Ч49 Черномаз, Петро Олексійович. Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) |
Є24 Європейська інтеграція [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [С. В. Федонюк та ін. ; за ред. С. В. Федонюка, В. Й. Лажніка] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - 2-ге вид., переробл. й допов. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2011. - 760 с. : табл. - (Посібники та підручники ВНУ ім. Л. Українки). - Л-ра: с. 726-743. - Скор.: с. 744-747. - Ім. покажч.: с. 748-749. - Предм. покажч.: с. 750-757. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-600-531-4 : 119.00 грн
Рубрики: Європейська інтеграція--Європейський Союз--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: європейська економічна інтеграція -- европейская экономическая интеграция -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- європейська валютна система -- европейская валютная система -- бюджетна політика -- бюджетная политика -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- торговельна політика -- торговая политика -- організація ринку -- организация рынка -- промислова політика -- промышленная политика -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- політика безпеки -- политика безопасности -- Єврокорпус -- Еврокорпус -- гуманітарна допомога -- гуманитарная помощь -- розширення Європейського Союзу -- расширение Европейского Союза -- соціальна політика -- социальная политика -- культурне співробітництво -- культурное сотрудничество -- молодіжна політика -- молодежная политика -- екологічна політика -- экологическая политика -- науково-технічна політика -- научно-техническая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- мовна політика -- языковая политика -- права громадян -- права граждан -- регіональна політика -- региональная политика Аннотация: Основні положення регіональної економічної інтеграції, історичні етапи європейської інтеграції, галузева політика Європейського Союзу, відносини між Україною та ЄС, особливості процесів розширення економічної інтеграції. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Федонюк, С. В.; Коцан, Н. Н.; Павліха, Н. В.; Тихомирова, Є. Б.; Федонюк, С. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Волинський національний університет імені Лесі Українки Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
М26 Маркова, Вера Дмитриевна. Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання фывфывфыв: классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія Аннотация: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М21 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
П88 Пурська, Ірина Степанівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом Аннотация: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |