С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування фывфывфыв: система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Ч-96 Чучка, І. М. Інтерактивний маркетинг [] : навч. посібник / Чучка І. М., Студеняк І. П. ; М-во освіти і науки України, Мукачів. технол. ін-т. - К. : Кондор, 2009. - 122 с. : табл. - Л-ра: с. 118. - Дод.: с. 119-121. - ISBN 978-966-351-184-9 : 26.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: електронний покупець -- електронный покупатель -- основні ресурси -- основные ресурсы -- користувачі мережі -- пользователи сети -- комунікаційна характеристика -- коммуникационная характеристика -- глобальний електронний ринок -- глобальный електронный рынок -- концепція маркетингу -- концепция маркетингу -- електронна пошта -- електронная почта -- мобільна торгівля -- мобильная торговля Аннотация: Навчальний посібник складений у відповідності до вимог програми із дисципліни "Інтерактивний маркетинг" для вищих навчальних закладів. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Студеняк, І. П.; Міністерство освіти і науки УкраїниМукачівський технологічний інститут Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б 77 Бойчук, Інна Володимирівна. Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
С77 Старостіна, Алла Олексіївна. Маркетинг [] : навч. посібник / А. О. Старостіна, Д. М. Черваньов, О. В. Зазульов> // . - К. : Знання-Прес. - Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191 Рец. на
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: концепція маркетингу -- ринкові можливості -- маркетингова інформація -- типи ринків -- комплекс маркетингу -- ціноутворення -- просування товарів -- маркетинговий менеджмент -- міжнародний маркетинг Аннотация: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Черваньов, Дмитро Миколайович; Зазульов, Олександр Вікторович Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
А23 Агєєв, Євген Якович. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493, [3] с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 : 250.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Практичні методи навчання--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: концепція маркетингу -- система маркетингу -- навколишнє середовище маркетингу -- товарна політика -- політика комунікацій -- Паблік Рилейшнз -- розподіл товарів -- планування маркетингом -- керування маркетингом -- управління -- товарорух -- матеріальні потоки -- супутні потоки -- ситуаційні вправи -- товарознавство -- інфраструктура товарного ринку -- маркетинг послуг -- міжнародний маркетинг -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства Аннотация: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Маркетинг послуг", "Інфраструктура товарного ринку" і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Скиба, Т. В. Особливості ноомаркетингу як інноваційної концепції розумного маркетингу [] / Т. В. Скиба> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - N 2. - С. 85-88. - Бібліогр. в кінці ст. Рубрики: Маркетинг--Інновації фывфывфыв: концепція маркетингу -- ноомаркетинг -- ідея -- інструменти маркетингу Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |
Щ61 Щербань, Володимир Михайлович. Маркетинг [] : навч. посібник / В. М. Щербань. - Київ : ЦУЛ, 2006. - 208 с. : рис. - Л-ра: с. 170-172. - Дод.: с. 173-200. - ISBN 966-364-179-7 : 21.00 грн Рубрики: Маркетинг--Ринок (екон.)--Маркетингові дослідження--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова товарна політика -- система маркетингу -- концепція маркетингу -- процес розробки товарів -- маркетингова цінова політика -- політика управління цінами -- маркетингова політика розподілу -- маркетинг послуг -- планування маркетингу -- управління маркетингом Аннотация: Теоретичні і методичні основи маркетингу, рекомендації з проведення маркетингових досліджень, формування конкурентоспроможного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) |