83.7
Э81


    Эрнст, Отто.
    Слово предоставлено Вам [] = Reden musstn Reden konnen : практ. рекомендации по ведению деловых бесед и переговоров / Отто Эрнст ; [пер. с нем. А. Д. Богомолова ; предисл. и послесл. Е. А. Ножина]. - Москва : Экономика, 1988. - 142 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-00525-5 : 0.45 р.
ББК 83.7 + 65.9(4ГЕ)
Рубрики: Ораторське мистецтво--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- публічний виступ -- публичное выступление -- переконливе мовлення -- убедительная речь -- імпровізація -- импровизация -- діалоги з аудиторією -- диалоги с аудиторией -- ділові переговори -- деловые переговоры -- ділові бесіди -- деловые беседы -- індивідуальне спілкування -- индивидуальное общение
Аннотация: Книга рассказывает о том, какие приемы помогут повысить эффективность индивидуального общения руководителя с коллективом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Богомолов, А. Д. \пер.\; Ножин, Евгений Александрович \авт. предисл., авт. послесл.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)



    Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
фывфывфыв:
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Аннотация: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)




    Слюсар, В. М.
    Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз [] / В. М. Слюсар, В. О. Коваль // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. - 2020. - N 2 (88). - С. 146-156 . - ISSN 2076-6173
Рубрики: Духовна культура--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирська область)--Духовна культура--Реклама
фывфывфыв:
суспільство споживання -- інформаційний простір -- урбаністика -- філософія реклами -- симулякр -- комунікативна діяльність
Аннотация: [У статті здійснено соціально-філософський аналіз функціонування реклами у міському соціокультурному просторі у таких аспектах: реклама як агент впливу на духовну культуру індивіда та суспільства, просторова домінанта сучасного міського архітектурного середовища та в інших].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Коваль, В. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)