Б 11 Білоус, В. С. Зв'язки з громадськістю (паблік рилейшнз) в економічній діяльності [] / В. С. Білоус. - К. : КНЕУ, 2005. - 275 с. - Бібліогр. в кінці розд. . - ISBN 966-574-710-X : 041.30 грн
Рубрики: Зв'язки з громадськістю фывфывфыв: масові комунікації -- массовые комуникации -- корпоративний імідж -- корпоративный имидж -- комунікаційна система -- комуникационная система Аннотация: Визначено сутність і основні елементи системи зв'язків з громадськістю в економічній діяльності з використанням інтегративної методології. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
З-63 Зіновчук, Наталія Василівна. Екологічний маркетинг [] : навч. посібник / Н. В. Зіновчук, А. В. Ращенко ; М-во освіти і науки України, Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖДПУ ім. І. Франка, 2015. - 188, [2] с. : рис., табл., фот. кольор. - Бібліогр. в кінці розд. - Літ.: с.142-150. - Дод.: с.151. - ISBN 978-966-485-197-5 : 35.00 грн
Рубрики: Екологічний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- екологічні потреби -- экологические потребности -- типи екологічного маркетингу -- типы экологического маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- екологічні товари -- экологические товары -- еко-продукти -- эко-продукты -- споживачі екологічних товарів -- потребители єкологических товаров -- ціноутворення -- ценообразование -- комунікаційна система -- комуникационная система Аннотация: Основні аспекти концепції екологічного маркетингу, зокрема його сутність та роль, ринок екологічних товарів, особливості поведінки споживачів екологічно безпечної продуції. Основні інструменти екологічного маркетингу, а саме: товар і товарна політика, цінова політика, особливості збуту продукції та комунікаційна система. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ращенко, Анастасія Вікторівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський національний агроекологічний університет Экземпляры всего: 1 КР (1) Свободны: КР (1) |