339.138(075.8)
С77


    Старостіна, Алла Олексіївна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
Рец. на
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг
Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)



    Дейнега, І. О.
    Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 184-194. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туризм--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм


Доп.точки доступа:
Акімова, Л. М.; Кратт, О. А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)




    Багорка, Марія Олександрівна.
    Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [] / М. О. Багорка // Економіка АПК. - 2017. - N 5. - С. 43-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільське господарство--Екологія--Маркетинг
фывфывфыв:
комплекс маркетингу -- аграрне виробництво -- екологічно безпечна продукція

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)




    Килипенко, Володимир Володимирович.
    Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [] / В. В. Килипенко // Економіка АПК. - 2017. - N 8. - С. 82-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв:
маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- просування товару

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)