Ш24 Шаповал, Микола Іванович. Менеджмент якості [] : навч. посібник / М. І. Шаповал. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 471 с. : рис. - Бібліогр.: с. 468-471 . - ISBN 966-620-224-7 : 065.00 грн, 88.00 грн
Рубрики: Організація управління--Навчальні видання для вищої школи Якість продукції Стандартизація фывфывфыв: Етапи розвитку менеджменту якості -- Этапы развития менеджмента качества -- Метрологія -- Принципи управління якістю -- Маркетинг управління якістю -- Якість послуг -- Качество услуг -- Екологічне маркування продукції -- Система сертифікації УкрСЕПРО -- Випробувальні лабораторії -- Аудит якості -- Стандарти ISO 9000, ISO 14000, ISO 19011, OHSAS 18000 Аннотация: Системи управління якістю продукції, послуг, навколишнього середовища. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
М21 Мальська, М. П. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика) [] : підручник / М. П. Мальська, О. М. Гаталяк, Н. М. Ганич ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 303, [1] с. : табл. - Л-ра: с. 239-244. - Дод.: с. 244-303. - ISBN 978-617-673-162-7 : 63.00 грн
Рубрики: Ресторани--Обслуговування--Навчальні видання Ресторанно-готельний бізнес--Навчальні видання фывфывфыв: розвиток ресторанного господарства -- развитие ресторанного хозяйства -- управління підприємствами -- управление предприятиями -- виробництво продукції ресторанного господарства -- производство продукции ресторанного хозяйства -- структура виробництва -- структура производства -- технологія процесів обслуговування -- технология процессов обслуживания -- організація обслуговування туристів -- организация обслуживания туристов -- якість обслуговування -- качество обслуживания -- якість послуг -- качество услуг -- якість ресторанної продукції -- качество ресторанной продукции -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация Аннотация: У підручнику розглянуто теоретичні, технологічні та організаційно-прак-тичні засади організації ресторанної справи. Висвітлено питання організації та структури виробництва підприємств ресторанного господарства, організації процесів обслуговування, а також особливості обслуговування туристів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Гаталяк, О. М.; Ганич, Н. М.; Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1) |
Полтавська, О. В. Забезпечення ефективності функціонування підприємств готельного господарства [] / О. В. Полтавська> // Економіка та держава. - 2016. - N 11. - С. 25-39. - Л-ра в кінці ст. Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Україна фывфывфыв: готельні господарства -- гостиничные хозяйства -- якість послуг -- качество услуг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |