Чаплай, І. В. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадянської комунікації в автоматичному режимі [] / І. В. Чаплай> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 23. - С. 117-119. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Державне управління--Маркетинг Державне управління--Автоматизація Інформаційне суспільство фывфывфыв: державно-громадянська комунікація -- бренд-стратегія розвитку -- комунікативне середовище -- публічна влада -- індивідальний маркетинг Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Левкулич, Василь. Справедливість як предмет дискурсу і діалогу [] / В. Левкулич> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2018. - N 1. - С. 77-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313 Рубрики: Соціальна філософія Суспільна свідомість фывфывфыв: справедливість -- змістовна демаркація -- генезис уявлень -- комунікативне середовище -- дискурс -- діалог -- принципи дії Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Богуш, А. Українськомовне розвивальне середовище як чинник навчання української мови майбутніх іноземних фахівців гуманітарних спеціальностей [] / А. Богуш, Н. Московчук> // Українська мова і література в школах України. - 2020. - N 7/8. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Мовознавство українське фывфывфыв: мовленнєве середовище -- комунікативне середовище -- іншомовне середовище Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Московчук, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |