Шифр: ppts/2006/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 2
Содержание:
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4
фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ
Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7
фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11
фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ
Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18
фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23
фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО
Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА
Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30
фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36
фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ
Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47
Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53
Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58
Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64
Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69
фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ
Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73
фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75
фывфыв: МОБІНГ
Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: ppts/2006/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 3
Содержание:
Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО
Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА
Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31
фывфыв: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА
Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35
фывфыв: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА
Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36
фывфыв: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ
Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37
фывфыв: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39
фывфыв: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ
Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40
фывфыв: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ
Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41
фывфыв: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ
Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак
фывфыв: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ
Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65
Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67
фывфыв: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: ppts/2006/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 4
Содержание:
Вовчик-Блакитна, О. О. Індивідуальні особливості емоційного розвитку дитини: стратегії педагогічного супроводу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С.1-3
фывфыв: ЕМОЦІЇ, ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ДИТИНИ, СУПРОВІД ПЕДАГОГІЧНИЙ
Гурлєва, Т. С. Розвиток автономної відповідальності у підлітка: аргументи "за" / Т. С. Гурлєва. - С.4-8. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, ПІДЛІТКИ
Філіппова, І. Ю. Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс / І. Ю. Філіппова. - С.9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ МІЖКУЛЬТУРНА, КОМУНІКАЦІЯ МІЖКУЛЬТУРНА, СТЕРЕОТИПИ
Головнева, И. В. Изменение традиционных внутрисемейных ролей: новые модели поведения и конфликты / И. В. Головнева. - С.12-16. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ СІМЕЙНИХ ВІДНОСИН, ПОВЕДІНКА, КОНФЛІКТ
Шевченко, Н. Ф. Практикум із психологічної допомоги соматичним хворим / Н. Ф. Шевченко. - С.17-29. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРАКТИКУМ, ДОПОМОГА ПСИХОЛОГІЧНА, ХВОРІ СОМАТИЧНІ
Климчук, В. О. Кластерний аналіз: використання психологічних досліджень / В. О. Климчук. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АНАЛІЗ КЛАСТЕРНИЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ
Залуська, Н. В. Реверсивна теорія: перспективний напрямок у сучасній психології / Н. В. Залуська. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК, ТЕОРІЯ РЕВЕРСИВНА
Скорикова, Л. В. Методичні рекомендації до проведення курсу "Філософія і психологія для дітей у початкових класах": (Перший рік навчання) / Л. В. Скорикова. - С.44-46
фывфыв: РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИЧНІ, КУРС "ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ", ШКОЛА ПОЧАТКОВА
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості : Закінч. Поч.: 2006. № 3 / Т. П. Рєпнова. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Новак, О. О. Психологічне забезпечення особистісно орієнтованих освітніх програм / О. О. Новак, Н. О. Башкатова. - С.60-62. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРОГРАМИ ОСВІТНІ, ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТИ
Вільчинській, Ю. Ідея університету і чергові завдання державної політики в сфері вищої освіти / Ю. Вільчинській. - С.63-66
фывфыв: УНІВЕРСИТЕТ, ПОЛІТИКА ДЕРЖАВНА ОСВІТНЯ, ОСВІТА ВИЩА
Комарова, Н. М. Спосіб життя української молоді в сільській місцевості / Н. М. Комарова. - С.67-72 : табл.
фывфыв: СПОСІБ ЖИТТЯ, МОЛОДЬ УКРАЇНСЬКА, МІСЦЕВІСТЬ СІЛЬСЬКА
Тітов, І. Г. Творча уява молодшого школяра: суб"єктний вимір / І. Г. Тітов. - С.72-76. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УЯВА ТВОРЧА, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ
Кловацький, В. Моніторинг морально-психологічного розвитку / В. Кловацький, Т. Горошко. - С.77-80
фывфыв: МОНІТОРИНГ, РОЗВИТОК МОРАЛЬНИЙ, РОЗВИТОК ПСИХІЧНИЙ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: ppts/2007/1
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2007г. N 1
Содержание:
Максименко, С. Д. Структура особистості / С. Д. Максименко. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ОСОБИСТІСТЬ, ДОСЛІДЖЕННЯ, ПОБУДОВА ОБРАЗУ
Кульчицька, О. І. Соціально-психологічні фактори формування таланту / О. І. Кульчицька. - С.14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТАЛАНТ
Щербатюк, Б. А. Методика дослідження особливостей самовизначення особистості / Б. А. Щербатюк. - С.18-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусев, А. И. К проблеме измерения толерантности к неопределенности / А. И. Гусев. - С.21-28. - Библиогр.: с.25
Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М. М. Заброцький. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Мартинюк, І. А. Психологічна допомога людям похилого віку, або практикум з геронтопсихології / І. А. Мартинюк. - С.32-38. - (Далі буде)
Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників / О. В. Тіунова. - С.39-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Коць, М. О. Комунікативна компетентність як складова професіоналізму майбутнього педагога / М. О. Коць. - С.52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Завгородня, О. В. Проблема психологічного здоров'я: спроба теоретичного аналізу / О. В. Завгородня. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Моргун, В. Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище / В. Ф. Моргун. - С.60-65. -(Далі буде)
Воропаев, Е. П. Экспериментальное исследование самоактуализации, смысложизненных и ценностных ориентаций педагогов-режиссеров / Е. П. Воропаев. - С.66-71. - Библиогр.: с. 70
Лемещук, В. Р. Динаміка соціальних страхів сучасних підлітків / В. Р. Лемещук. - С.71-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Сафін, О. Д. Актуальні проблеми реформування законодавства про ВІЛ і наркотики / О. Д. Сафін. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Лєпіхова, Л. А.
    Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості [Текстььь] / Л. А. Лєпіхова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 65-69. - Библиогр.: с.69
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Компетентність соціально-психологічна -- Поведінка -- Особистість

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Мудрик, А. К.
    Соціальний інтелект та соціальна компетентність [Текстььь] / А. К. Мудрик // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Інтелект соціальний -- Компетентність соціальна

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Філіппова, І. Ю.
    Міжкультурна комунікація: психологічний дискурс [Текстььь] / І. Ю. Філіппова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 4. - С. 9-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Компетентність міжкультурна -- Комунікація міжкультурна -- Стереотипи

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Коць, М. О.
    Комунікативна компетентність як складова професіоналізму майбутнього педагога [Текстььь] / М. О. Коць // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 1. - С. 52-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Компетентність--професійна--вчителів
   Дослідження

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


378.1
П 84


   
    Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку [] / за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - 322 с. : табл. - ISBN 966-8456-83-9 : 025.00 грн
    Содержание:
Дубасенюк, О. А. Концептуальні моделі педагогічної освіти : наукові пошуки та здобутки / О. А. Дубасенюк. - С .8-29. - Бібліогр.: с. 28-29
фывфыв: педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка, педагогічна діяльність
Осадчий, М. М. Тенденції розвитку національних освітніх систем / М. М. Осадчий, О. М. Спірін. - С .30-50. - Бібліогр.: с. 48-50
фывфыв: національна освіта, освіта, інформаційне суспільство
Сидорчук, Н. Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору / Н. Г. Сидорчук. - С .51-67. - Бібліогр.: с. 67
фывфыв: вища освіта, педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка
Вітвицька, С. С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України / С. С. Вітвицька. - С .68-99. - Бібліогр.: с. 99
фывфыв: педагогічна освіта, вища освіта
Дубасенюк, О. А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи / О. А. Дубасенюк. - С .100-173. - Бібліогр.: с. 170-173 : табл.
фывфыв: виховна діяльність, педагогічна діяльність, педагогічні уміння, педагогічний стаж, самооцінка, професійно-педагогічна підготовленість, факторний аналіз
Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості / О. Є. Антонова. - С .174-215. - Бібліогр.: с. 213-214 : табл.
фывфыв: педагогічна обдарованість, обдарованість, творчі здібності, креативність, педагогічні здібності, здібності, професійна спрямованість
Яценко, С. Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів / С. Л. Яценко. - С .215-234. - Бібліогр.: с. 232-234
фывфыв: освіта, особистісна орієнтація, особистісно орієнтоване навчання
Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти / Н. В. Якса. - С .235-255. - Бібліогр.: с. 254-255
фывфыв: полікультурна освіта, освіта, розвивальна освіта, традиційна освіта, раціоналістична освіта, неінституційна освіта, педагогіка толерантності, професійна культура, толерантність
Калінін, В. О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур / В. О. Калінін. - С .256-273. - Бібліогр.: с. 273 : табл.
фывфыв: професійна компетентність, освіта
Костюшко, Ю. О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту / Ю. О. Костюшко. - С .274-293. - Бібліогр.: с. 291-293
фывфыв: професійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка, педагогічні технології, тренінги, конфлікти
Єремєєва, В. М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя / В. М. Єремєєва. - С .294-301. - Бібліогр.: с. 301
фывфыв: інноваційні технології, професійно-педагогічна освіта, підготовка майбутніх учителів
Спірін, О. М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту / О. М. Спірін. - С .302-315. - Бібліогр.: с. 315 : табл.
фывфыв: кредитно-модульна система, ТЕМПУС-ТАСІС
УДК
ББК 74.580
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів
   Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія

   
фывфывфыв:
педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- освітні системи -- образовательные системы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно оиентированное обучение -- ступенева освіта -- поэтапное образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии
Аннотация: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Шифр: umil/2007/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2007г. N 3
Содержание:
Мацько, Л. Програмні засади навчання української мови учнів старшої школи : Профіль - українська філологія / Л. Мацько, О. Семеног. - С.2 - 8. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВНІ КОМПЕТЕНЦІЇ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, УКРАЇНСЬКА МОВА
Мунтян, С. Окремі результати діагностики діалогічного мовлення учнів 6-7 класів / С. Мунтян. - С.8 - 13. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Луценко, В. Особливості навчання тексту-опису / В. Луценко. - С.13 - 15. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ ТЕКСТУ
Варзацька, Л. Особистісно зорієнтована модель мовленнєвого розвитку особистості / л. Варзацька, О. Янчук. - С.15 - 17
фывфыв: МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ СИТУАЦІЇ
Буркалець, Н. Порівняння як один із прийомів вивчення творчості Григорія Косинки / н. Буркалець. - С.18 - 22. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: КОСИНКА Г., ПОРІВНЯННЯ
Яценко, Т. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах / Т. Яценко. - С.23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ, РОЗУМОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Панчук, О. "Ігрова допомога" на уроках української мови / О. Панчук. - С.27 - 29
фывфыв: ІГРОВІ ПРИЙОМИ, УКРАЇНСЬКА МОВА, ОРФОГРАФІЧНА РОЗМИНКА
Захарова, О. Підвищення мовної культури та грамотності учнів на уроках української мови / О. Захарова. - С.30 - 32. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, МОВНА КУЛЬТУРА, ГРАМОТНІСТЬ
Шпонтак, К. Докладний переказ тексту з елементами опису приміщення (усно) / К. Шпонтак. - С.33 - 34
фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, ПЕРЕКАЗ ТЕКСТУ
Чухліб, Л. Система уроків за творчістю Валерія Шевчука / Л. Чухліб. - С.35 - 41. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТА, ШЕВЧУК В.
Єрмоленко, С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці / С. Єрмоленко. - С.42 - 46. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ, ЛІНГВОДИДАКТИКА
Фасоля, А. Іван Огієнко: наука для прийдешніх поколінь / А. Фасоля. - С.47 - 50
Петленко, Л. Два вірші Івана Франка / Л. Петленко. - С.51 - 53. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ФРАНКО І.
Талабіра, Г. "Жити, справді, треба поспішати, і не бути боржником ні в чім" : Ознайомлення з життям і творчістю Василя Густі / Г. Талабіра. - С.54 - 57
фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА, ГУСТІ В.
Коваленко, В. Творчий діалог на тему: "... і незглибиме творче ремесло" : Модель засідання літературно-творчої студії для старшокласників / В. Коваленко. - С.58 - 60
фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ, МИСТЕЦТВО СЛОВА
Кривдик, О. Так історично склалося? / О. Кривдик. - С.65 - 67
фывфыв: МОВНА КУЛЬТУРА
Сорокопуд, В. Чарівний світ Всеволода Нестайка: від тридцятитрьохрічної корови Контрибуції і Чарки луципера до свинофірми "Рилос" і пошуку "скоробагатьковських" скарбів / В. Сорокопуд. - С.68 - 70
фывфыв: ДИТЯЧА КАЗКА, УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Юрачківський, А. Алогізми в сучасному українському слововживанні / А. Юрачківський. - С.71 - 72. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АЛОГІЗМИ, МОВНА ГРАМОТНІСТЬ, СЛОВОВЖИВАННЯ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: spti/2007/1
   Журнал

Соціальна педагогіка: теорія та практика [Текстььь]. - Луганськ : Альма-матер, 2003 - . - ISSN 1817-3764. - Выходит ежеквартально
2007г. N 1
Содержание:
Архипова, С. Розвиток соціального досвіду особистості в умовах школи / С. Архипова, О. Архипов. - С.4 - 9
фывфыв: ШКОЛА, СОЦІОКУЛЬТУРНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Кольченко, Л. Особливості соціалізації старшокласників в умовах педагогічної системи сучасного ліцею / Л. Кольченко. - С.9 - 14. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СЕРЕДНЯ ОСВІТА
Фуштей, Л. Опіка й опікунське виховання дітей як предмет аналізу / Л. Фуштей. - С.15 - 19. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ОПІКУНСТВО, ПРИЙОМНІ ДІТИ, ОПІКУНСЬКА СІМ'Я
Гулевська-Черниш, А. Молодіжна організація як субєкт соціально-педагогічної діяльності / А. Гулевська-Черниш. - С.20 - 26. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОЛОДІЖНА ОРГАНІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ
Безпалько, О. Концептуальні засади соціально-педагогічної роботи з дітьми та учнівською молоддю в територіальній громаді / О. Безпалько. - С.27 - 34. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ГРОМАДА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА
Тесленко, В. Соціально-педагогічне проектування як засіб управління регіональною системою соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.35 - 40. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ОБМЕЖЕНІ МОЖЛИВОСТІ, СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПРОЕКТУВАННЯ
Горенко, С. Зміст процесу ресоціалізації неповнолітніх засуджених / С. Горенко. - С.41 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: НЕПОВНОЛІТНІ, ЗАСУДЖЕНІ, АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА
Лебедєва, І. Особливості функціонування притулку для неповнолітніх (на прикладі Миколаївського притулку для неповнолітніх) / І. Лебедєва. - С.48 - 53
фывфыв: НЕПОВНОЛІТНІ, БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ, АДИКТИВНА ПОВЕДІНКА
Новикова, І. Компетентнісний підхід до соціально-педагогічної підготовки майбутніх правоохоронців / І. Новикова. - С.54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПРАВООХОРОНЦІ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Хархан, Г. Дидактическая игра как метод обучения студентов специальности "Социальная работа/социальная педагогика" в высшей школе / Г. Хархан. - С.57 - 62. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ВИЩА ШКОЛА, СОЦІАЛЬНА РОБОТА, СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Клочан, Ю. Концепція зарубіжних та радянських учених щодо проблеми соціальної адаптації / Ю. Клочан. - С.63 - 70. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ, ІСТОРІЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
Леон, К. Інститут професійної адаптації центру молодіжної праці при студентській соціальній службі для молоді / К. Леон. - С.71 - 76. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СОЦІАЛЬНИЙ ПЕДАГОГ, ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ
Грицюк, Н. Гаряча лінія "Перехрестя" при телефоні довіри студентської соціальної служби для молоді / Н. Грицюк. - С.77 - 82. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ, ЕКСПЛУАТАЦІЯ ДІТЕЙ, ПРОСТИТУЦІЯ
Пономарьова, В. Особливості соціально-педагогічної роботи з "дітьми вулиці" / В. Пономарьова. - С.83 - 88. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СИРІТСТВО, БЕЗПРИТУЛЬНІСТЬ, БРОДЯЖНИЦТВО
Тютюнник, О. Тренінг як форма соціального навчання підлітків при здійсненні первинної соціально-педагогічної профілактики вживання наркотиків / О. Тютюнник. - С.89 - 95. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: НАРКОТИЧНІ РЕЧОВИНИ, СОЦІАЛЬНЕ НАВЧАННЯ, ТРЕНІНГ
Таран, Н. Аборт як соціальна проблема / Н. Таран. - С.96 - 101. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АБОРТ, СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Новикова, І.
    Компетентнісний підхід до соціально-педагогічної підготовки майбутніх правоохоронців [Текстььь] / І. Новикова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - N 1. - С. 54 - 56. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: соціальна педагогіка
   
фывфывфыв:
правоохоронці -- професійна підготовка -- професійна компетентність

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)


Шифр: vkpa/2007/6
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текстььь]. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 1996 - . - Выходит ежемесячно
2007г. N 6
Содержание:
Сенченко, М. Від ери Гутенберга до ери комп'ютексів / М. Сенченко. - С.3-7
Бібліографічні посібники у виданнях. - С.10-12
Введення в дію стандарту з бібліографічного опису ДСТУ ГОСТ 7.1:2006. - С.12-14
Основні відмінності від ГОСТ 7.1.-84. - С.12-14
Петрухно, Ю. Бібліотечний колектив: поняття та структура / Ю. Петрухно. - С.14-18
Помоз, О. Автоматизація бібліотечних процесів у міській бібліотеці / О. Помоз, Л. Мельник, Л. Кравченко. - С.18-21
Сташків, М. Деякі аспекти діяльності червоногородських піблічних бібліотек / М. Сташків. - С.21-23
Заславець, Г. Скарбник книги - Клавдія Цибуляк / Г. Заславець. - С.23-24
Макаєва, І. Компетентність як складова професійної діяльності співробітників бібліотек вищих навчальних закладів / І. Макаєва. - С.24-27
Васюк, О. Функціональні компоненти професійно-педагогічної спрямованості соціального педагога та соціального працівника / О. Васюк. - С.27-29
Асєєва, Г. Основні етапи САSЕ-методології концептуального проектування систем електронного документообігу / Г. Асєєва. - С.29-33
Рева, Л. Михайло Драй-Хмара: людина "відважно чіткого духовного національно-політичного профілю" / Л. Рева. - С.33-38
Регідайло, Н. Правда і кривда Михайла Стельмаха / Н. Регідайло. - С.38-40
Подаряща, О. Розроблення проблеми соціокультурної ролі засобів масової інформації західними культурологами / О. Подаряща. - С.40-42
Марчук, Ю. Проблематика використання комп'ютерного моделювання управлінської діяльності в підготовці майбутнього керівника / Ю. Марчук. - С.43-45
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ

Шифр: umil/2007/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2007г. N 5
Содержание:
Федоренко, В. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови і літератури у 2007 - 2008 навчальному році [скорочено] / В. Федоренко. - С.2 - 12
фывфыв: МОВНА ОСВІТА, ПРОГРАМОВІ МАТЕРІАЛИ
Шелехова, Г. Система навчання опису як типу мовлення в 6 класі [за новою програмою] / Г. Шелехова. - С.13 - 18. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ТИПИ МОВЛЕННЯ
Ніколаєва, Л. Роль виражальних мовних засобів в активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. Ніколаєва. - С.19 - 22. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВНІ ЗАСОБИ, МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Бондаренко, Н. Словникова робота на уроках розвитку мовлення в 5 - 7 класах / Н. Бондаренко. - С.23 - 26
фывфыв: СЛОВНИКОВА РОБОТА, ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ
Кушнірова, Л. Методична спадщина В.І.Масальського / Л. Кушнірова. - С.26 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЛІНГВОДИДАКТИКА
Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти / Т. Мельник. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ, МИСЛЕННЄВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Яценко, т. Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів / т. Яценко. - С.34 - 38
фывфыв: БІБЛІОТЕЧНІ УРОКИ, ЧИТАЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Жулканич, М. Опис зовнішності людини за картиною К.трутовського "Жінка з полотном" [урок-вернісаж] / М. Жулканич. - С.39 - 41
фывфыв: ЗВ'ЯЗНЕ МОВЛЕННЯ, МОВЛЕННЄВІ НАВИЧКИ
Почтар, К. Життєвий і творчий шлях Андрія Малишка [уроки української літератури] / К. Почтар. - С.41 - 44
фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Стецюк, Н. Інтегроване заняття-дослідження як перспектива творчого розвитку студентів / Н. Стецюк. - С.45 - 49. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ТВОРЧИЙ РОЗВИТОК
Голобородько, Я. Естетика й естетизм Юрія Яновського : Романи "Майстер корабля", "Чотири шаблі", "Вершники" / Я. Голобородько. - С.50 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів рідна (українська) мова для шкіл з українською мовою навчання 5 - 12 класи. - С.61 - 66
фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ, УКРАЇНСЬКА МОВА
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і тематичного контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 7 класу з рідної (української) мови : I-й семестр / Г. Шелехова. - С.67 - 68
фывфыв: ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ
Гнаткович, Т. педагогічний світогляд Григорія Ващенка / Т. Гнаткович. - С.69 - 70. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ



    Макаєва, І.
    Компетентність як складова професійної діяльності співробітників бібліотек вищих навчальних закладів [Текстььь] / І. Макаєва // Вісник книжкової палати : Науково- практичний журнал. - К. : Книжкова палата України ім. Івана Федорова, 2007. - N 6. - С. 24-27
Рубрики: Бібліотечна справа--Персонал
   Бібліотеки закладів вищої освіти

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)




    Яценко, Т.
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу на уроках української літератури в 7 - 9 класах [Текстььь] / Т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 3. - С. 23 - 26. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Психологія навчання

   Психологія праці--Вчитель

   
фывфывфыв:
читацька компетентність -- розумова діяльність -- мовленнєва компетентність

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)




    Яценко, т.
    Бібліотечні уроки як форма розвитку читацької компетентності учнів [Текстььь] / т. Яценко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - К., 2007. - N 5. - С. 34 - 38
Рубрики: Бібліотечна справа
   Позакласне читання

   Психологія читання

   
фывфывфыв:
бібліотечні уроки -- читацька компетентність

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)


37(075.8)
Н 32


   
    Настільна книга педагога [] : навч. посібник / упоряд. В. М. Андрєєва, В. В. Григораш . - Х. : Основа, 2006. - 352 с. : табл., сх. - Бібліогр. в кінці глав. - У змісті також: Типове положення про атестацію педагогічних працівників України. - ISBN 966-333-348-0 : 021.00 грн
УДК
ББК 74.20я73
Рубрики: Педагогіка
   
фывфывфыв:
нетрадиційні уроки -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- нетрадиционные уроки -- урок -- робота з батьками -- работа с родителями -- проектування уроку -- проектирование урока -- самоаналіз уроку -- самоанализ урока -- компетентність -- компетентность -- модульне навчання -- модульное обучение -- інтерактивне навчання -- интерактивное обучение -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- сугестивне навчання -- сугестивное обучение -- різнорівневе навчання -- разноуровневое обучение -- розвивальне навчання -- развивающее обучение -- особистісно-орієнтоване навчання -- личностно-ориентированное обучение -- ігрові технології -- игровые технологии -- критичне мислення -- критическое мышление -- евристичне навчання -- эвристическое обучение -- нестандартні уроки -- нестандартные уроки -- мотивація навчання -- мотивация обучения -- оцінювання знань -- оценка знаний -- батьківські збори -- родительские собрания
Аннотация: Основи теорії навчання, сучасні методи та форми організації навчання, рекомендації психолога, нормативні документи.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Андрєєва, В.М. \упоряд.\; Григораш, В.В. \упоряд.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

373.544(075.8)
А 42


    Аксьонова, О. В.
    Методика викладання економічних дисциплін [] / О. В. Аксьонова. - К. : КНЕУ, 2006. - 708 с. - Бібліогр.: с. 697-707. - ISBN 966-574-871-8 : 49.20 грн
УДК
ББК 74.268.96я73
Рубрики: Економіка--Методика викладання--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економічна освіта -- экономическое образование -- економічне мислення -- экономическое мышление -- навчальні плани -- учебные планы -- наочність -- наглядность -- конспекти-схеми -- конспекты-схемы -- тренінги -- семінарські заняття -- семинарские занятия -- практичні заняття -- практические занятия -- економічні ігри -- экономические игры -- самостійна робота -- самостоятельная работа -- інноваційне навчання -- инновационное обучение -- тест -- інтелект-карт -- интеллект-карт -- стилі навчання -- стили обучения -- педагогічна компетентність -- педагогическая компетентность
Аннотация: Сучасні методичні основи викладання економічних дисциплін у різних навчальних закладах.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

371:37.014.5
П 84


    Калінін, В. О.
    Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур [Текстььь] / В. О. Калінін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 256-273 : табл. - Бібліогр.: с. 273 . - ISBN 966-8456-83-9
УДК
ББК 74.20
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Україна
   Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів--Житомир

   
фывфывфыв:
професійна компетентність -- профессиональная компетентность -- освіта -- образование
Аннотация: Теоретичний аналіз професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)