М80 Мороз, Л. А. Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль Аннотация: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка" Свободных экз. нет |
М27 Маркетинг у прикладах і задачах [] : навч. посібник / [О. А. Біловодська [та ін.] ; за заг. ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 400 с. - Л-ра: с. 377-378. - Дод.: с. 379-399. - ISBN 966-680-229-5 : 40.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: товарний ринок -- маркетингові дослідження -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- маркетингова політика комунікацій -- промисловий маркетинг -- логістика -- міжнародний маркетинг Аннотация: Даний посібник містить комплекс завдань і прикладів їх розв'язання у галузі маркетингових досліджень. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Біловодська, А. А.; Прокопенко, О. В.; Дегтяренко, О. О.; Школа, В. В.; Ілляшенко, С. М. \ред.\ Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
О-24 Обритько, Борис Абрамович. Реклама і рекламна діяльність [] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Межрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2002. - 240 с. - Л-ра: с. 236-239. - ISBN 966-608-200-4 : 18.00 грн
Рубрики: Реклама--Навчальні видання фывфывфыв: маркетингова політика комунікацій -- класифікація реклами -- історія реклами -- рекламні звернення -- рекламна діяльність -- рекламне законодавство України Аннотация: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Міжрегіональна академія управління персоналом Экземпляры всего: 2 ЧЗ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1) |
Б44 Бєлявцев, М. І. Маркетинг [] : навч. посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко ; М-во освіти і науки України, Донецьк. нац. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2005. - 328 с. : іл. - Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325. - ISBN 966-364-00-2 : 28.60 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Аннотация: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Іваненко, Л. М.; Міністерство освіти і науки УкраїниДонецький національний університет Экземпляры всего: 3 ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1) |
М80 Мороз, Людмила Андріївна. Маркетинг [] : підруч. / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за ред. Л. А. Мороз. - 2-ге вид., оновл. - Львів : Львівська політехніка, 2002. - 244 с. : рис., табл. - Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241. - ISBN 966-7597-26-1 : 28.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Товарний ринок--Цінова політика--Навчальні видання для вищої школи фывфывфыв: маркетингова інформаційна система -- дослідження ринку -- маркетингова товарна політика -- маркетингова цінова політика -- конкуренція -- система планування маркетингу -- маркетингова збутова політика -- маркетингова концепція -- види роздрібної торгівлі -- маркетингова політика комунікацій -- розроблення місії підприємства -- управління маркетинговою діяльністю Аннотация: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики. Держатели документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Доп.точки доступа: Чухрай, Наталія Іванівна; Мороз, Людмила Андріївна \ред.\ Экземпляры всего: 3 ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1) |