М80 Мороз, Людмила Андріївна. Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\ Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |
К65 Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текстььь] / [П. Борхард и др. ; пер. с нем. Е. М. Ястребовой] . - Москва : Библиомаркет, 1993. - 143, [1] с. - (Маркетинг некоммерческих организаций). - 28000 крб.
Рубрики: Публічні бібліотеки--Маркетинг--Наукові видання фывфывфыв: масові бібліотеки -- массовые библиотеки -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- маркетинговая концепция -- маркетингова концепція Аннотация: Книга посвящена некомерческому маркетингу - новой концепции бизнеса, ставящей в центр рынок и его законы. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхардт, Клаус; Ястребова, Е. М. \пер.\ Экземпляры всего: 1 БГ (1) Свободны: БГ (1) |