74.20
Ц 71


    Цирульников, Анатолий Маркович.
    Педагогика, рожденная жизнью [] : кн. для учителя / А. М. Цирульников. - М. : Просвещение, 1988. - 208 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-09-000783-7 :
ББК 74.20
Рубрики: Шкільна педагогіка--Педагогічні технології--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
педагогические инновации -- педагогічні інновації -- педагогические реформы -- педагогічні реформи -- деятельность педколлектива -- діяльность педколективу -- гражданское отношение к жизни -- громадянське відношення до життя -- воспитание уважения к природе -- виховання поваги до природи -- передовой педагогический опыт -- передовой педагогічний досвід -- личность педагога -- особистість педагога -- воспитание гармоничной личности -- виховання гармонійної особистості
Аннотация: Эта книга о разносторонней деятельности школ, творчески реализующих задачи прогрессивных педагогических реформ.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Свободных экз. нет

37.011.3-051:316.422](477)*М
В64


    Вознюк, Олександр Васильович.
    Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика [] : монографія / Вознюк О. В. ; [наук. ред. О. А. Дубасенюк]. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 603, [1] с. : рис., табл. - Бібліогр. в підрядковій прим. - Дод.: с. 320-603. - ISBN 978-966-485-151-7 : 80.00 грн
УДК
ББК 74.00(4УКР)
Рубрики: Педагогіка--Інновації--Наукові видання
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- педагогічні інновації -- педагогические инновации -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- особистість педагога -- личность педагога -- цивілізаційні зміни -- цивилизационные изменения -- парадигмальні тенденції -- парадигмальные тенденции -- інтегральна модель особистості педагога -- интегральная модель личности педагога -- психолого-педагогічне середовище -- психолого-педагогическая среда -- сучасні педагогічні міфи -- современные педагогические мифы -- теорії особистості -- теории личности -- педагог-новатор -- пілотне обстеження педагогів -- пилотное обследование педагогов
Аннотация: У монографії на основі системного аналізу та універсальної теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, обґрунтовується розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін. Репрезентується концепція особистості як трансцендентальної сутності. Розглядаються історико-соцієтальні засади українського народу та його сучасна цивілізаційна роль.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О. А. \ред.\
Экземпляры всего: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)