339.138(075.8)
М80


    Мороз, Людмила Андріївна.
    Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю
Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)

025:027.022](73)
К65


   
    Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текстььь] / [П. Борхард и др. ; пер. с нем. Е. М. Ястребовой] . - Москва : Библиомаркет, 1993. - 143, [1] с. - (Маркетинг некоммерческих организаций). - 28000 крб.
УДК
ББК 78.34(7СПО)
Рубрики: Публічні бібліотеки--Маркетинг--Наукові видання
   
фывфывфыв:
масові бібліотеки -- массовые библиотеки -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- маркетинговая концепция -- маркетингова концепція
Аннотация: Книга посвящена некомерческому маркетингу - новой концепции бизнеса, ставящей в центр рынок и его законы.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхардт, Клаус; Ястребова, Е. М. \пер.\
Экземпляры всего: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)