С42 Скибінський, Станіслав Володимирович. Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування фывфывфыв: система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1) |
Н78 Ноздрева, Р. Б. Маркетиг : как побеждать на рынке [] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 304 с. : рис. - Библиогр.: с. 294-298. - ISBN 5-279-00861-3 : 012.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--формування та розвиток ринкового попиту--система ціноутворення--маркетингова концепція фывфывфыв: коньюнктура -- кон'юнктура -- спрос -- попит -- симптоматика -- ревизия -- ревізія -- стратегия -- стратегія Аннотация: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов. Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Цыгичко, Л.И.; Савинов, Ю.А. \рец.\ Экземпляры всего: 4 ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1) |
М 27 Маркетинг для магістрів [Текстььь] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007. Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
Рубрики: Управління економікою Маркетинг фывфывфыв: банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда Аннотация: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг". Держатели документа: ЖОУНБ Доп.точки доступа: Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободных экз. нет |
Г 85 Грішнова, Олена Антонівна. Економіка праці та соціально-трудові відносини [] / О. А. Грішнова. - 3-тє вид., випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 559 с. : табл. - Бібліогр. в кінці глав; Словник: с.530-559. - ISBN 966-620-222-0 : 058.60 грн
Рубрики: Економіка праці Соціально-трудові відносини фывфывфыв: трудовий потенціал -- трудовой потенциал -- відтворення населення -- воспроизведение населения -- людський потенціал -- человеческий потенциал -- ринок праці -- рынок труда -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка -- інфраструктура ринку -- инфраструктура рынка -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- соціальний захист -- социальная защита -- регулювання зайнятості -- регулирование занятости -- самомаркетинг -- професійне резюме -- профессиональное резюме -- трудова кар'єра -- трудовая карьера -- трудовиий контракт -- трудовой контракт -- трудове життя -- трудовая жизнь -- соціальне партнерство -- социальное партнерство -- наймані працівники -- наемные работники -- об'єднання роботодавців -- объединение работодателей -- колективні договори -- коллективные договора -- колективні угоди -- коллективные соглашения -- оплата праці -- оплата труда -- охорона праці -- охрана труда -- організація праці -- организация труда -- соціально-демографічні процеси -- социально-демографические процессы -- міграційні процеси -- миграционные процессы -- доходи населення -- доходы населения -- рівень життя -- уровень жизни -- поділ праці -- разделение труда -- кооперувння праці -- кооперирование труда -- трудовий процес -- трудовой процесс -- раціоналізація -- рационализация -- дисципліна праці -- дисциплина труда -- нормування праці -- нормирование труда -- режим праці -- режим работы -- ефективність праці -- эффективность труда -- продуктивність праці -- продуктивность труда -- рентабельність -- рентабельность -- заробітна плата -- зароботная плата -- тарифна система -- тарифная система -- безтарифна оплата -- безтарифная оплата -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- планування праці -- планирование труда -- трудові показники -- трудовые показатели -- бізнес-план -- бизнес-план -- економічний аналіз -- экономический анализ -- аудит -- міжнародна організація праці -- международная организация труда -- кодекс праці -- трудовой кодекс -- інтелектуальний потенціал -- интелектуальный потенциал Аннотация: Питання формування, розподілу та використання трудових ресурсів, механізм функціонування ринку праці, державного регулювання зайнятості населення і соціального захисту. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1) |
D81 Duboff, Robert. Market Research Matters [Текст] : tools and Techniques for Aligning your Business / Robert Duboff, Jim Spaeth. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 2000. - VII, 312 p. : il. - Ind.: p. 304-312. - ISBN 0-471-36005-8 : 025.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Бізнес--Практичні посібники фывфывфыв: вивчення ринку -- изучение рынка -- бізнес -- бизнес -- кон'юнктура ринку -- коньюнктура рынка Аннотация: Market Research Matters illustrates the importance of market research in helping to identify preemptive business strategies and approach the futur better prepared, with an enhanced chance of succes in a volatile, ever changing marketplace. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Spaeth, Jim Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
С65 Сорвина, Г. Н. Экономическая мысль ХХ столетия: страницы истории [] : лекции / Г. Н. Сорвина; Рос. акад. упр. при Президенте Рос. Федерации ; Рос. акад. упр. при Президенте Рос. Федерации. - М. : РОССПЭН, 2000. - 224 с. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-8243-0077-1 : 15.50 грн
Рубрики: Економічні вчення--Історія, 20 ст.--Наукові видання фывфывфыв: экономическая мысль -- економічна думка -- политическая экономия -- політична економія -- экономическая коньюнктура -- економічна коньюктура -- кооперация и социализм -- кооперація і соціалізм -- рыночная экономика -- ринкова економіка -- неолиберализм -- неолібералізм -- монетаризм -- интитуционализм -- інтитуціоналізм -- экономическая теория -- економічна теорія -- економікс -- экономикс Аннотация: В предлагаемом читателям цикле лекций рассматриваются важнейшие тенденции развития мировой экономической мысли в ХХ в. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Туган-Барановський, Михайло Іванович (економіст ; 1865 - 1919) \про нього\; Кейнс, Джон Мейнард (англ. економіст ; 1883 - 1946) \про нього\; Норт, Дуглас (економіст ; 1920) \про нього\; Коуз, Рональд Гаррі (амер. економіст ; 1910) \про нього\; Франсуа, (фран. економіст ; 1903 - 1987) \про нього\; Дмитрієв, Володимир Карпович (рос. економіст ; 1868 - 1913) \про нього\; Российскаяакадемия управления при Президенте Российской Федерации Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1) |