Г11 Гірченко, Тетяна Дмитрівна. Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика Аннотация: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Дубовик, Олена Вікторівна Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М 27 Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007. Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
Рубрики: Управління економікою Маркетинг фывфывфыв: банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг". Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет |
Н11 Нікітін, Андрій Валерійович. Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль Аннотация: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
О-75 Основи бізнесу [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна [та ін.]. - Київ : Академія, 2009. - 384 с. : табл. - (Альма-матер). - Короткий термін. слов.: с. 374-382. - Л-ра: с. 383. - ISBN 978-966-580-283-9 : 46.00 грн, 43.00 грн
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання для вищої школи Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: підприємницька діяльність -- підприємці -- виробниче підприємництво -- види підприємств -- власна справа -- організація бізнесу -- етика бізнесу -- попит і пропозиція -- конкуренція -- економіка підприємства -- маркетинг -- товарна політика підприємства -- цінова політика підприємств -- збутова політика -- комунікаційна політика -- фінанси підприємств -- економічні ризики -- менеджмент -- організація агробізнесу -- торгівельна діяльність -- ринок банківських послуг -- ринок цінних паперів -- міжнародний бізнес Аннотация: Висвітлено засади бізнесу, подано практичні рекомендації щодо організації власної справи, форм і методів конкурентної боротьби, маркетингової стратегії підприємства, розглянуто його діяльність у різних сферах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Ларіна, Я. С.; Мочерний, С. В.; Фомішина, В. М.; Чеботар, С. І. Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |
Ч49 Черномаз, Петро Олексійович. Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз Аннотация: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 4 ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1) |
Є24 Європейська інтеграція [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [С. В. Федонюк та ін. ; за ред. С. В. Федонюка, В. Й. Лажніка] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - 2-ге вид., переробл. й допов. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2011. - 760 с. : табл. - (Посібники та підручники ВНУ ім. Л. Українки). - Л-ра: с. 726-743. - Скор.: с. 744-747. - Ім. покажч.: с. 748-749. - Предм. покажч.: с. 750-757. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-600-531-4 : 119.00 грн
Рубрики: Європейська інтеграція--Європейський Союз--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: європейська економічна інтеграція -- европейская экономическая интеграция -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- європейська валютна система -- европейская валютная система -- бюджетна політика -- бюджетная политика -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- торговельна політика -- торговая политика -- організація ринку -- организация рынка -- промислова політика -- промышленная политика -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- політика безпеки -- политика безопасности -- Єврокорпус -- Еврокорпус -- гуманітарна допомога -- гуманитарная помощь -- розширення Європейського Союзу -- расширение Европейского Союза -- соціальна політика -- социальная политика -- культурне співробітництво -- культурное сотрудничество -- молодіжна політика -- молодежная политика -- екологічна політика -- экологическая политика -- науково-технічна політика -- научно-техническая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- мовна політика -- языковая политика -- права громадян -- права граждан -- регіональна політика -- региональная политика Аннотация: Основні положення регіональної економічної інтеграції, історичні етапи європейської інтеграції, галузева політика Європейського Союзу, відносини між Україною та ЄС, особливості процесів розширення економічної інтеграції. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Федонюк, С. В.; Коцан, Н. Н.; Павліха, Н. В.; Тихомирова, Є. Б.; Федонюк, С. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Волинський національний університет імені Лесі Українки Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |
М26 Маркова, Вера Дмитриевна. Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання фывфывфыв: классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія Аннотация: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Г58 Гоголь, Галина Петрівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика Аннотация: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
М21 Мальська, Марта Пилипівна. Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью Аннотация: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б20 Балабанова, Людмила Веніамінівна. Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
