МогилевскаяО.Ю. Особенности формирования маркетинговой стратегии развития промышленного предприятия [Текстььь] / МогилевскаяО.Ю.> // Економіка та держава : Міжнародний науково- практичний журнал. - 2007. - N 5. - С. 42-44. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Экономика предприятия фывфывфыв: маркетинговая деятельность предприятия -- маркетинговое прланирование -- маркетинговая стратегия Держатели документа: ЖОУНБ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1) Свободны: ФП (1) |
Є78 Єрмошенко, Микола Миколайович. Маркетинговий менеджмент. Marketing management [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. : іл. - Л-ра: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2 : 12.00 грн
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: маркетинговый менеджмент -- маркетинговий менеджмент -- стратегічний аналіз -- стратегический анализ -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- стратегічне планування маркетингу -- стратегическое планирование маркетинга -- тактичне (оперативне ) планування маркетингу -- тактическое (оперативное) планирование маркетинга -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- організація маркетингу на підприємстві -- организация маркетинга на предприятии Аннотация: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Національна академія управління Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
М50 Менеджмент cуб'єктів господарювання: теорія та практика [] : монографія / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [за заг. ред. Тарасюк Г. М.]. - Житомир : ЖДТУ, 2013. - 447, [1] с. : табл., рис. - Літ. в кінці ст. - Зі змісту: Перебіг регіональних інноваційних процесів та їх інвестиційне забезпечення на прикладі аграрної сфери в Житомирській області / З. Б. Янченко. Актуальність підготовки спеціалістів сфери туризму у Житомирському регіоні / О. В. Мілінчук. - ISBN 978-966-683-390-0 : 34.00 грн
Рубрики: Менеджмент--Суб’єкти господарювання--Наукові видання фывфывфыв: місцеві видання -- местные издания -- коммерціалізація наукових досліджень -- коммерциализация научных исследований -- економічна безпека підприємства -- экономическая безопасность предприятия -- фінансове планування -- финансовое планирование -- операційний потенціал підприємства -- операционный потенциал предприятия -- конкурентноспроможність трудового потенціалу -- конкурентноспособность трудового потенциала -- інноваційний розвиток регіону -- инновационное развитие региона -- регіональні інноваційні процеси -- региональные инновационные процессы -- стратегічний менеджмент -- стратегический менеджмент -- технологічний розвиток підприємства -- технологическое развитие предприятия -- кадровий менеджмент -- кадровый менеджмент -- реформування вищої освіти -- реформирование высшего образования -- менеджмент туризму -- менеджмент туризма -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- маркетингова діяльність підприємства -- маркетинговая деятельность предприятия -- трендовий аналіз -- трендовый анализ Аннотация: У монографії розглянуті теоретико-прикладні аспекти менеджменту суб'єктів господарювання, визначені проблеми та перспективи його розвитку. Значна увага приділяється інноваційно-інвестиційній складовій менеджменту, питанням стратегічного менеджменту та управління змінами, кадровому менеджменту, питанням маркетингу та логістики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Янченко, З. Б.; Мілінчук, О. В.; Тарасюк, Г. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет Экземпляры всего: 3 КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: КР (1), ВВ (1), ФОНД (1) |