С77 Старостіна, Алла Олексіївна. Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов> // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191 Рец. на
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Дейнега, І. О. Регіональні особливості формування комплексу маркетингу сільського зеленого туризму [] / І. О. Дейнега, Л. М. Акімова, О. А. Кратт> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 184-194. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788 Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна Туризм--Маркетинг--Україна фывфывфыв: комплекс маркетингу -- комплекс маркетинга -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- сільський зелений туризм -- сельский зеленый туризм Доп.точки доступа: Акімова, Л. М.; Кратт, О. А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Багорка, Марія Олександрівна. Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [] / М. О. Багорка> // Економіка АПК. - 2017. - N 5. - С. 43-50 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Сільське господарство--Екологія--Маркетинг фывфывфыв: комплекс маркетингу -- аграрне виробництво -- екологічно безпечна продукція Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Килипенко, Володимир Володимирович. Інструменти маркетингової діяльності в управлінні підприємством [] / В. В. Килипенко> // Економіка АПК. - 2017. - N 8. - С. 82-93 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: маркетингова діяльність -- комплекс маркетингу -- просування товару Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |