Ш 66 Шканова, О. М. Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг Аннотация: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
М26 Маркова, Вера Дмитриевна. Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання фывфывфыв: классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія Аннотация: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Р86 Румянцев, Анатолій Павлович. Міжнародна торгівля послугами [] : навч. посіб. / А. П. Румянцев, Ю. О. Коваленко. - Київ : Центр навч. літ., 2003. - 112 с. - Дод.: с. 96-109. - ISBN 966-8253-27-2 : 10.00 грн, 9.00 грн грн
Рубрики: Міжнародна торгівля--Послуги--Навчальні видання фывфывфыв: світова торгівля послугами -- класифікація послуг -- послуги міжнародного транспорту -- туристичні послуги -- страхові послуги -- інформаційні послуги -- рекламні послуги -- ринок освітніх послуг -- фінансові послуги -- інжинірингові послуги Аннотация: Зміст, особливості, структура, основні елементи світового ринку послуг в сучасних умовах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Коваленко, Юлія Олександрівна Экземпляры всего: 5 ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ВУ (1), ФОНД (2), ЧЗ (1) |