне зараження -- мотивационное заражение -- самодетермінованість -- каузометрія -- компетентність Аннотация: Монографія присвячена аналізу проблеми внутрішньої мотивації учбової діяльності молоді. Представлені теоретичні засади досліджень внутрішньої мотивації, наводяться описи опитувальників, спрямованих на її діагностику, а також презентується авторська комплексна методика дослідження внутрішньої мотивації, яка охоплює ситуаційний, ситуаційно-ціннісний та суб'єктно-ціннісний рівня, і дає змогу вивчити кожен із рівнів сутнісно, максимально глибоко і широко. Розроблена методика дозволяє проаналізувати зміст різних рівнів внутрішньої мотивації, зрозуміти специфіку індивідуального розвитку внутрішньої мотивації, виявити проблемні моменти в її ґенезі і точки стимуляції її розвитку, а також робити прогноз поведінки особистості у різних життєвих ситуаціях. Також - дає змогу не лише вираховувати індекси розвитку внутрішньої мотивації, але й будувати її математичні моделі, в яких цілісно представляти картину мотиваційної сфери особистості. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Горбунова, Вікторія Валеріївна; Інститут соціальної та політичгої психології НАПН УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка; Державний фонд фундаментальних досліджень Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |