B97 Burton, Philip Ward. Advertising Copywriting [Текст] / Philip Ward Burton. - 7th ed. - Lincolnwood, Ill. : NTC Business Books, 1999. - XVI, 347 p. : il. - Ind.: p. 339-347. - ISBN 0-8442-3206-8 : 045.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку"
Рубрики: Авторське право Інформаційне право фывфывфыв: товарні знаки -- товарные знаки -- логотипи -- логотипы -- бренди -- бренды -- реклама -- авторське право -- авторское право -- інформаційне право -- информационное право Аннотация: Adwertising Copywriting is the most thorough copywriting text available. From low-budget local advertising to big-budget national television spots, learn to create headlines that sell and master the art of writing powerful, sales-clinching body copy for large and small markets in many industries and many media. Держатели документа: ЖОУНБ Экземпляры всего: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) |
Презентовано напрацювання архітектурно-художньої концепції вигляду вулиць Житомира []> // Меркурій. - 2015. - N 5(4 лют.). - С. 2 : фото Рубрики: Логотипи--Житомир, місто Житомир, місто--Логотипи фывфывфыв: логотип Житомира Аннотация: Створено логотип міста Житомира. Робоча група розробляє архітектурно-художню концепцію (дизайн-код) нашого міста. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Геральдика, емблематика 2.03.01 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1) Свободны: КР (1) |
Закулісний, О. Логотип міста Житомира не затверджено [] / О. Закулісний> // Меркурій. - 2015. - N 15. - С. 2 : фото Рубрики: Логотипи--Житомир, місто Житомир, місто--Логотипи фывфывфыв: логотип Житомира -- емблематика Житомира -- эмблематика Житомира Аннотация: Запропований варіант логотипу міста Житомира не затверджений рішенням виконкому. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Геральдика, емблематика 2.03.01 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1) Свободны: КР (1) |