658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Аннотация: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Украинский гуманитарный институт
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

657.411.8*M
П16


    Панченко, Інна Анатоліївна.
    Бухгалтерський облік прибутку в умовах трансформації підходів до системи управління: концептуальні засади [] : монографія / І. А. Панченко ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 623, [1] с. : табл., рис., портр. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Про авт.: с. 622-623. - ISBN 978-966-683-381-8 : 14.00 грн
УДК
ББК 65.052
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   Бухгалтерський облік--Прибуток--Наукові видання

   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- управління прибутком -- управление прибылью -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- класифікація прибутку -- классификация прибыли -- розподіл прибутку -- распределение прибыли -- управлінський персонал -- управленческий персонал -- економічний аналіз -- экономический анализ -- управління ризиками -- управление рисками -- податкові ризики -- риски прибыли -- комерційний ризик -- комерционный риск -- виробничий ризик -- производственный риск -- фінансовий ризик -- финансовій риск
Аннотация: Монографію присвячено теоретико-методологічним та організаційно-методичним засадам бухгалтерського обліку формування, розподілу та використання прибутку в умовах трасформації підходів до системи управління.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)