П88 Пурська, Ірина Степанівна. Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. С. Занько. - К. : Знання, 2012. - 285, [3] с. : табл., граф. - Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-993-5 : 68.00 грн
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: структура міжнародного маркетингу -- структура международного маркетинга -- середовище міжнародного маркетингу -- среда международного маркетинга -- міжнародні маркетингові дослідження -- международные маркетинговые исследования -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- міжнародний маркетинговий комплекс -- международный маркетинговый комплекс -- продуктова політика -- продуктовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- управління міжнародним маркетингом -- управление международным маркетингом Аннотация: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Мальська, Марта Пилипівна; Занько, Юрій Степанович Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Збираник, Ю. В. Принципи і особливості розвитку комунікаційної політики Європейського Союзу [] / Ю. В. Збираник> // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 6. - С. 99-103. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Комунікація--Політика--Розвиток--Європейський Союз фывфывфыв: комунікаційна політика -- маркетингові комунікації -- цільова аудиторія -- канали комунікації Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
А42 Аксьонов, Іван Михайлович. Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [] : навч. посіб. / І. М. Аксьонов, В. І. Копитко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 336, [4] с. : рис., табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 329-333. - Дод.: с. 334-336. - ISBN 978-966-418-205-5 : 230.00 грн
Рубрики: Транспорт--Маркетинг--Послуги--Україна--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: розвиток маркетингу -- ринок транспортних послуг -- інструменти маркетингу -- нормативно-правова база маркетингу -- маркетингові дослідження -- аналіз ринку транспортних послуг -- дослідження транспортних послуг -- формування попиту -- конкурентоспроможність транспортних послуг -- кон'юктура ринку транспортних послуг -- сегментація ринку транспортних послуг -- управління маркетингом -- маркетингова цінова політика -- комунікаційна політика -- ефективність маркетингових заходів -- показники комерційної ефективності Аннотация: Транспортний ринок його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти, описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Копитко, Василь Іванович; Дніпропетровський національний університет залізничого транспорту ім. академіка В. Лазаряна Экземпляры всего: 2 ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1) |
Головчук, Ю. О. Виставково-ярмаркові заходи як складові формування партнерськиї відносин [] / Ю. О. Головчук, Л. П. Середницька> // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 4. - С. 91-98 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Виставково-ярмаркова діяльність фывфывфыв: суб'єкти виставко-ярмаркових заходів -- комунікаційна політика -- партнерські відносини -- комунікативна взаємодія Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Середницька, Л. П. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Бублик, Є. О. Зміна монетарних політик центробанків провідних країн та їх наслідки для країн з ринками, що розвиваються [] / Є. О. Бублик> // Економіка України. - 2020. - N 5. - С. 72-84. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-775Х Рубрики: Центральні банки--Грошово-кредитна політика фывфывфыв: фінансовий сектор -- міжнародні потоки капіталу -- макропруденційна політика -- комунікаційна політика Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1) Свободны: ПЧЗ (1) |
Н34 Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського [Текстььь] : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: Т. Добко (голов. ред.) [та ін.] ; за заг. ред. В. Горового. - Київ : НБУВ, 1998 - . - ISSN 2224-9516. Вип. 58 : Бібліотеки в системі стратегічних комунікацій: міжнародний аспект / [ред.-пер. англ. тексту М. Кушнарьова]. - 2020. - 488, [4] с. : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - 114.60 грн Содержание: Горовий, В. Бібліотечні орієнтири в глобальних інформаційних обмінах / В. Горовий. - С .11-24. - Бібліогр. в кінці ст. Кулицький, С. Аналітичні продукти наукової бібліотеки як складова інформаційного забезпечення міжнародних стратегічних комунікацій української економіки / С. Кулицький. - С .25-40. - Бібліогр. в кінці ст. Горова, С. Інформація та суспільство: можливі ускладнення та майбутні перспективи / С. Горова. - С .41-57. - Бібліогр. в кінці ст. Аулін, О. Бібліотечна діяльність щодо вдосконалення безпекових чинників у міжнародних стратегічних комунікаціях / О. Аулін. - С .58-68. - Бібліогр. в кінці ст. Ворошилов, О. Роль стратегічних комунікацій у протидії інформаційній агресії / О. Ворошилов. - С .69-81. - Бібліогр. в кінці ст. Саморукова, О. Деструктивна поведінка в соціальних мережах як інструмент інформаційної війни / О. Саморукова. - С .82-92. - Бібліогр. в кінці ст. Медведєва, В. Інформаційно-аналітичний аспект удосконалення стратегічних комунікацій у процесі розвитку суспільної інформатизації / В. Медведєва. - С .93-104. - Бібліогр. в кінці ст. Іванова, Н. Удосконалення інформаційно-правового обслуговування користувачів бібліотек у системі стратегічних комунікацій / Н. Іванова, О. Пестрецова. - С .105-116. - Бібліогр. в кінці ст. Кривецький, О. Роль і місце бібліотечної журналістики в системі засобів масових комунікацій / О. Кривецький. - С .117-126. - Бібліогр. в кінці ст. Желай, О. Особливості розвитку аналітичних структур у національних бібліотеках / О. Желай. - С .127-143. - Бібліогр. в кінці ст. Дуднік, О. "Ліга:Закон" як універсальна інформаційно-правова система відображення співпраці України у міжнародних організаціях / О. Дуднік, А. Колесніченко. - С .144-158. - Бібліогр. в кінці ст. Аксьонова, Н. Аудіокнига як сучасний бібліотечний ресурс (порівняльний аналіз поширення на міжнародній платформі "ЮТУБ") / Н. Аксьонова, М. самсонов. - С .159-172. - Бібліогр. в кінці ст. Жабін, А. Міжнародні проєкти LIBER: поточний стан та перспективи / А. Жабін. - С .173-183. - Бібліогр. в кінці ст. Тимошенко, І. Генезис комунікаційно-документаційного забезпечення медичної галузі / І. Тимошенко. - С .184-194. - Бібліогр. в кінці ст. Струнгар, В. Типологічна класифікація соціальних медіа як об'єкт діяльності бібліотек / В. Струнгар. - С .195-205. - Бібліогр. в кінці ст. Пальчук, В. Бібліотеки зарубіжних країн у розвитку стратегічних комунікацій / В. Пальчук. - С .209-224. - Бібліогр. в кінці ст. Закіров, М. Інтернет-ресурси як інструмент стратегічних комунікацій: міжнародний досвід / М. Закіров. - С .225-234. - Бібліогр. в кінці ст. Закірова, С. Стратегічна роль комунікації в концепції перехідного правосуддя: міжнародний досвід постконфліктних суспільств / С. Закірова. - С .235-250. - Бібліогр. в кінці ст. Маленко, Я. Інформаційне забезпечення громад: зарубіжний досвід для України / Я. Маленко. - С .251-267. - Бібліогр. в кінці ст. Чернявська, Л. Практика відкритого доступу для ресурсів Women"s studies у бібліотеках / Л. Чернявська. - С .268-276. - Бібліогр. в кінці ст. Дем'яненко, Л. Особливості протидії недостовірній (фейковій) інформації в соціальних мережах / Л. Дем'яненко. - С .277-289. - Бібліогр. в кінці ст. Симоненко, О. Зарубіжний досвід комунікаційної політики бібліотек: сучасна практика та нові виклики / О. Симоненко. - С .290-303. - Бібліогр. в кінці ст. Федорчук, А. Використання зарубіжного досвіду аналізу змісту публікацій при моніторингу інформаційних потоків / А. Федорчук. - С .304-316. - Бібліогр. в кінці ст. Литвинова, Л. Бібліотеки та подолання "Книжкового голоду": Марракешський договір про полегшення доступу сліпих і осіб з порушеннями зору, іншими обмеженими можливостями сприймати друковану інформацію до опублікованих творів / Л. Литвинова, Ю. Калініна-Симончук. - С .317-335. - Бібліогр. в кінці ст. Удовик, В. Просвітницька діяльність президентських бібліотек: міжнародний досвід / В. Удовик. - С .336-347. - Бібліогр. в кінці ст. Булахова, Г. Сучасні тенденції розвитку Інтернет-представництва Бібліотеки Конгресу США / Г. Булахова. - С .348-360. - Бібліогр. в кінці ст. Вакульчук, О. Розвиток багатотиражних газет України як масового виду первинної преси (1930-ті роки) / О. Вакульчук. - С .363-376. - Бібліогр. в кінці ст. Дубас, Т. Науково-видавнича діяльність НБУВ: розвиток напрямів, видів та жанрів видавничої продукції (1991-2019) / Т. Дубас. - С .377-393. - Бібліогр. в кінці ст. Кашеварова, Н. Економіко-статистичні дослідження промислових регіонів України німецькими дослідниками під час окупації (1942 - 1943) / Н. Кашеварова. - С .394-410. - Бібліогр. в кінці ст. Коваль, Т. Концептуальні засади стратегічного розвитку національного наукового бібліотечно-інформаційного комплексу: історія, принципи, пріоритети / Т. Коваль, Т. КулаковськаВ. Горєва. - С .426-448. - Бібліогр. в кінці ст. Клименко, О. Нормативно-методична база діяльності бібліотек в Україні: джерела дослідження / О. Клименко, О. Сокур. - С .449-468. - Бібліогр. в кінці ст. Штих, П. Соціальні мережі як засіб просування довідково-бібліографічних продуктів та послуг у системі національних комунікацій / П. Штих. - С .469-478. - Бібліогр. в кінці ст. Каменєва, Т. Сучасна бібліотека як центр неформальної освіти / Т. Каменєва. - С .479-489. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського--Наукова діяльність--Наукові видання Бібліотечна справа--Наукові видання фывфывфыв: інформаційні ресурси -- стратегічні комунікації -- інформаційний простір -- комунікаційна політика -- інформаційний простір -- неформальна освіта Аннотация: У збірнику наукових праць представлено матеріали, у яких висвітлюються актуальні питання діяльності бібліотек у процесі інформатизації українського суспільства, забезпечення доступу всіх категорій користувачів до національних та глобальних інформаційних ресурсів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Добко, Т. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Симоненко, Т. \ред.\; Бабік, В. \ред.\; Кушнарьова, М. \ред., пер.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), БГ (1) Свободны: ФОНД (1), БГ (1) |