> Шифр: dovy/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Іноземна мова у дошкільному закладі : Методичні рекомендації. - С.3 - 7 фывфыв: НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ПРОГРАМИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, МОВНИЙ РЕЖИМ Гончаренко, А. Хлопчики й дівчатка: міжособистісні взаємини / А. Гончаренко. - С.8 - 10. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: СТАТЕВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ, КОМУНІКАТИВНА СФЕРА ДІТЕЙ, ОДНОСТАТЕВІ І РІЗНОСТАТЕВІ УГРУПУВАННЯ Улюкуєва, І. Виховна концепція Івана Сікорського / І. Улюкуєва. - С.10 - 11 фывфыв: ІСТОРІЯ ДОШКІЛЬНОЇ СПРАВИ, ІДЕЇ І.СІКОРСЬКОГО Білецька, Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні / Л. Білецька, І. Білецька. - С.12 - 15 фывфыв: РЕФОРМА ОСВІТИ, КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА, БІНАРНІ УРОКИ Трегубова, Л. Таємниця імені твого : Комплексне заняття з розвитку мовлення та малювання для старших дошкільнят / Л. Трегубова. - С.18 - 19 фывфыв: ІСТОРІЯ ІМЕН, УРОК МАЛЮВАННЯ, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ Дмитрів, Д. Як зайченята братика визволяли : Сюжетне заняття для другої молодшої групи / Д. Дмитрів. - С.20 - 21 фывфыв: ТАКТИЛЬНІ ВІДЧУТТЯ, МОТОРИКА РУК, ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС Козак, С. Серединка / С. Козак. - С.22 фывфыв: ЛОГОПЕДИЧНІ ВПРАВИ Єфименко, М. Малята-цервікалики : Корекція рухових порушень / М. Єфименко. - С.23 - 25. - Бібліогр. в кінці ст. фывфыв: КОРЕКЦІЙНО-ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ, ШИЙНО-КОМІРЦЕВА ДІЛЯНКА, ЛІКУВАЛЬНА ФІЗКУЛЬТУРА Рібцун, Ю. Ігри для ротика / Ю. Рібцун. - С.28 - 29 фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗАВДАННЯ, ЗАЇКАННЯ, МОВЛЕННЄВЕ ДИХАННЯ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) Держатели документа: ЖОУНБ |
К61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання [] : наук.-метод. посібник / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук ; М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук, Ін-т спец. педагогіки. - Київ : Наук. світ, 2010. - 195, [1] с. : рис., табл. - (Серія "Інклюзивна освіта"). - Дод.: с.116-192. - Літ.: с. 193-195. - ISBN 978-966-675-634-6 : 35.00 грн
Рубрики: Інклюзивна освіта--Навчальні видання фывфывфыв: інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- діти із затримкою психічного розвитку -- дети с задержкой психического развития -- діти з особливими освітніми потребами -- дети с особенными образовательными потребностями -- діти з порушенням зору -- дети с нарушением зрения -- діти з порушенням слуху -- дети с нарушением слуха -- діти з порушенням опорно-рухового апарату -- дети с нарушением опорно-двигательного аппарата -- родинне виховання -- семейное воспитание -- індивідуальний навчальний план -- индивидуальный учебный план -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- індивідуальне навчання -- индивидуальное обучение -- психічний інфантилізм -- психический инфантилизм -- освітні послуги -- образовательные услуги Аннотация: Навчально-теоретичні та методичні матеріали до курсу "Вступ до інклюзивної освіти". Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Савчук, Людмила Олександрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональна академія педагогічних наук; Інститут спеціальної педагогіки Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
К61 Колупаєва, Алла Анатоліївна. Навчальний курс "Вступ до інклюзивної освіти" [] / А. А. Колупаєва, С. М. Єфімова. - К. : Наук. світ, 2010. - 20 с. - (Серія "Інклюзивна освіта"). - Л-ра в кінці глав. - 15.00 грн
Рубрики: Освіта інклюзивна--Навчальні видання фывфывфыв: інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- порушення психофізичного розвитку -- нарушение психофизического развития -- особливі потреби -- особенные потребности -- спеціальна освіта в Україні -- специальное образование в Украине -- спеціальні заклади -- специальные учреждения -- співпраця з батьками -- сотрудничество с родителями -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно ориентированное обучение -- освітні технології -- образовательные технологии -- диференційоване навчання -- дифференцированное обучение -- індивідуальне оцінювання -- индивидуальное оценивание -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения Аннотация: В основу покладено концепцію цілісного підходу, яка відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, перш за все , передбачає рівний доступ дітей з особливими потребами до здобуття якісної освіти. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Єфімова, С. М. Экземпляры всего: 1 ФОНД (1) Свободны: ФОНД (1) |
Р49 Рібцун, Юлія Валентинівна. Дошкільнятко: корекційно-розвивальна та навчально-виховна робота з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення [] : навч.-метод. посібник / Юлія Рібцун. - Т. : Мандрівець, 2016. - 191, [1] с. : рис., табл. - Л-ра: с. 187-190. - ISBN 978-966-634-916-6 : 60.00 грн
Рубрики: Діти з порушеннями мовлення--Розвивальне навчання--Навчальні видання Діти з порушеннями мовлення--Дошкільне виховання--Навчальні видання фывфывфыв: діти з порушеннями мовлення -- дети с нарушениями речи -- діти дошкільного віку -- дошкольники -- корекційно-розвивальна робота -- коррекционно-развивающая работа -- навчально-виховна робота -- учебно-воспитательная работа -- робота в логопедичній групі -- работа в логопедической группе Аннотация: У навчально-методичному посібнику з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, психолінгвістичного та діяльнісного підходів окреслено освітні лінії роботи вихователя та практичного психолога у логопедичній групі для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення п'ятого та шостого років життя, розкрито окремі змістові аспекти корекційно-розвивальної та навчально-виховної роботи із зазначеною категорією дошкільників. Навчально-методичний посібник адресовано вихователям спеціальних дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу для дітей із порушеннями мовлення, практичним психологам, працівникам реабілітаційних центрів. Окремі матеріали посібника можуть використовувати педагоги груп загального розвитку, вчителі дошкільних відділень загальноосвітніх шкіл для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, студенти. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Экземпляры всего: 1 ІЧЗ (1) Свободны: ІЧЗ (1) |
Т78 Трудове навчання в інклюзивному класі [] / [Є. Г. Беркут та ін. ; упоряд.: Л. Рак, Н. Боринець ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - Київ : Перше вересня, 2018. - 143, [1] с. : іл., табл. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Літ.: с. 142-143. - ISBN 978-617-7287-90-1 : 72.59 грн
Рубрики: Інклюзивна освіта--Трудове навчання--Навчальні видання фывфывфыв: інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- супровід інклюзивного навчання -- корекційно-розвивальна робота -- інклюзивний клас -- уроки трудового навчання Аннотация: Видання містить розробки уроків трудового навчання для дітей з особливими потребами в інклюзивних класах навчання. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Беркут, Є. Г.; Брусенська, І. М.; Кошерська, Л. Л.; Кравченко, Г. В.; Рак, Л. \упоряд.\; Боринець, Н. \упоряд.\; Мосієнко, М. \ред.\; Рак, Л. \ред.\; Долгова, Д. \ред.\; Калюжна, О. \ред.\ Экземпляры всего: 2 ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1) |